Hyper toch? Maar hoe dan ook extreme waardequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tegen een hypo aan.
Sterkte met alles, moeilijke tijd
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Hyper ja
Was een auto aanvul typo van m'n tel
Geen hba1c. Mmol. Met 20 ga je al in coma..quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Tegen een hypo aan.
Sterkte met alles, moeilijke tijd
Dikke kus en knuffel.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:17 schreef golfer het volgende:
Uiteindelijk in 4 uur een compleet nieuw keukenblok en kasten plus nieuwe kraan en afvoer geplaatst.Vandaag een brief hier september/oktober aan de gang. Balkon gisteren al mooi schoon gespoten. Lekker dat je er zelf niks voor hoeft te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Leuk, twee aanvallende ploegen als we de finale halen.quote:
Ja maarquote:
Zou mooie finale zijnquote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk, twee aanvallende ploegen als we de finale halen.
Zeker. Ben eerst nog zenuwachtig voor morgen. Trusten.quote:
Uiteindelijk besliste de scheidsrechter en niet de VAR om het cadeautje te geven.quote:Op woensdag 10 juli 2024 21:23 schreef borisz het volgende:
VAR had zeker nog wat weg te geven...
Was geen penalty
Steeds verbaas ik me er over hoe jong ze vaak waren. Ischa en Herman Brood waren ook van die leeftijd bv.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef borisz het volgende:
Aan de wandel in Driehuis... Eens Westerveld bezocht 'zonder doel'. Meestal kom ik er voor 4 mei.
Blijft een bijzondere begraafplaats. Tevens eerste crematorium van Nederland.
Laat ik dan één graf van een BN'ner posten.
[ afbeelding ]
Ze zijn morgen pas jarig.quote:
Ik dacht ook vandaag.quote:
ohwquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
geen ban voor zover ik weetquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef golfer het volgende:
tong80 ziek?
Al een paar dagen niet gepost.
Nee, geen streep door zijn naam.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2024 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, geen streep door zijn naam.
En voor zover ik kan zien is heel Zaltbommel nog van stroom voorzien. Misschien had hij wel zo'n blauw scherm des doods en is zijn PC kapot?
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:24 schreef borisz het volgende:
Ik was zo/ma wel ziek. Kans aanwezig dat het covid was. Heb alleen geen testjes meer. Leek behoorlijk op de vorige keer covid.
Vandaag wel weer aan het werk vanuit huis.
Gewoon om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Volgens mij gaat er weer een nieuwe variant deur nederland momenteel. Ik test ook niet meer trouwens.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik allesbehalve een wappie, maar waarom zou je nog testen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |