Sterker nog, hoe dom kun je zijn om het Gymnasium niet af te maken om je gevoel te volgen en je idealen na te jagen ?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
Tjah, beetje dom, en ik denk dat hij dat ook is.
Je hebt het vast over het optreden van vorig maar, maar hij stond jaren terug (pre Covid) al op Lowlands. Dat was niet omdat toen al bekend was dat ie naar het ESF zou gaan. En muzikaal is het niet allemaal top misschien, maar hij weet wel een feestje te bouwen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:29 schreef havanagila het volgende:
Vanaf het moment dat het uit kwam dat Joost Klein Nederland ging vertegenwoordigen is iedereen helemaal gek geworden. Een grote internetbubbel.
Dat optreden op lowlands net bekeken
Gemiddeld ckv project is beter.
Nope. Als je NL gaat vertegenwoordigen gaat ELKE website/talkshow je pluggen en over je schrijven, om clicks te scoren. Lezen mensen op internet uitsluitend lovende berichten (optreden lowlands is ongeėvenaard, hij is een "kunstenaar" etc)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon dom zijn.
Zijn hele inborst is nogal oppervlakkig en opportunistisch. Het liedje is even een hit geworden omdat het een goede sound heeft, eigenlijk gewoon een happy hardcore nummer die het altijd wel goed doet.
Fake it 'til you make it!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Nope. Als je NL gaat vertegenwoordigen gaat ELKE website/talkshow je pluggen en over je schrijven, om clicks te scoren. Lezen mensen op internet uitsluitend lovende berichten (optreden lowlands is ongeėvenaard, hij is een "kunstenaar" etc)
Dan lijkt het net of je een superster bent en wil iedereen laten zien dat zij Joost ook enorm tof vinden. Gaat iedereen er een schepje bovenop doen.... en voor je het weet is het het grootste talent van de wereld.
Youtube ziet dat natuurlijk ook, dus die pleuren alles van Joost bovenaan. Lijkt het weer of ie NOG beroemder is.
Voordat het liedje uberhaupt uit was schreeuwde half NL al dat we gingen winnen.
quote:Joost Klein is tijdens de opnames van de Europapa-videoclip meermaals uitgevallen tegen een medewerker. Dat zegt Véras Fawaz, de regisseur van de clip, in de podcast The Bigger Picture. "Hij vindt het soms lastig om met mensen om te gaan."
...
"Het maken van de clip van Europapa heeft me ongeveer anderhalve maand van mijn leven gekost en ik heb er niets aan verdiend", zegt Fawaz. "Het kost alleen maar geld. Dan moet je ook de waarde inzien van de mensen die het voor je doen. Tegen een assistent-regisseur, die voor nul euro op de set staat, kun je gewoon niet schreeuwen. Dat heb ik ook tegen Joost gezegd."
Die Joost is volgens mij echt een enorme onsympathieke lul, al is dat natuurlijk nog geen reden voor juridische vervolging.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:39 schreef FlippingCoin het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)tegen-assistent.html
[..]
Fuck Israėlquote:Op maandag 3 juni 2024 16:10 schreef Zoddie het volgende:
Kun je zien hoe hypocriet mensen zijn.
Een kerel valt een meisje aan? Cancellen!
Tenzij hij er grappig eruit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
"Believe her?....lol nee ze is van Israėlische komaf dus zal ze wel verdiend hebben! GO JOOST KLEIN WE LUV U!!!"
moet van de advocaat en terecht want anders roept het OM alleen getuigen op die ze bij hun verhaal vinden ze passenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat het nogal een gedoe was want anders zou de Zweedse justitie niemand oproepen tot verhoor in Nederland.
https://www.ad.nl/show/ad(...)-nederland~a2c01604/
Misschien de FOK! admins?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:14 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet iemand dat nog met alle bezuinigingen op de GGZ?
Met meerdere beschuldigingen ontstaat er iig een heel ander beeld dan dat er geschetst is.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die Joost is volgens mij echt een enorme onsympathieke lul, al is dat natuurlijk nog geen reden voor juridische vervolging.
De advocaat van Joost Klein is niet de Zweedse justitie.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat het nogal een gedoe was want anders zou de Zweedse justitie niemand oproepen tot verhoor in Nederland.
https://www.ad.nl/show/ad(...)-nederland~a2c01604/
quote:Onafhankelijk onderzoek ingesteld naar organisator Eurovisie Songfestival
Er komt een onafhankelijk onderzoek naar de EBU. Dat bevestigen bronnen aan deze site na berichtgeving van RTL Boulevard. Het onderzoek vindt plaats in opdracht van de organisator van het Eurovisie Songfestival.
https://www.ad.nl/show/on(...)ngfestival~ae93bdd2/
En nog een aantal prohamas deelnemers zoals dat Ierse wicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:22 schreef damsco het volgende:
Beter sturen ze Joost naar Gaza, pisventje.
Een onafhankelijk onderzoek naar de EBU, in opdracht van de EBU.quote:
quote:
Ja, ik ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 18:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Een onafhankelijk onderzoek naar de EBU, in opdracht van de EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are they helemaal belazerd!Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |