Want?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:39 schreef Drxx het volgende:
Dit is weinig kosher, TS. En dit verhaal gelezen hebbende ben ik totaal niet verbaasd dat het een vrachtwagenchauffeur betreft.
Het dikgedrukte komt voor wat je in de openingspost typt.quote:Huiselijk geweld is geweld dat door iemand uit de huiselijke- of familiekring van het slachtoffer wordt gepleegd. Hieronder vallen lichamelijke en seksuele geweldpleging, belaging en bedreiging (al dan niet door middel van, of gepaard gaand met, beschadiging van goederen in en om het huis).
Hij voelt de bui al hangen en denkt; laat ik maar even lief doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:33 schreef Trutje33 het volgende:
We hebben van de week ruzie gehad omdat ik dus niet met hem wakker lag dat wat ik in mijn bericht geschreven heb. Dit was voor mij een soort van druppel. Maar ik ben toch een soort van in zijn excuses getrapt. En beloofd om te blijven en het nog 1 keer een kans te geven . Eigenlijk had ik gevoelsmatig door willen zetten. Ik wacht nu eigenlijk de volgende explosie af. Ondertussen is hij nu wel lief appt hij niet meer zoveel met de problemen op werk appt hij mij hartjes zegt hij dat hij van mij houd en dat hij trots op mij is.
Dit brengt mij in conflict met mij zelf. Wel documenteer ik als het kan zo veel mogelijk.
Dit maak je jezelf wijs. Hij is niet lief, hij behandelt jou en je kinderen als een stuk stront. Iemand van 8 zodanig plagen dat 'ie gaat huilen en dan vervolgens roepen dat hij zich aanstelt. Wat een vent ben je dan...quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:09 schreef Trutje33 het volgende:
Ik wil er wel bij zeggen omdat dit allemaal erg heftig negatief klinkt dat er heus ook nog wel mooie momenten zijn hoor hij kan ook lief zijn. Al dit bovenstaande is verdeeld over 12 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |