FvD, SGP en Ja21 krijgen ze wel mee op dit vlakquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ze willen het terugdraaien, succes is niet bepaald verzekerd op dat vlak, moet ook via de 1e Kamer namelijk.
Nou, vertel! Ben echt heel benieuwd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:43 schreef Jojoke het volgende: Als ze iets bedenken waardoor kandidaat 26 van een lijst minder snel de Tweede Kamer inkomt als hij/zij slechts enkele persoonlijke stemmen heeft, dan valt daar nog wel iets voor te zeggen.
Nogmaals, het ging fout in de 1e Kamer een paar maanden geleden. En die 1e Kamer is niet veranderd sindsdien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
SGP en Ja21 krijgen ze wel mee op dit vlak
Omdat VVD toen voor de spreidingswet stemde, ik verwacht dat daar nu anders in staan. VVD heeft tien zetels daar, dus die maken het verschil wel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging fout in de 1e Kamer een paar maanden geleden. En die 1e Kamer is niet veranderd sindsdien.
Zullen ze wel veel overleg hebben met de ''eigenwijze-1e-kamer-vvd''quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nogmaals, het ging fout in de 1e Kamer een paar maanden geleden. En die 1e Kamer is niet veranderd sindsdien.
Waarom zou de 1e Kamer fractie daar nu anders in staan dan? Het verzoek om de wet niet goed te keuren kwam van Yesilgoz nota bene.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat VVD toen voor de spreidingswet stemde, ik verwacht dat daar nu anders in staan. VVD heeft tien zetels daar, dus die maken het verschil wel.
Waarom verwacht je dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat VVD toen voor de spreidingswet stemde, ik verwacht dat daar nu anders in staan. VVD heeft tien zetels daar, dus die maken het verschil wel.
Het is wel heerlijk hoe zo met deze, eigenlijk niet zo boeiende, maatregel flink wat olie druppelen op het smeulende stikstof/klimaatvuur waar links met afschuw naar zit te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:49 schreef Arcee het volgende:
Max weer naar 130 vind ik niks. Laat het lekker 100.
Die kun je overigens wel ontbinden als kabinet. Dan kunnen partijen nieuwe lijsten opstellen, dissidenten wieberen. En kan het strategisch stemmen in de provincies opnieuw, kan wel een aantal zetels schelen in de samenstelling.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat VVD (met Yesilgöz aan het roer) ongetwijfeld hierover afspraken heeft gemaakt anders komt het niet in het hoofdlijnenakkoord.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom zou de 1e Kamer fractie daar nu anders in staan dan? Het verzoek om de wet niet goed te keuren kwam van Yesilgoz nota bene.
Dit is niet het "Bash Timmermans"-topic he?quote:
Nee. Maar zijn face maakte nerveuze indruk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is niet het "Bash Timmermans"-topic he?
De 100 km wet is ingevoerd omdat ze de boertjes en luchtvaart niet durfden aan te pakken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk hoe zo met deze, eigenlijk niet zo boeiende, maatregel flink wat olie druppelen op het smeulende stikstof/klimaatvuur waar links met afschuw naar zit te kijken
Zou hij gevraagd zijn om premier te worden?quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Maar zijn face maakte nerveuze indruk.
Het grappige is dat het waarschijnlijk direct wordt afgeschoten door de rechter dus mag je wellicht enkele maanden er blij mee zijn... Dus nee hier maak ik me niet druk om. Puur symboolpolitiek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is wel heerlijk hoe zo met deze, eigenlijk niet zo boeiende, maatregel flink wat olie druppelen op het smeulende stikstof/klimaatvuur waar links met afschuw naar zit te kijken
Ja want daar zou Caroline echt voor tekenenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
130 rijden + weer kunnen bouwen en halvering veestapel teken ik voor
Het is vooral enorm dom omdat het niets oplost en alleen maar problemen veroorzaakt want linksom of rechtsom zal die uitstoot gecompenseerd moeten worden elders.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt en het boeit mij ook weinig. Maar het is wel genieten dat ze deze aanpassing aankondigen, juist in een tijd dat tornen aan stikstof, milieu en klimaat maatregelen veelal leidt tot panische linkse reacties.quote:Op woensdag 15 mei 2024 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het grappige is dat het waarschijnlijk direct wordt afgeschoten door de rechter dus mag je wellicht enkele maanden er blij mee zijn... Dus nee hier maak ik me niet druk om. Puur symboolpolitiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |