Same. Wat een heerlijkheid zijn die Stuntje en Appie als mens. Ik snap inmiddels echt volledig dat Joost ze er bij wilde hebben. Bij alles. Dus ook op het podium. Want dan konden ze altijd bij hem zijn daar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:11 schreef d_elise het volgende:
Dit filmpje van Appie en JoostWeet niet of dit na de juryshow van woensdag of de halve finale donderdag is, maar het is een fijne gedachte dat Joost zulke vrienden om zich heen heeft nu. En wat ben ik van Appie gaan houden, terwijl ik eerst best anti blauwe vogel was.
![]()
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 16-05-2024 13:27:32 ]
Absoluut! Zeker nu we de afloop kennen ben ik heel blij dat hij altijd zijn beste vrienden bij zich heeft gehad. Het maakt het ook wel extra verdrietig: ze gunden het hem zó en wisten hoe belangrijk dit voor hem wasquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Same. Wat een heerlijkheid zijn die Stuntje en Appie als mens. Ik snap inmiddels echt volledig dat Joost ze er bij wilde hebben. Bij alles. Dus ook op het podium. Want dan konden ze altijd bij hem zijn daar.
Haat verkoopt beter dan positiviteit. Ze spreken liever overal schande van dan iets als positief te benaderen. De Telegraaf was in de oorlog al fout en dat is het nu nog steeds. Het is de krant van de populisten. Dus begrijp volkomen waarom ze zo omslaan jegens Joost. Is dat terecht? Volkomen niet! Maar ja, zo lang afgeven op Joost beter verkoopt zullen ze daarmee doorgaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef HiZ het volgende:
Dat progamma is geen enkel probleem. Maar ik vraag me wel af waar die totale haat bij de Telegraaf tegen Joost vandaan komt. Als ie nou uitgesproken woke was geweest, maar zelfs dat is ie niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:15 schreef GotC het volgende:
En nu ik toch jullie aan het vermaken ben:
Was vorige week in Mall of the Netherlands in Leidschendam, waar ze een gang richting de toiletten hadden omgedoopt tot:
[ afbeelding ]
Ze draaiden daar back to back Europapa icm met 121 discobollen (jaja, geteld door m'n oudste) en discolichten.
Hebben daar ruim een half uur staan dansen:Dit soort dingen zag je in andere jaren nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat hebben ze ons toch afgepakt..
![]()
Zonder noemenswaardige streaming in de VS toch op 22 wereldwijd staan, zegt wat over de populariteit elders in de wereld. Massivequote:
Toch nog ruim 3 miljoen streams. Het gaat maar door voorlopig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:09 schreef Em31 het volgende:
Vandaag op 23 wereldwijd, alleen een plaatsje gezakt door Taylor Swift.
Ja geen idee wie die meid is, schijnt dit weekend wel in Stockholm op te treden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch nog ruim 3 miljoen streams. Het gaat maar door voorlopig.
Jammer dat hij door zo’n B-artiest wordt ingehaald, maar zo gaan dingen
Alles is haar schuld hahaquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:18 schreef Em31 het volgende:
Zonder Taylor Swift was het ESF in Stockholm geweest en was álles anders gelopen. Indirect is die diskwalificatie dus ook gewoon haar schuld.
Ik hoop zo dat Europapa het onofficiële anthem voor het EK voetbal wordt. Het heeft daar wel potentie voor. Hoe mooi zou het zijn om Europa-pa-pa-pa-pa van die tribunes af te horen rollen uit tienduizenden kelen? Jammer dat Zweden zich niet heeft geplaatstquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:09 schreef Em31 het volgende:
Vandaag op 23 wereldwijd, alleen een plaatsje gezakt door Taylor Swift.
Ze is de meest klimaatvervuilende artiest, dus ook het weer valt op haar af te schuiven ja 🤭quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:23 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Alles is haar schuld haha![]()
Ook het donkere weer van vandaag.
Hier ben ik het wel mee eens van dat stukje van Wiwi. Als je weet dat Joost het niet fijn vindt en als je weet dat het al een paar keer "verkeerd" is gegaan, als in dat die vrouw daar tegen afspraak in stond te filmen, dan zet je daar toch een extra poppetje neer die er voor zorgt dat ze of weg gaat of niet filmt.quote:Besides that, if Joost Klein suffers from flashbacks, as is often the case with people suffering from trauma, where was his support when he needed it the most? Why was there nobody around to catch him after the performance? And if there was someone, why did they not do anything to prevent the incident? The woman who filmed there, judging by the @eurovision Instagram stories, stood at the same spot the whole evening. Where was the Dutch delegation? Where was AVROTROS?
Dat ik WiWi nog eens zou gaan waarderen, het is echt een raar Eurovision-jaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:08 schreef Toposcoupe het volgende:
Een vrij genuanceerd artikel van Wiwibloggs, interessant om te lezen denk ik (al was Joost volgens mij altijd omringd door vrienden en vertrouwenspersonen, die stonden namelijk ook op het podium).
Lessons to learn from Joost Klein’s disqualification: Vulnerable people deserve better support at Eurovision
Had Appie dat mens maar een por gegeven voor Joost, er was wel een andere gek gevonden voor in dat vogelpakquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens van dat stukje van Wiwi. Als je weet dat Joost het niet fijn vindt en als je weet dat het al een paar keer "verkeerd" is gegaan, als in dat die vrouw daar tegen afspraak in stond te filmen, dan zet je daar toch een extra poppetje neer die er voor zorgt dat ze of weg gaat of niet filmt.
Natuurlijk, afspraak is afspraak, maar je eigen kandidaat een beetje in bescherming nemen en in de watten leggen kan geen kwaad en is ook geen uitzondering.
Moeten we nog snel kaarten scorenquote:Op donderdag 16 mei 2024 12:23 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Europapa het onofficiële anthem voor het EK voetbal wordt. Het heeft daar wel potentie voor. Hoe mooi zou het zijn om Europa-pa-pa-pa-pa van die tribunes af te horen rollen uit tienduizenden kelen? Jammer dat Zweden zich niet heeft geplaatst
Klopt, al kun je je dan ook weer afvragen hoe leip het is dat je je artiest moet beschermen tegen de organisatie zelf. Zeker als je in de kennelijke overtuiging leeft dat er afspraken zijn gemaakt. Maar wat dat betreft heeft iedereen nu wel een wijze les in geleerd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 12:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens van dat stukje van Wiwi. Als je weet dat Joost het niet fijn vindt en als je weet dat het al een paar keer "verkeerd" is gegaan, als in dat die vrouw daar tegen afspraak in stond te filmen, dan zet je daar toch een extra poppetje neer die er voor zorgt dat ze of weg gaat of niet filmt.
Natuurlijk, afspraak is afspraak, maar je eigen kandidaat een beetje in bescherming nemen en in de watten leggen kan geen kwaad en is ook geen uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |