SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een dagje dichter bij het weekend.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
MarwanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De week is weer doormidden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Weer een dagje dichter bij het weekend.How can I make this topic about me?![]()
Eind examenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buurman en buurmanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog warmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GrunnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat gaat het worden vandaag?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is alweer tijd voor het avondeten.![]()
Het wordt nasi met saté. En later op de avond nog een salade.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oh klinkt goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het wordt nasi met saté. En later op de avond nog een salade.Dat heb ik ook
![]()
Alleen zonder de salade![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh klinkt goedDat heb ik ook
![]()
Alleen zonder de salade
How can I make this topic about me?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
PartijHardquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:06 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Homyn heb ik al gequote in een ander topique, in afwachting op reactie
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik zou het niet weten, ben er vandaag weinig geweest. Maar kon Justin natuurlijk niet laten lopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is vrij rustig hier. Goeienavond MizzezAmy...
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hazen moet je nooit binnenlaten, met die rare tanden van ze.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is op nederlands hoor
zijn de familie hazen binnen ofzo![]()
Ze slopen de hele boel en doen daarna alsof ze van niks weten. Kutbeesten zijn het.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ze hebben me alquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben er vandaag weinig geweest. Maar kon Justin natuurlijk niet laten lopen
laten laufen![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Haaai![]()
Wat zijn al die vliegjes... hele lucht zit er vol van![]()
Zie je ze vliegen?![]()
![]()
Ja, ellende hč. Gelukkig heb ik een hordeur, dus komt dat niet binnen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:49 schreef HappyCharly het volgende:
Haaai![]()
Wat zijn al die vliegjes... hele lucht zit er vol vanHow can I make this topic about me?![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
De buien trekken van zuid oost over noordwest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar wat zijn het?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ellende hč. Gelukkig heb ik een hordeur, dus komt dat niet binnen.
En waar zijn ze dan normaal?Trust nobody![]()
Zijn dat geen donderbeestjes?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar wat zijn het?
En waar zijn ze dan normaal?![]()
quote:Onweer op komst? Grote kans dat onweersbeestjes zich laten zien
Wanneer het in de zomer warm, windstil en vochtig is, kunnen ze ineens in groten getale tevoorschijn komen: de onweersbeestjes. Vooral als er onweer op komst is. Waar komen die piepkleine, kriebelende beestjes vandaan? En waarom zien we ze vooral met onweer?
Wat zijn onweersbeestjes?
Onweersbeestjes zijn bekend onder verschillende namen. Ze worden ook wel onweersvliegjes genoemd. Het gaat in beide gevallen om graantrips (Limothrips cerealium Haliday). In landelijke gebieden komen ze meer voor dan in stedelijke gebieden. Het zijn zeer kleine insecten, van ongeveer 1,5 mm lengte. De vrouwtjes hebben 2 paar vliezige vleugels en de mannetjes zijn ongevleugeld. Beide hebben een naar verhouding grote kop, met stekend-zuigende monddelen. Hiermee tasten ze vooral granen en grassen aan, vanwaar hun naam graantrips. Door de mensenhuid komen ze in principe niet heen, al zijn er ook mensen geweest die wel degelijk aangeven door deze tripsen geprikt te zijn. Ze veroorzaken in elk geval geen napijn of bultjes. Wel kunnen de beestjes zelf een jeukend gevoel geven als ze op het lichaam terecht komen.![]()
Hier is het al een tijdje bewolkt, maar geen regen. Eigenlijk wel prima zo. Niet zo heet meer als gister, 25 graden.quote:How can I make this topic about me?![]()
![]()
moe
R.I.P DTS.![]()
ja lekker!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil je n kopje thee?
Je bent duidelijk uit je doen..![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
Pak suiker gekocht.
Was al kapot voor ik buiten was..![]()
![]()
Neuh alleen zo'n gastje op n hoekje. Achja. Geeft niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Lovely het volgende:
Terug gegaan en een nieuwe paksuiker gehaald?Trust nobody![]()
Een gastje op een hoekje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neuh alleen zo'n gastje op n hoekje. Achja. Geeft niet.![]()
![]()
Ah dan dat even dichtplakken met plakbandquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neuh alleen zo'n gastje op n hoekje. Achja. Geeft niet."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik twijfel.. pozza bestellen of wraps maken?![]()
![]()
Oh gaatje, hahaquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan dat even dichtplakken met plakband![]()
![]()
Pozza's is meer voor het weekend. Wraps doen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik twijfel.. pozza bestellen of wraps maken?How can I make this topic about me?![]()
Wraps bestellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik twijfel.. pozza bestellen of wraps maken?
Met kroketten.![]()
Ojee laat @Schakeltopia het maar niet wetenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pozza's is meer voor het weekend. Wraps doen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wraps met pizza belegquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik twijfel.. pozza bestellen of wraps maken?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee laat @:schakeltopia het maar niet weten
Elke dag is potentieel een pozzadag tochquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pozza's is meer voor het weekend. Wraps doen?![]()
@SchakeltopiaTrust nobody![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft een pak suiker gekocht bij een swa op de hoek
Uw ADH vitamine Worst
"Suiker"quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft een pak suiker gekocht bij een swa op de hoekTrust nobody![]()
Zolang ze maar geen 'suiker' verkopenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat geeft niet
Die mogen er best staan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan dat even dichtplakken met plakbandzo ff doen
Trust nobody![]()
Hihi gmtaquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen 'suiker' verkopenTrust nobody![]()
Zou ik wel etenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze
https://www.snack-nieuws.(...)durum-met-frikandel/
Ja toch maar wraps iddquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pozza's is meer voor het weekend. Wraps doen?
Trust nobody![]()
Ja koud zijn ze niet te vretenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Kroketten is wel een hot item hier deze week![]()
![]()
WrapsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook nog steeds geen regen, en Justin zijn regendans heeft ook niet geholpen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja zeg.. ik heb me een partij staan dansenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef Lovely het volgende:
Hier ook nog steeds geen regen, en Justin zijn regendans heeft ook niet geholpen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien toch de verkeerde dans gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zeg.. ik heb me een partij staan dansen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gister gezienquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Melanie wordt gestalkt door vrouw die ervan overtuigd is dat z...
Een bizarre zaak in de eerste aflevering van ‘Zeeman Confronteert’. Melanie wordt al meer dan drie jaar lang gestalkt door Jannie. Jannie is de moeder van een oud-collega van Melanie en is ervan overtuigd geraakt dat zij en Melanie een relatie hebben. Jannie stuurt duizenden berichten, maar daar blijft het niet bij. Jannie rijdt dagelijks langs Melanie haar huis, staat bij de brandtrap van Melanie haar huis en volgt haar naar de supermarkt om maar een glimp op te vangen van Melanie. Het wordt zelfs zo erg dat Jannie zomaar een keer bij Melanie in de auto stapt. Dit moet stoppen. Thijs Zeeman gaat de confrontatie aan. ‘Zeeman Confronteert’ kijk je terug bij Videoland.![]()
![]()
Ik voel een netflixje aankomennquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
Melanie wordt gestalkt door vrouw die ervan overtuigd is dat z...
Een bizarre zaak in de eerste aflevering van ‘Zeeman Confronteert’. Melanie wordt al meer dan drie jaar lang gestalkt door Jannie. Jannie is de moeder van een oud-collega van Melanie en is ervan overtuigd geraakt dat zij en Melanie een relatie hebben. Jannie stuurt duizenden berichten, maar daar blijft het niet bij. Jannie rijdt dagelijks langs Melanie haar huis, staat bij de brandtrap van Melanie haar huis en volgt haar naar de supermarkt om maar een glimp op te vangen van Melanie. Het wordt zelfs zo erg dat Jannie zomaar een keer bij Melanie in de auto stapt. Dit moet stoppen. Thijs Zeeman gaat de confrontatie aan. ‘Zeeman Confronteert’ kijk je terug bij Videoland.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow.. komen er wel pozza's uit de lucht soms?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien toch de verkeerde dans gedaan![]()
![]()
Soms wel heftige verhalen, dat mensen zo gestalkt worden enz brrquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gelukkig nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow.. komen er wel pozza's uit de lucht soms?
Politie deed er weinig aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:25 schreef HappyCharly het volgende:
Maar waarom moet die Zeeman dan komen![]()
Net de laatste scene komt er bezoek binnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jongste zoon van 9 door de bocht.
Vanavond bij het dag zeggen en de selfie uit het niets: ik ga dit keer niet zwaaien hoor, je moet ook eens leren om het zonder te kunnen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja eigenlijk wel maar niet mijn huis niet mijn bezoek.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wow. Tjsa, ze worden groot.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:31 schreef DJMO het volgende:
Jongste zoon van 9 door de bocht.
Vanavond bij het dag zeggen en de selfie uit het niets: ik ga dit keer niet zwaaien hoor, je moet ook eens leren om het zonder te kunnen.How can I make this topic about me?![]()
Te warm voor nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die vrouw spoort echt niet, in de app stuurt ze naar die andere vrouw liefdes berichten maar in het echt scheld ze haar uit enz man man![]()
Wel heftig als je zoiets mee maakt.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt bizarquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
Die vrouw spoort echt niet, in de app stuurt ze naar die andere vrouw liefdes berichten maar in het echt scheld ze haar uit enz man man![]()
Wel heftig als je zoiets mee maakt..
Heftig ook als iemand zoveel psychische problemen heeftTrust nobody![]()
""Poedersuiker""quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht die heeft een pak suiker gekocht bij een swa op de hoek![]()
![]()
*Snuiftquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al een licht doordenkertje. Het gaat lekker vanavond![]()
![]()
Ja nou, hij is echt ontzettend bijdehand en gevat. Vraag @Papabear maar. En dat heeft hij an sich niet van een vreemde want ik kan er ook wat van, maar dit keer had ik even geen reactie voor handen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja nou, hij is echt ontzettend bijdehand en gevat. Vraag @:papabear maar. En dat heeft hij an sich niet van een vreemde want ik kan er ook wat van, maar dit keer had ik even geen reactie voor handen.
Fixed.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:53 schreef Rob het volgende:
Ik maak gebruik van doe een beroep op mijn zwijgrechtIk heb er één en ik ben er trots op
Harde woei opeensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
Ohja ik ging koken want ik heb hongerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oei. Een prikje onder water.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:56 schreef Rob het volgende:
[..]
niet zo bijdehand doen ja...
ik hoef nl. niet opgehaald te worden van een station
De tranen stromen over m'n wangenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
R.I.P DTS.![]()
Over joost klein oaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Opgelostquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Moet ik eerst alle koekjes opeten![]()
![]()
#metooquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Misschien identificeert hij zichzelf als zeehondquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
ow jee
mijn hond geeft zichzelf zwemlesUw ADH vitamine Worst
Keertje Bardo is wel leukquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tot voorkort nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien identificeert hij zichzelf als zeehond
misschien vanaf vandaag
zou ik zijn paspoort aan moeten laten passen dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja doe maarquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
tot voorkort niet
misschien vanaf vandaag
zou ik zijn paspoort aan moeten laten passen dan?
Uw ADH vitamine Worst
En dan stuurt de dierenarts jou naar een gesloten instellingquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan stuurt de dierenarts jou naar een gesloten instelling![]()
![]()
lekker rustig
zou je daar mogen fokken?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zal ik aanraden om niet op de boerderij te gaan wonenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
Ik zag mieren en ik kreeg meteen kippenvel![]()
![]()
Hoi.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Veel mieren daar?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:29 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dan zal ik aanraden om niet op de boerderij te gaan wonenmaar er zijn ook mooie en lieve dieren op een boerderij
Ja veel insectenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel mieren daar?maar er zijn ook mooie en lieve dieren op een boerderij
en ja dat is helemaal waar
![]()
![]()
Geen ervaring meequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
lekker rustig
zou je daar mogen fokken?
Uw ADH vitamine Worst
Om 5 uur 's ochtends wakker gemaakt worden door de haan... 🙄quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:32 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja veel insectenen ja dat is helemaal waar
Ziek?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
alles in huis gehaald voor een overheerlijke salade![]()
![]()
Oh, een pozza midden in de week?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
dus nu is het wachten tot de pozza klaar is![]()
woensdag verwendagquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, een pozza midden in de week?![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Zo klinkt het wel. Maar Schakel combineert het allemaal mooi: een lekkere pozza met een gezonde salade.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Om 5 uur 's ochtends wakker gemaakt worden door de haan... 🙄gelukkig hebben we hier geen hanen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: