De resultaten vallen me vies tegen. Na een stuk of tien 'normale' zoekresultaten is het daarna nagenoeg allemaal in andere talen. Ik zie veel sites die ik vermoed allemaal Turks zijn en daarna Duits, beetje Engels. En na 55 resultaten is het al klaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]![]()
Open ''google''.
Tik ''Wilders nazi''.
Lees.
Laten we het hopen. Ik ga er wel van uit. Dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en over een tijdje weer normaal gedaan wordt in Den Haag en de rest van Nederland. Ik gaat legge. Misschien tot later vandaag.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:33 schreef Document1 het volgende:
Dit wordt een heerlijk popcorn kabinet.
Ken eigenlijk niemand die de natuur niet belangrijk vindt, maar het is een beetje raar als je naast Sabic woont, ziet wat die vervuilen, zelf vastzit op een huurflat met energielabel G, daar de kosten van moet betalen want "natuur" en je kan nergens heen want geen huizen, welke ook niet gebouwd worden vanwege de natuur.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is natuur eigenlijk per definitie een thema dat alleen links progressieve partijen belangrijk vinden?
Ze gaan weer naar Brussel omdat ze denken dat Brussel nu wel van standpunt gaat veranderen wb stikstof etc. Al dertig jaar laten we alles naar de kloten gaan maar Waterstofperoxide hoofd en zijn waggelende boerin gaan het nu wel even fixen hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik ga er wel van uit. Dat het allemaal zo'n vaart niet loopt en over een tijdje weer normaal gedaan wordt in Den Haag en de rest van Nederland. Ik gaat legge. Misschien tot later vandaag.
Beter zijn toegesneden op de leeftijd van de kinderen? Dat betekent sexueel voorlichting vanaf 16 jaar?quote:
En dan? Een ledenvergadering bij elkaar roepen om iets voor elkaar te krijgen wordt lastig.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:31 schreef Ballerina888 het volgende:
Dit kabinet is echt zo klaar. Hoe het regeerakkoord ook ingericht wordt, binnen een paar weken zijn er al boze PVV'ers die er een bom onder leggen.
"Extreemrechts"quote:
Nee dat gaat daar niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan? Een ledenvergadering bij elkaar roepen om iets voor elkaar te krijgen wordt lastig.
Japan heeft duizenden kilometers aan ongerepte natuur. Wij een paar parkjes waar je iedere vijf meter over een wandelaar struikelt of in de hondenstront stapt, wat moet ik daarmee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:25 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. In Japan is iedereen trots op de natuur van het land.
Ik las wel iets over strengere eisen die worden gesteld aan arbeidsmigranten (bron: Teletekst), maar ik weet niet precies welke. Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:00 schreef MichaelScott het volgende:
Lees helaas niets over het inperken van arbeidsmigratie, maar dat zal er waarschijnlijk niet in staan met VVD en BBB erbij.
Ik ook. En ook of we het moeten willenquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik las wel iets over strengere eisen die worden gesteld aan arbeidsmigranten (bron: Teletekst), maar ik weet niet precies welke. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Belangrijkste onderwerp van Nederland en dit pakken ze gewoon meteen en goed aan. Mooi om te zien hoe ze van plan zijn dit aan te pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:42 schreef luxerobots het volgende:
Er gaat tenminste werk van gemaakt worden om de asielinstroom in te dammen.
De huidige situatie waarbij een Syriër of Eritreeër opvang krijgt, vervolgens een status krijgt en dan met voorrang een huurwoning krijgt, is moeilijk uit te leggen. Veel wachtlijsten voor woningen zijn inmiddels opgelopen naar 10+ jaar.
Relatief klein dan wel, maar wel prachtige gebieden die gewoon onderdeel zijn van ons erfgoed. Eigenlijk heel raar dat je veel partijen daar nooit over hoort.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Japan heeft duizenden kilometers aan ongerepte natuur. Wij een paar parkjes waar je iedere vijf meter over een wandelaar struikelt of in de hondenstront stapt, wat moet ik daarmee.
Linkse users hier die zien dit als een extreemrechts beleid. Vandaar dat ik niet op ze reageer meer.quote:
120 jaar geleden woonden er maar 5mil mensen in Nederland.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ken eigenlijk niemand die de natuur niet belangrijk vindt, maar het is een beetje raar als je naast Sabic woont, ziet wat die vervuilen, zelf vastzit op een huurflat met energielabel G, daar de kosten van moet betalen want "natuur" en je kan nergens heen want geen huizen, welke ook niet gebouwd worden vanwege de natuur.
Als we 120 jaar terug in de tijd gaan, waar 99% van Nederland arm was en in een armoedig hutje woonde, denk je dat die mensen zich bekommerde om de natuur? Die hadden andere prioriteiten, en ja ik kan mij indenken dat als je al je schaapjes op het droge hebt, je ouders jarenlang hebben kunnen profiteren van alle subsidies en daardoor jouw een mooie toekomst hebben kunnen geven met een mooi en groot huis dat je je meer druk maakt om de natuur en minder om laten we zeggen de huizenmarkt of criminaliteit.
Als je dan leest dat vooral de rijken profiteren van de subsidies voor elektrische auto's wat wel de mensen met minder geld mogen ophoesten dan krijg je dus dat mensen de natuur wat minder prio geven in het stemgedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |