Ondoordacht (dom) dus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon. Nergens. Ze lopen vanzelf wel naar een ander land.
Ik denk toch dat ik pas. M'n bloeddruk is al zo hoog.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:18 schreef Tekaschi het volgende:
Edit: en schrik niet van het ziekelijk groeiend antisemitisme daar, Joden zijn alles schuld.
Die hadden ze van mij mogen weglaten, en heb PVV gestemd. Vond die 100km per uur wel fijn zo, houd niet van hard rijden, tuf wel lekker op mijn gemak naar het werk en terug.quote:
Ik volg zo ongeveer elk debat wat er is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:04 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder lezen wat je moet denken van de media en bijvoorbeeld debatten kijken, daarna kun je leuk lezen wat de media schrijft. Zo zie je Wilders bijvoorbeeld voor nazi uitgemaakt worden in het debat maar alleen het weerwoord zal jou bereiken want daar schrijft de media over.
Persoonlijke aanvallen zijn ze allemaal goed in, niet alleen Wilders. De zorgelijke ontwikkeling is het feit dat de media maar ้้n kant negatief belicht.
En dat zeg je dan tegen iemand die Omtzigt heeft gestemd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je geen echte VVDer. Die lachen alles weg. Zie Terpstra, zie Rutte. Dan is het voor jou en andere VVDers moeilijk om echte emotie te onderscheiden van fake.
Nog erger.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En dat zeg je dan tegen iemand die Omtzigt heeft gestemd.
Maar als je debatten volgt dan zie je ook de "nazi" uitspraken uit D66 of godwins voorbij vliegen, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:21 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik volg zo ongeveer elk debat wat er is.
Daaruit klopt mijn conclusie prima.
Met 130 verandert er toch niets. Die 100 bestuurder gaat alsnog die 99 bestuurder links inhalen, waardoor de 101 bestuurder de 100 bestuurder weer links gaat inhalen. Bam, alle 3 rijstroken potdicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:21 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Die hadden ze van mij mogen weglaten, en heb PVV gestemd. Vond die 100km per uur wel fijn zo, houd niet van hard rijden, tuf wel lekker op mijn gemak naar het werk en terug.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Over de meeste plannen ben ik wel positief. Alleen komt de natuur nog verder in de knel en dat is bijzonder jammer. Stikstof is een groot probleem maar de boeren worden helaas ontzien.
Waarom is natuur eigenlijk per definitie een thema dat alleen links progressieve partijen belangrijk vinden?
Ik lees letterlijk:quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Natuur, en dus mensheid, beschermen levert geen geld op. En je mag minder.
Dat snap ik ook niet. In Japan is iedereen trots op de natuur van het land.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom is natuur eigenlijk per definitie een thema dat alleen links progressieve partijen belangrijk vinden?
Ik zou alle uitspraken en acties van Wilders er eens naast zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die fantast is nogal uitgenast; hij weet precies wat de mensen in een neerstortend vliegtuig hebben beleefd, gebruikt de dood van een vrouw voor zijn eigen agenda. En die huidige agenda is niks anders dan zijn tegenstander voor rotte vis uitmaken!
Maar oh wat fatsoenlijk is hij.
Tegenstrijdig met welke andere plannen wat betreft het behouden van de plannen omtrent het milieu?quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tegenstrijdig met andere plannen wat betreft het behouden van de plannen omtrent het milieu.
Ook vind ik ze niet zo doordacht. Verkeer rijdt bij drukte beter door met een lagere snelheid.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie en waar wordt Wilders door politici nazi genoemdNooit iets van meegekregen. Wel het gescheld van Geert.
Ik ben geen fan van het huidige d66, maar misschien moeten mensen ook eens gaan snappen dat links niet enkel d66 is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:22 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar als je debatten volgt dan zie je ook de "nazi" uitspraken uit D66 of godwins voorbij vliegen, toch?
En het is niet Wilders die in de media mag aansluiten om links te verketteren, het zijn toch veelal de linker partijen die stemming mogen maken in de media over extreemrechts en godwins plaatsen.
Volgens mij vinden ze vooral de milieu-industrie belangrijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Over de meeste plannen ben ik wel positief. Alleen komt de natuur nog verder in de knel en dat is bijzonder jammer. Stikstof is een groot probleem maar de boeren worden helaas ontzien.
Nou. Als het zo makkelijk is, kom maar op met die voorbeelden van politici die Wilders een nazi noemen. Ik zie ze niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]![]()
Open ''google''.
Tik ''Wilders nazi''.
Lees.
Dat lijkt inderdaad mee te vallen. Volgende keer dus iets meer inlezen dan alleen een artikel in de Telegraafquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Ik lees letterlijk:
- De coalitie wil zich qua klimaatbeleid houden aan bestaande doelen, staat in het akkoord.
- Het klimaatfonds blijft ook overeind. Uit dat miljardenfonds, ingesteld door het huidige kabinet, worden klimaatmaatregelen gefinancierd.
Er worden hoogstens wat pittige punten uit gehaald als geen verplichte warmtepomp (was ook ridicuul), en verplicht onteigening boeren (is ook niet nodig, 18.000 boeren hebben uberhaupt geen opvolger).
Dus geen idee waar het idee vandaan komt dat het komende kabinet niks met klimaatbeleid zou willen doen.
Beetje flauw, dat is natuurlijk gewoon onderhandelen / coalitievorming.quote:
Dat ik Timmermans aan val wil niet impliceren dat ik ontken dat Wilders niet zo is. Wilders is - zacht gezegd- een botte hork die wel wat meer op zijn woorden zou mogen letten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:25 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik zou alle uitspraken en acties van Wilders er eens naast zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |