abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:25:08 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215481882
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:44 schreef Mubassie het volgende:
Krijgen de mensen die je advertentie opgeslagen hebben als favoriet een melding als ik de prijs verlaag?

Zóveel "likes" op mijn artikelen maar zó weinig verkopen... 8)7
Ja, dat krijgen ze :) .IK ben ook zo'n favorieten-maker. Meestal favoriet ik en koop niks omdat de prijs nog te ver ligt van hetgeen ik er aan uit wil geven.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 5 november 2024 @ 11:27:12 #252
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215481905
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb 1,5 uur geleden een vest op Vinted gezet voor 6,50. Iets meer dan Vinted suggereerde.

Net is het verkocht. Aan iemand met 1300 reviews die heel veel kleding van het merk dat ik verkocht online heeft staan. Voor 25-35 euro ;(
De vraag is echter of die persoon het ook voor die prijs verkoopt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 5 november 2024 @ 22:13:44 #253
208890 June.
Seriously?
pi_215488676
Nou, ik denk dat het voor mij gedaan is met Vinted. Vinted is vanaf 2025 verplicht informatie van gebruikers door te sturen die meer dan 30 transacties en/of meer dan 2000 euro per jaar hebben verdiend. Aan dat bedrag zit ik nog lang niet, maar wel aan de hoeveelheid transacties.

Het voelt toch niet goed om m'n bsn door te geven aan een Litouws bedrijf.. Maar ja, als je dat niet doet is je portemonnee geblokkeerd en kun je dus fluiten naar je geld. Nu met een nep bsn is de melding weg dus ben benieuwd of ze het gaan controleren :+

Nog een extra reminder om zo weinig mogelijk op je Vinted rekening te laten staan..
Shine bright like a diamond.
pi_215488832
Wat is het nut van de optie 'advertentie verbergen'? Wanneer heeft dat voordelen?

Is het mogelijk om een conceptadvertenties te maken die ik nu nog niet online zet maar pas over een paar maanden?

[ Bericht 43% gewijzigd door Lucky_Strike op 05-11-2024 22:49:50 ]
Spoilers!
pi_215489039
Ik heb gewoon braaf m’n BSN doorgegeven
pi_215489806
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is het nut van de optie 'advertentie verbergen'? Wanneer heeft dat voordelen?

Is het mogelijk om een conceptadvertenties te maken die ik nu nog niet online zet maar pas over een paar maanden?
Als je via een ander kanaal (bv marktplaats) een bod hebt en even wil afwachten of dat iets wordt zonder het risico te lopen dat het ineens via vinted verkocht is. Of als je een bepaald kledingstuk kwijt bent en wil kijken of je het nog kan vinden voor je het er af haalt. Maar heel veel meer kan ik ook niet bedenken
pi_215492896
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij is dat zonde. Want ik denk dat je advertentie dan niet bovenaan staat als mensen van nieuw naar oud zoeken.
pi_215493084
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 00:20 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Als je via een ander kanaal (bv marktplaats) een bod hebt en even wil afwachten of dat iets wordt zonder het risico te lopen dat het ineens via vinted verkocht is. Of als je een bepaald kledingstuk kwijt bent en wil kijken of je het nog kan vinden voor je het er af haalt. Maar heel veel meer kan ik ook niet bedenken
Dat zijn goede redenen inderdaad :)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:49 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens mij is dat zonde. Want ik denk dat je advertentie dan niet bovenaan staat als mensen van nieuw naar oud zoeken.
Dat vraag ik me dus af. Ik denk ook dat het zo is als je zegt. Jammer. Ik heb nu tijd en zin dus ik zou best graag een aantal extra advertenties voor zomerkleding maken.
Spoilers!
  woensdag 6 november 2024 @ 09:13:09 #259
208890 June.
Seriously?
pi_215493177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 00:20 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat doe ik ook. Soms ga ik ook naar een kledingbeurs en dan kan ik vrij makkelijk onverkochte kleding opnieuw op Vinted zetten.
  woensdag 6 november 2024 @ 15:23:52 #260
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_215497529
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zijn goede redenen inderdaad :)
[..]
Dat vraag ik me dus af. Ik denk ook dat het zo is als je zegt. Jammer. Ik heb nu tijd en zin dus ik zou best graag een aantal extra advertenties voor zomerkleding maken.
Ik zet geregeld een aantal advertenties “klaar”. Dan maak ik de hele advertentie, vul alles in en dan druk ik op het kruisje. Dan krijg ik de vraag of ik de advertenties wil bewaren, ja of nee (of iets dergelijks). Als je ja selecteert staat hij in je concepten. Ik publiceer ze dan later en volgens mij kom je dan gewoon weer bovenin de zoekresultaten, want feitelijk is het gewoon een nieuwe advertenties natuurlijk. :)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_215498195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 15:23 schreef LadyS het volgende:

[..]
Ik zet geregeld een aantal advertenties “klaar”. Dan maak ik de hele advertentie, vul alles in en dan druk ik op het kruisje. Dan krijg ik de vraag of ik de advertenties wil bewaren, ja of nee (of iets dergelijks). Als je ja selecteert staat hij in je concepten. Ik publiceer ze dan later en volgens mij kom je dan gewoon weer bovenin de zoekresultaten, want feitelijk is het gewoon een nieuwe advertenties natuurlijk. :)
Dat is goed nieuws! Ik hoop dat ik de zin hou, dan ben ik over 2 weken wel door de winterkleding heen en kan ik de sportkleding (januari) en zomerkleding vast klaarzetten.
Spoilers!
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:56:00 #262
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215536133
Ook eens iets, een jas, verkocht op Vinted afgelopen week. Geen gedoe met biedingen, kreeg de vraagprijs geboden, netjes ingepakt, de volgende ochtend verzonden. Krijg ik nu 4 sterren met feedback 'Good Experience :) '

Ik haat mensen. Dacht de kledingkast wellicht een beetje op te ruimen van de week, maar met 1 review die geen 5* is zul je ook wel weer een flink nadeel hebben 14.gif
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_215537036
Denk dat dat wel meevalt. Ik heb wel een hekel aan die mensen hoor. Maar met de 1 ster reviews omdat je een keer iets annuleert, valt een 4 ster review vast ook wel mee.

Ik lees de reviews gewoon als ik een score opvallend vind, maar anders denk ik er niet eens over na.
pi_215537192
mijn laatst gekregen review (in het spaans)

quote:
Wat betreft de verkoper, 5 *****. BETREFFENDE DE TRANSPORTER, EEN SHIT. ALS IK NIET AANDACHTIG BEN GEWEEST, ZOUDEN DE GOEDEREN TERUGGEZONDEN ZIJN, OMDAT IK NIET OP DE HOOGTE WERD GESTELD VAN DE LEVERING BIJ HET AFHAALPUNT
ok dan :')
pi_215537402
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 07:00 schreef Myraela het volgende:
Ik lees de reviews gewoon als ik een score opvallend vind, maar anders denk ik er niet eens over na.
Zelfde en 4sterren vind ik geen opvallende score.
  zondag 10 november 2024 @ 17:39:00 #266
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_215542515
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, dat krijgen ze :) .IK ben ook zo'n favorieten-maker. Meestal favoriet ik en koop niks omdat de prijs nog te ver ligt van hetgeen ik er aan uit wil geven.
Wel vreemd dat...

Mijn artikelen alleen op bepaalde tijden/dagen meer zichtbaar zijn voor gebruikers. Althans zo lijkt het.

Vorige week artikelen geplaatst en dezelfde dag veel views en likes. Daarna 2 dagen bijna geen views, 0 likes en de derde dag weer wel plus veel likes. Toen weer 2 dagen niets, gisterenavond wel en vandaag helemaal niets.

Merken jullie dat ook?
pi_215544158
Nee want ik let daar echt totaal niet op. Ik zou het liefst zelfs uitschakelen dat ik een melding krijg wanneer iets als favoriet is gemarkeerd want dat vind ik totaal niet interessant alleen krijg ik die optie nog niet gevonden.
  zondag 10 november 2024 @ 22:09:55 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_215545389
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 07:00 schreef Myraela het volgende:
Denk dat dat wel meevalt. Ik heb wel een hekel aan die mensen hoor. Maar met de 1 ster reviews omdat je een keer iets annuleert, valt een 4 ster review vast ook wel mee.

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 09:21 schreef Elleska het volgende:

[..]
Zelfde en 4sterren vind ik geen opvallende score.
Ah, dat is goed om te weten in ieder geval. Was meer omdat je bijna iedereen met 5* ziet dat ik er alweer vanuit ging dat Vinted 1 of ander algoritme zou hebben waarbij je niet echt op valt tenzij iemand op nieuw sorteert oid.

Maar dan hou ik hoop :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 10 november 2024 @ 23:16:16 #269
208890 June.
Seriously?
pi_215545969
Ik kijk wel naar reviews maar 4 of 5 is mij om het even. Er zitten altijd zeurders tussen.
pi_215546661
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2024 20:07 schreef Elleska het volgende:
Nee want ik let daar echt totaal niet op. Ik zou het liefst zelfs uitschakelen dat ik een melding krijg wanneer iets als favoriet is gemarkeerd want dat vind ik totaal niet interessant alleen krijg ik die optie nog niet gevonden.
Profiel - instellingen - pushmeldingen

Daar kan je hem uitzetten!
  maandag 11 november 2024 @ 07:49:11 #271
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215546801
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 17:39 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Wel vreemd dat...

Mijn artikelen alleen op bepaalde tijden/dagen meer zichtbaar zijn voor gebruikers. Althans zo lijkt het.

Vorige week artikelen geplaatst en dezelfde dag veel views en likes. Daarna 2 dagen bijna geen views, 0 likes en de derde dag weer wel plus veel likes. Toen weer 2 dagen niets, gisterenavond wel en vandaag helemaal niets.

Merken jullie dat ook?
Ik merk er niks van, wel merk ik dat bepaalde items ondanks hun best wel versleten staat enorm veel likes krijgen en andere niks. Algoritme?
  maandag 11 november 2024 @ 07:50:03 #272
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215546803
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2024 23:16 schreef June. het volgende:
Ik kijk wel naar reviews maar 4 of 5 is mij om het even. Er zitten altijd zeurders tussen.
Ik kijk alleen als iemand 3 of minder sterren heeft. Meestal zie je dan dat iemand niet op tijd of helemaal niet verstuurt en haak ik af.
pi_215547174
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 07:19 schreef Aure het volgende:

[..]
Profiel - instellingen - pushmeldingen

Daar kan je hem uitzetten!
Staat uit en ik krijg ze alsnog dus ik had het idee dat die knop voor meldingen van je eigen favorieten is ofzo.
pi_215547736
Ik zet alle meldingen uit.
pi_215548653
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:39 schreef Elleska het volgende:

[..]
Staat uit en ik krijg ze alsnog dus ik had het idee dat die knop voor meldingen van je eigen favorieten is ofzo.
Oh wat gek! Dan misschien allemaal uitzetten ja, volgens mij krijg je koop/verkoop meldingen sowieso altijd dus dan mis je niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')