Het is toch de realiteit Greys, volledige anonimiteit, dus ook geen filmpjes.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:31 schreef Greys het volgende:
Waar is de bron precies voor deze tweet? Hoe weten we dat ze dat 'refuses'? Dit is weer zo'n account met weinig volgers dat een vinkje gekocht heeft. Iedereen kan dit soort dingen verzinnen.
Zijn we nu in het stadium beland dat er niks meer te melden is en dat we elke oetlullentweet hier gaan behandelen, nee toch alsjeblieft.![]()
nee deze twitteraar geeft als feit aan dat de dame niet gefilmd wil worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:40 schreef Za het volgende:
[..]
Het is toch de realiteit Greys, volledige anonimiteit, dus ook geen filmpjes.
Deze X'er maakt daar een leuke vergelijking mee, meer niet.
Als het zo gebeurd is zoals beschreven afgelopen dagen, nee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:43 schreef Za het volgende:
Vraag: vindt men dat de cameravrouw naar buiten moet treden, en gewoon haar verhaal doen aan de media over haar traumatische ervaring?
Ik vind die tweet zélf heksenjachterig zei ik volgens mij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... als je er geen eigen tekst bij zet lijkt het of je het eens bent met die tweet.. en dus de heksenjacht
ja lama mijn schuld iets met lenzenquote:Op woensdag 15 mei 2024 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind die tweet zélf heksenjachterig zei ik volgens mij?
Helemaal niemand weet of die tweet waar is namelijk. Is alleen maar weer getweet om die meid te shamen. Ik vind het persoonlijk dus totaal onnodig om zulke tweets hier aan te halen. Niemand heeft er iets aan.
Ja ik hetzelfde gevoel, zet hem op slot tot dat er weer echt nieuws is zet een andere mod hem maar weer open.quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:47 schreef Greys het volgende:
Ik beschouw dit topic voorlopig wel als verloren gegaan en kom wel weer als er weer echt nieuws is.
Bedoel je dan globaal? Ah, niet specifiek de charts, maar gewoon het aantal streams.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:41 schreef Greys het volgende:
Mooi!
(En meelezers lees ESF Feedbacktopic ook even ajb.)
Ontopic: kan iemand even voor mij checken op hoeveel streams Joost op Spotify staat want hier staat ie nog op 59 miljoen nog wat terwijl hij denk ik al op 62 miljoen zou moeten staan ofzo en soms klopt er bij mij geen kont van als ik kijk en ziet er ander het wel. (Deze vraag even voor een eventuele tweet). Dank alvast!
quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:05 schreef vencodark het volgende:
Tjaaa, misschien was het allemaal wel volkomen terecht en balen we gewoon met z’n allen dat Joost zo’n uitglijer heeft gemaakt.
Nee staat nog op 59 miljoenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:41 schreef Greys het volgende:
Mooi!
(En meelezers lees ESF Feedbacktopic ook even ajb.)
Ontopic: kan iemand even voor mij checken op hoeveel streams Joost op Spotify staat want hier staat ie nog op 59 miljoen nog wat terwijl hij denk ik al op 62 miljoen zou moeten staan ofzo en soms klopt er bij mij geen kont van als ik kijk en ziet er ander het wel. (Deze vraag even voor een eventuele tweet). Dank alvast!
Yes, die tickets gingen gister in de verkoop en Londen was binnen 20 seconden (echt!) uitverkocht en Polen geloof ik ook en meerdere steden zijn al naar grotere venues overgegaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:41 schreef Andromache het volgende:
Hoera, Joost gaat volgend jaar Europa in! https://www.mojo.nl/over-(...)n-europapa-tour-2025
Joost wordt een echte Europapa.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Yes, die tickets gingen gister in de verkoop en Londen was binnen 20 seconden (echt!) uitverkocht en Polen geloof ik ook en meerdere steden zijn al naar grotere venues overgegaan.
Ik denk dat Joost wellicht ook niet zo'n enorme stormloop verwacht had.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:44 schreef GotC het volgende:
De slowchat ging te snel?
Ik las op Reddit behoorlijk wat geklaag over het snelle uitverkopen van zijn tour. 20 seconden zelfs in Londen?
Ja was echt zo. Zie boven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:44 schreef GotC het volgende:
De slowchat ging te snel?
Ik las op Reddit behoorlijk wat geklaag over het snelle uitverkopen van zijn tour. 20 seconden zelfs in Londen?
Ik kan me voorstellen dat mensen het gewoon graag willen zien na alle ophefquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Em31 het volgende:
Heeft hij het überhaupt wel gepromoot?zelfs zonder wat te zeggen lukt het ‘m.
Je was me net voor idd zie ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja was echt zo. Zie boven.
Polen ook enorm snel. Binnen een minuut geloof ik. Fans zaten klaar en poef alles weg. En dat zonder reclame enzo ervoor door Joost ofzo.
Ik had een paar van die venues opgezocht, daar passen een paar honderd man in. Dat is te klein, dat had ik de boeker ook wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja was echt zo. Zie boven.
Polen ook enorm snel. Binnen een minuut geloof ik. Fans zaten klaar en poef alles weg. En dat zonder reclame enzo ervoor door Joost ofzo.
Die tour was natuurlijk al ingecalculeerd op een "gewone" deelname aan de finale haha. Ik denk dat ze achter de schermen druk bezig zijn met verplaatsen naar grotere zalen en extra shows. Ik zag bijvoorbeeld veel mensen uit Spanje, Portugal, Italië en Griekenland al klagen dat hij niet in die richting komt, dus misschien komen daar ook nog wel shows bij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost wellicht ook niet zo'n enorme stormloop verwacht had.
Ja he. Polen had een 300 personen venue geloof ik. Is nu naar een 2000 man venue gegaan als ik het goed las.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik had een paar van die venues opgezocht, daar passen een paar honderd man in. Dat is te klein, dat had ik de boeker ook wel kunnen vertellen.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Je was me net voor idd zie ik![]()
Is toch bizar he! Nu is ESF misschien sowieso een goeie marketing, maar zo succesvol, zonder in de finale op te hebben getreden? Dat had de EBU niet gehoopt![]()
* GotC maakt dreigende beweging naar EBU
https://www.hln.be/muziek(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Daarom zal het festival z’n terrein vergroten met 4.000 extra plaatsen. “Zo zal er plaats zijn voor ongeveer 11.000 bezoekers voor het podium. Daarnaast worden er ook meer nooduitgangen gecreëerd.” Verder zullen de veiligheidsdiensten op maximale capaciteit draaien. “Zodat het voor iedereen veilig en aangenaam blijft op het terrein. Maar de echte fans komen toch best op tijd”, zegt Wouters.
Hij doet dit jaar nog wat festivals, maar ook niet zo veel. Dus verwacht ook nog wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:51 schreef d_elise het volgende:
En ik heb het al eerder gezegd, maar voor Nederland en België verwacht ik ook nog wel een aankondiging van shows en wellicht een Ziggodome en SportpaleisOok wel een keer leuk dat hij de marketing zelf niet hoeft te doen maar dat het voor hem gedaan wordt.
Ik zag ergens een overzicht op twitter (die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden) waarop te zien was dat ook zijn andere nummers op dit moment wereldwijd gestreamd worden. Misschien zijn veel mensen zich al aan het "inlezen" in de Joost experience jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:53 schreef Fretwork het volgende:
Benieuwd naar de reacties op de full Joost experience![]()
Lekker tandje rauwer wel normaal gesproken
maar Spotify is gewillig:quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:56 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik zag ergens een overzicht op twitter (die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden) waarop te zien was dat ook zijn andere nummers op dit moment wereldwijd gestreamd worden. Misschien zijn veel mensen zich al aan het "inlezen" in de Joost experience ja
Ik blijf dit hilarisch vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:56 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik zag ergens een overzicht op twitter (die ik nu natuurlijk niet meer kan vinden) waarop te zien was dat ook zijn andere nummers op dit moment wereldwijd gestreamd worden. Misschien zijn veel mensen zich al aan het "inlezen" in de Joost experience ja
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik blijf dit hilarisch vinden.
Ome Robert
Spotify:
#17 Estonia
#25 Lithuania
#39 Latvia
#165 Netherlands
Binnenkort in Polenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik blijf dit hilarisch vinden.
Ome Robert
Spotify:
#17 Estonia
#25 Lithuania
#39 Latvia
#165 Netherlands
Kan Joost gewoon volkslied op Zandvoort tijdens de Dutch GP doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:15 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dit vind ik ook bizar: Joost en Max Verstappen fan edits op TikTokEuropapa gaat ook wel echt kapot gedraaid worden op Zandvoort denk ik
Het Wilhelmus gabberstyle. Ik ben voor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan Joost gewoon volkslied op Zandvoort tijdens de Dutch GP doen![]()
Droom Groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |