Heb er een heel aantal,quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je helemaal niet aan streaming of niet aan Netflix in het bijzonder?
Dat kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een heel aantal,
maar heb wat tegen netflix
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?
Ook een babytje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hele kuddes rendieren gezien in Finland
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje matig de laatste maanden.
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.
Heel bijzonderquote:
Het is zeker bijzonder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Ik heb net het eerste deel gekeken, het viel me niet tegen.
Ik ben nog in het begin, dus jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder.
En in het begin lijkt het nog grappig ....
Een miniserie op Netflix, het gaat over een stalkende vrouw en is berust op een waargebeurd verhaal. Het is het verhaal van de hoofdacteur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is Baby Reindeer?
Ja, ik kan Googlen, maar ik vraag het aan jullie.
Beetje veelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog in het begin, dus ja
Maar ze is wel een beetje koekoek.
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zoquote:
Ze hebben de panda's vast wijsgemaakt dat het een bamboehoed wasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zo
In principe loop ik iedere dagquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi weer voor.
Net een stuk gefietst...perfect weer voor.
Was mooi en nu is het helaas bewolktquote:
En lukt dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich ook beter. Ik probeer dagelijks 10.000 stappen te halen.
Meestal wel. Ligt ook aan het weer. Met regen en harde wind heb ik er vaak geen zin in. Dit weer is ideaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lukt dat?
Ik ben pas ook weer ermee bezig en haal het een keer of 3 a 4 in de week.
De andere dagen kan wel eens onder de 4.000 zitten
Dan heb jij ander weer,quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal wel. Ligt ook aan het weer. Met regen en harde wind heb ik er vaak geen zin in. Dit weer is ideaal.
Lopen is gezond en leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich ook beter. Ik probeer dagelijks 10.000 stappen te halen.
Hier de hele dag zon en droogquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb jij ander weer,
hier regent het, fors zo nu en dan
Ai ik had de details nog niet gehoordquote:
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naastquote:
Er is al een nietszeggend topic over.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, weer eens een politieke moord(poging) in Europa. Was al te lang geleden.
Het klopt wel maar ze hebben noord en zuid door elkaar gehaald.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naast
Zijn ze alle drie binnen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
Er willen twee katten tegelijk op mijn schootEn allebei op één knie dulden ze niet
Ja. Die roken nattigheidquote:
Dus klopt het nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klopt wel maar ze hebben noord en zuid door elkaar gehaald.
[ afbeelding ]
Het gaat nog wel eens regenen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net al mijn kamerplanten buiten gezet... en nu is het droog
Ja, ik hoop vanavond nog wat. En even een paar dagen weinig zon... ze moeten ff wennen, anders verbranden ze.quote:
Snel naar Utrecht brengen. Hier regent het nogquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net al mijn kamerplanten buiten gezet... en nu is het droog
Past niet in mijn wagentjequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snel naar Utrecht brengen. Hier regent het nog
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Past niet in mijn wagentje
Die is wel stoer hèquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
DOh! Ik heb niet zo'n mooie bull bar
Eraf slopen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF kijken of ik die nog los kan krijgen
Handig met parkeren ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee , hahaha kopen juist.. en dan erop schroeven
Wie dan, want dit was al even duidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naast
Dat zei de nieuwslezer op de radio gisteren.quote:
Nu wel bewolkt hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei de nieuwslezer op de radio gisteren.
Maar jij bofte maar vandaag, hier was het vanmorgen lekker, dus ben ik nog op de fiets weg geweest, maar vanmiddag een stuk frisser en vooral regen.
Nog steeds ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo gaat het nou altijd hier..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, het miezert nu heerlijk! Relaxed regentje... geen wind... waan me in het regenwoudquote:
Beetje geduld doet een hoopquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het miezert nu heerlijk! Relaxed regentje... geen wind... waan me in het regenwoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:49 schreef chufi het volgende:
Straks met die zinderende zomer verdord alles weer
Beter idd ..quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA weigert daar nog aan te denken!
Ik ben al gestoordquote:Je premium account (abo) verloopt op 16-05-2024 01:45. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Beter goed gestoord dan slecht ongestoordquote:
Goedemorgenquote:
Geen idee. Kan het niet vinden bij de NOS?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:52 schreef chufi het volgende:
Was Koeman op het nieuws met de EK-selectie?
Over een maandjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het niet vinden bij de NOS?
Wanneer begint dat eigenlijk.
Nee moest het zelfs opzoeken... tis in Duitsland geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het leeft nog niet echt, heb ik het idee.
Komt nog wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee moest het zelfs opzoeken... tis in Duitsland geloof ik
Vroegere kon ik me nog wel opwinden, maar nu doet het me nauwelijks nog wat..quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt nog wel waarschijnlijk.
Sowieso is dat voetbal een stuk minder interessant dan vroeger.
Hier precies hetzelfde...quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroegere kon ik me nog wel opwinden, maar nu doet het me nauwelijks nog wat..
Ik had eind juni naar DE willen gaan. Maar met die klere drukte dus niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar woon je vlakbij... kun je ff met de trein op en neer
Altijd lullig dat soort evenementen voor het verblijf ...quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had eind juni naar DE willen gaan. Maar met die klere drukte dus niet.
De hotelkamers in Munchen zijn minimaal 3 keer zo duur
Tot het jouw hotel is, dan is het $$$$$$quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd lullig dat soort evenementen voor het verblijf ...
Anders ga je toch lekker naar Parijs ...quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot het jouw hotel is, dan is het $$$$$$
Lijkt me een leuke stad,quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker naar Parijs ...
oh wacht ...
Die spreken Fransquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke stad,
alleen die fransen ............
Omelette du Fromagequote:
Bijna net zo erg als dat peroxide blondje dat de laatste dagen klaar staat te komen op tv met zijn haat propagandaquote:
Mjah, daar zijn ze toch allemaal raarquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:50 schreef aloa het volgende:
Op het Songfestival ook. Punten werden gegeven in het Frans. Engels is echt te moeilijk voor ze
Stelletje hufters.quote:
Die dacht natuurlijk dat het een tosti wasquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
zouden die beesten een handeltje hebben?
goed planquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Die dacht natuurlijk dat het een tosti was
En toch he,quote:
Nou ja zoveel zijn er ook niet meer in het wildquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch he,
zijn die Yoda etc niet gewoon dom?
Die panda's zien we iedere keer met gemak overleven![]()
Komt dat door de panda's of door een ander dier dat alles vernietigd?quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja zoveel zijn er ook niet meer in het wild
Ook waar maar ratten gedijen er prima doorquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt dat door de panda's of door een ander dier dat alles vernietigd?
Een van de weinige,quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook waar maar ratten gedijen er prima door
Krijg je toch nog waar voor je geld van je kaartjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
Eindelijk
https://www.at5.nl/artike(...)edoen-met-de-toppers
Ik zit af en toe vanuit Utrecht terug in een overvolle trein met die 'topperfans'quote:Op donderdag 16 mei 2024 13:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je toch nog waar voor je geld van je kaartjes
Je gaat alle avonden neem ik aan
Dan ga ik ook eens een kijkje nemenquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:53 schreef pullup het volgende:
Eindelijk
https://www.at5.nl/artike(...)edoen-met-de-toppers
Anders ga je samen met chufiquote:Op donderdag 16 mei 2024 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit af en toe vanuit Utrecht terug in een overvolle trein met die 'topperfans'![]()
Dichterbij kom ik niet
Er is altijd een ergere hel?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:04 schreef chufi het volgende:
Misschien dat ze maar weer eens naar Ahoy moeten ...
Jullie hebben Andre Rieu al. Dat is wel voldoendequote:Op donderdag 16 mei 2024 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een ergere hel?
En ik vind het prima, nog steeds een teringeind weg van hier
quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Jullie hebben Andre Rieu al. Dat is wel voldoende
Die blonde is helaas voor iedereen al geëxporteerdquote:
Welke export hebben we het nu over?quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Die blonde is helaas voor iedereen al geëxporteerd
Ja die peroxide feestneusquote:Op donderdag 16 mei 2024 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke export hebben we het nu over?
Dat was ik vandaag, dus hopelijk valt het morgen mee.quote:
Dankquote:
Ah, nu bij jouquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:00 schreef aloa het volgende:
Het regent, het regent de pannetjes worden nat...
Beterschap dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank
Als ik me beter voel dus lekker treinen
AI dat je dat nog niet snaptquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren vertelde iemand me, via teams, dat ze zwanger is.
Waarom zie ik nu op instagram ineens plaatjes van zwangere vrouwen?
Maar instagram is weer geen zinloosquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Teams is Windows ... dan raak je er lastig van af
Gelukkig wel zonder ja,quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
zonder tuigjes en zweepjes? soms duurt het ff
Geen fan van zweepjes of zwangere vrouwen eigenlijkquote:
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef chufi het volgende:
Maar met SM wordt ook wel Social Media bedoelt soms
Waarom zou dat wel moeten? De titel gaat nog steeds op toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Even tussendoor, waarom heet dit forum 40PLUS al decennia? Omtoveren in 60PLUS wil je actueel blijven.
ooit ter sprake geweest .. gingen we niet doen ..quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Even tussendoor, waarom heet dit forum 40PLUS al decennia? Omtoveren in 60PLUS wil je actueel blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet 'De Korfbalclub'?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind een veertiger een jonkie, maar goed, ook die heeft baat bij een memorylane. Dacht even mee met de vergrijzing.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat wel moeten? De titel gaat nog steeds op toch?
Mjah, hier komen zo nu en dan ook weer 40ers aanzetten, dus het blijft wat jongerquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind een veertiger een jonkie, maar goed, ook die heeft baat bij een memorylane. Dacht even mee met de vergrijzing.
We hebben hier zelfs een paar dertigers.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind een veertiger een jonkie, maar goed, ook die heeft baat bij een memorylane. Dacht even mee met de vergrijzing.
Excuses dan, hoor, jonkiesquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben hier zelfs een paar dertigers.
Iedereen is welkom
Kom jij de leeftijd weer iets omhoog halen dan?quote:
Cijfermatig welquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom jij de leeftijd weer iets omhoog halen dan?
hmmmmms denk je, over het algemeen wie hier posten, hoe zou de gemiddelde leeftijd dan zijn denk je?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Kan makkelijk, hoor, als je vanaf je veertigste ronddobbert op fora.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef kree het volgende:
ik gok dat het wel op 40+ ligt min of meer, maar 60????
Nee, dat zal zeker niet,quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef kree het volgende:
ik gok dat het wel op 40+ ligt min of meer, maar 60????
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
ooit ter sprake geweest .. gingen we niet doen ..Voor alleen 40+ moet ik nog tien jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
nou ben benieuwd ff anoniem pool danquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat zal zeker niet,
Of er moet er toch 1 heel erg oud zijn
30+, maar kwam hier 2,5 jaar geleden en was toen nog twintigerquote:
ik ga vanuit goed vertrouwen altijdquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zou iedereen eerlijk antwoorden?
nou om nu gaat het dan beetje min of meer. hangt niet op paar jaarquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
30+, maar kwam hier 2,5 jaar geleden en was toen nog twintiger
tis wel en uit ervaring. ineens ben je dan 39 enzo en ging zo snel..... hahaha ik had een wtf moment toen. maarja goed, tis wat het is welquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor alleen 40+ moet ik nog tien jaar wachten
hoop niet dat iemand daar op stemt want dan gaat het eng wordenquote:
...... zolang onderstaande optie mist ...........quote:
ja je moet zo voorstellen. ik maakte dat lijstje en kwam bij 90 a 100 en ok toen dacht ik tja, wss of je moet heel geluk hebben dan is het wel RIP.quote:
@opgebaarde wellicht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoop niet dat iemand daar op stemt want dan gaat het eng worden
uitgestorven? kweet niet vind het fascinerend he die hele schaal op tijd enzo zoals uitgezocht is, maar snap ff de link niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
...... zolang onderstaande optie mist ...........
[ afbeelding ]
Sommige zijn ouder dan jij denktquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
uitgestorven? kweet niet vind het fascinerend he die hele schaal op tijd enzo zoals uitgezocht is, maar snap ff de link niet.
Ik hoop het maar voor ze!quote:
tot nu toe volgens poll zit het jonger als 40?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
Jammer, ik hoopte dat er nog veel meer 60-plussers rond hobbelden hier.
Leuk toch, een eigen spook in de SCquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
hoop niet dat iemand daar op stemt want dan gaat het eng worden
weet ik en maakt me niks uit, ik leer het meest van mensen die ouder zijn als ik zelf ben he, altijd alquote:
Andersom kan ook, he.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en maakt me niks uit, ik leer het meest van mensen die ouder zijn als ik zelf ben he, altijd al
jazeker..... is ook onwijs waar, maar hangt af van vak dingen he.quote:
Volkomen geljk, hoor. Zeker wat betreft digitale know-how. Mijn oude moedertje (rip 2023) is 92 jaar geworden met proberen bij te blijven, ze had een laptop en kon mailen. Maar belde mij wel in paniek op in de avond, het ding is stuk! Uh...gewoon niet opgeladen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker..... is ook onwijs waar, maar hangt af van vak dingen he.
Noem voorbeeld bv op werk, ik zweer bij mensen die al 40 jaar in het vak zitten en die echt wel weten hoe het zit.
En die weten dus hoe het in elkaar zit technisch, beter trouwens als management en managers en werkvoorbereiders en weet ik veel erna kwam voor hun.
Ik respecteer die het meeste. Maar ok die komen niet uit onder dingen dan bv met computer doen omdat "alles moet digitaal". En ja die help ik dan daarmee omdat ik daar dan makkelijker mee ben.
Maar vaktechnisch. zeker technische sector nu, het is fucking drama wat ze aannemen, ik zie me nog als iemand die erin tussen zat wel, dus redelijk ok.
En dit is helemaal erg als je als nieuwkomer in een oude organisatie terecht komt met allemaal ongeschreven regeltjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef kree het volgende:
kijk het is raar he? als nu dus half nieuw personeel. en val ik zelf ook onder dus.
Moet vragen aan oud gedienden die afzwaaien min of meer via 2 jaar, van hoe de fuck zit het in elkaar.
Niemand weet het???? :S
Management niet, werkvoorbereiders vragen aan ons, terwijl andersom zou moeten zijn.
Nou ik zie heeeeeeel slechte beleidskeuze, plus salaris nog te laag nu, want ook dat is hard aan het stijgen voor technisch personeel..... maakt mij niet uit, maar als ik nu 20 was dan zou ik om het jaar switchen. (tip voor twintigers, en gelijk 400 p/m boven op). LOL dit is de kans nu
ik snap je maar al te goed, ik denk ook je moet dat niet eens vragen gewoon aan die mensen, ze hebben zich bewezen allang al, maar helaas door dat alles toch snel gaat komen ze niet meer mee. en tja, mss gaat het te snel dan toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volkomen geljk, hoor. Zeker wat betreft digitale know-how. Mijn oude moedertje (rip 2023) is 92 jaar geworden met proberen bij te blijven, ze had een laptop en kon mailen. Maar belde mij wel in paniek op in de avond, het ding is stuk! Uh...gewoon niet opgeladen.
Mijn zoon heeft met hulp van AI de grafrede voor zijn oma gemaakt. (Ik had haar kleinkinderen min of meer gedwongen om ook iets te zeggen) Hij heeft het naar zijn eigen veranderd, maar het idee alleen al! Maar goed, dit is ook vooruitgang.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je maar al te goed, ik denk ook je moet dat niet eens vragen gewoon aan die mensen, ze hebben zich bewezen allang al, maar helaas door dat alles toch snel gaat komen ze niet meer mee. en tja, mss gaat het te snel dan toch?
zie het met AI toch ook? Ik snap het nog, eens mee, helemaal niet toch....
haha ja snap je, tis vooruitgang, of het allemaal zo ok is....? ik heb er mijn twijfels over, het gaat nl van handig iets als hulpje, naar gewoon iets te zeggen wat je zelf niet had bedacht en daar heb ik problemen mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft met hulp van AI de grafrede voor zijn oma gemaakt. (Ik had haar kleinkinderen min of meer gedwongen om iets te zeggen) Hij heeft het naar zijn eigen veranderd, maar het idee alleen al! Maar goed, dit is ook vooruitgang.
een 20- erquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
100+???? wie is dat leuke eentje? Zekers weer een galmoes.
zouden ze er zijn denk?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
Het zou best leuk zijn om die oude nog actieve 90-plussers te zien posten.
Misschien nog hele oude fans van het programma Big Brother, maar denk het niet inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
zouden ze er zijn denk?
Vraag het me af? het zou me btw niks verbazen ook, maar zullen er weinig zijn denk.
ja maar dan ben je nog geen 100?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Misschien nog hele oude fans van het programma Big Brother, maar denk het niet inderdaad.
Oh jee, kan er bijna een boek over schrijven, kwam pas op dit forum na een aanvaring met Dijkshoorn op een ander forum, lolquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan ben je nog geen 100?
Ik kan me nl nog herinneren die eerste uitzending, en kwam pas veel later bij fok ook trouwens. Niet eens daardoor.
Maar via via wat over gehoord en eens gaan kijken.
\
En denk ik toch ben ik er vrij lang lid van en ook belangrijk, altijd zelfde naam gehouden
hahaha hou van verhalen? dus als je zin hebt om te vertellen???quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh jee, kan er bijna een boek over schrijven, kwam pas op dit forum na een aanvaring met Dijkshoorn op een ander forum, lol
Galmoes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:18 schreef Firuze60 het volgende:
100+???? wie is dat leuke eentje? Zekers weer een galmoes.
Hahaha, die zat tijdens het programma Big Brother hier al zijn columns te ventileren en ook op het Veronicaforum, op een gegeven moment kreeg ik daar lucht van en ben flink gaan (trollen, sorry) op het Veronicaforum.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha hou van verhalen? dus als je zin hebt om te vertellen???
ik moet ff kijken want zat te zoeken wanneer registreerde ik me hier, kan het niet eens zo vinden eigenlijk?
Klopt, geen Gerda, wel hoop praatjes, ben nergens haatdragend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Galmoes?![]()
Je hebt een hoop praatjes voor je korte aanwezigheid, Gerda!@
hmmmms heb ook zo mijn momenten gehad en ban. daardoor, maarja met de jaren leer je he. (of soms niet) LOLquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, die zat tijdens het programma Big Brother hier al zijn columns te ventileren en ook op het Veronicaforum, op een gegeven moment kreeg ik daar lucht van en ben flink gaan (trollen, sorry) op het Veronicaforum.
Of niet, hahaha, maar goed, om het verhaal even af te maken, Nico Dijkshoorn dacht dat ie te maken had met een puisterige mail puber van 16 jaar ipv een vrouw van in de veertig, die hem zat te tarten bond ie best snel in. Geloof heus dat de man best aardig kan wezen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms heb ook zo mijn momenten gehad en ban. daardoor, maarja met de jaren leer je he. (of soms niet) LOL
ik moest ff beetje zoeken gehehe want ken hem niet van naam. En heb ook big brother niet zo heel veel gevolgd meer na eerste deel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Of niet, hahaha, maar goed, om het verhaal even af te maken, Nico Dijkshoorn dacht dat ie te maken had met een puisterige mail puber van 16 jaar ipv een vrouw van in de veertig, die hem zat te tarten bond ie best snel in. Geloof heus dat de man best aardig kan wezen.
Joh, je bent een jonkiequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik moest ff beetje zoeken gehehe want ken hem niet van naam. En heb ook big brother niet zo heel veel gevolgd meer na eerste deel.
Maar nu ik het lees ja, hahahaha. wel mooi. hahaha hou ervan
Stuur maar je foto's naar de voorzitter van de korfbalclub, dan kijken we wel verder wat we met je aan mottenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Klopt, geen Gerda, wel hoop praatjes, ben nergens haatdragend.
Best, mien jong, heb al een permaban voor het leven op het Vivaforum.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Stuur maar je foto's naar de voorzitter van de korfbalclub, dan kijken we wel verder wat we met je aan motten
hahahaquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Best, mien jong, heb al een permaban voor het leven op het Vivaforum.
Oké. Wat je heb moeten doen voor die ban, als ik vragen mag, grams?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Best, mien jong, heb al een permaban voor het leven op het Vivaforum.
Iemand op zijn tenen trappen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oké. Wat je heb moeten doen voor die ban, als ik vragen mag, grams?
Gewoon een grote bek houden, dan blijf je jongquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:53 schreef kree het volgende:
moet zeggen ik krijg wat grijze haartjes enzo![]()
Het valt mij op laatste tijden hoewel altijd bruin haar enzo.
naja het heeft ook wel wat, daar lig ik geen wakker van, voel me wel altijd jonger alsdan ik ben toch
hahaha als je daar een perm ban voor krijgt dan was ik niet meer op die hele forum geweest in geen enkel topic denkquote:
Dit forum tolereert best veel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha als je daar een perm ban voor krijgt dan was ik niet meer op die hele forum geweest in geen enkel topic denk
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon een grote bek houden, dan blijf je jong
mjah dat is het niet denk? Ik laat echt niet over me heen lopen. en weet van mezelf dat ik er heftig tegen in kan gaan ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gewoon een grote bek houden, dan blijf je jong
Dat valt wel mee hoor. Het is eerder dat er wat zuigers rond lopen die jou graag benadelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha als je daar een perm ban voor krijgt dan was ik niet meer op die hele forum geweest in geen enkel topic denk
ik weet het, tis makkelijk soms. maar heb daar best schijt aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het is eerder dat er wat zuigers rond lopen die jou graag benadelen.
En daarom ben ik voor Europapa!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
mjah dat is het niet denk? Ik laat echt niet over me heen lopen. en weet van mezelf dat ik er heftig tegen in kan gaan ook wel.
Tis van mijn kant nooit kwaad bedoelt geweest met niks ooit wat ik hier zei, maargoed soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan. en tja en dan he.
Maar dacht er later over na. en goed dan zijn de Admins enzo ook nog wel eens vergevingsgezind geweest tegen mij. Hahaha dat is echt zo, daarom kan ik nog posten denk.
Niet over dinges std praten hierrrrrquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Het is eerder dat er wat zuigers rond lopen die jou graag benadelen.
Je bent gewoon eerlijk en soms omschrijf je dat iets onhandig. Dat is niet erg maar een hoop users zien dat als een kans om je af te fikken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet het, tis makkelijk soms. maar heb daar best schijt aan
Net zo goed trouwens zijn er genoeg die dan wel het volgde want daarom vertelde ik het allemaal over jaren echt.
Dus tja mss ben ik dan niet zo slecht als het lijkt he in paar regels tekst.
Olaquote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Niet over dinges std praten hierrrrr![]()
Wassup muis?
Zo is dat, maar goed, liever eerlijk dan achterbaks.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon eerlijk en soms omschrijf je dat iets onhandig. Dat is niet erg maar een hoop users zien dat als een kans om je af te fikken.
weet ikquote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon eerlijk en soms omschrijf je dat iets onhandig. Dat is niet erg maar een hoop users zien dat als een kans om je af te fikken.
Dat is helemaal waar.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:05 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo is dat, maar goed, liever eerlijk dan achterbaks.
jij staat op "vrienden" lijstjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |