Heb er een heel aantal,quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je helemaal niet aan streaming of niet aan Netflix in het bijzonder?
Dat kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een heel aantal,
maar heb wat tegen netflix
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?
Ook een babytje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hele kuddes rendieren gezien in Finland
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje matig de laatste maanden.
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.
Heel bijzonderquote:
Het is zeker bijzonder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Ik heb net het eerste deel gekeken, het viel me niet tegen.
Ik ben nog in het begin, dus jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder.
En in het begin lijkt het nog grappig ....
Een miniserie op Netflix, het gaat over een stalkende vrouw en is berust op een waargebeurd verhaal. Het is het verhaal van de hoofdacteur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is Baby Reindeer?
Ja, ik kan Googlen, maar ik vraag het aan jullie.
Beetje veelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog in het begin, dus ja
Maar ze is wel een beetje koekoek.
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zoquote:
Ze hebben de panda's vast wijsgemaakt dat het een bamboehoed wasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zo
In principe loop ik iedere dagquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi weer voor.
Net een stuk gefietst...perfect weer voor.
Was mooi en nu is het helaas bewolktquote:
En lukt dat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich ook beter. Ik probeer dagelijks 10.000 stappen te halen.
Meestal wel. Ligt ook aan het weer. Met regen en harde wind heb ik er vaak geen zin in. Dit weer is ideaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En lukt dat?
Ik ben pas ook weer ermee bezig en haal het een keer of 3 a 4 in de week.
De andere dagen kan wel eens onder de 4.000 zitten
Dan heb jij ander weer,quote:Op woensdag 15 mei 2024 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal wel. Ligt ook aan het weer. Met regen en harde wind heb ik er vaak geen zin in. Dit weer is ideaal.
Lopen is gezond en leukquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Opzich ook beter. Ik probeer dagelijks 10.000 stappen te halen.
Hier de hele dag zon en droogquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb jij ander weer,
hier regent het, fors zo nu en dan
Ai ik had de details nog niet gehoordquote:
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naastquote:
Er is al een nietszeggend topic over.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, weer eens een politieke moord(poging) in Europa. Was al te lang geleden.
Het klopt wel maar ze hebben noord en zuid door elkaar gehaald.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naast
Zijn ze alle drie binnen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Aoibhin het volgende:
Er willen twee katten tegelijk op mijn schootEn allebei op één knie dulden ze niet
Ja. Die roken nattigheidquote:
Dus klopt het nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het klopt wel maar ze hebben noord en zuid door elkaar gehaald.
[ afbeelding ]
Het gaat nog wel eens regenen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net al mijn kamerplanten buiten gezet... en nu is het droog
Ja, ik hoop vanavond nog wat. En even een paar dagen weinig zon... ze moeten ff wennen, anders verbranden ze.quote:
Snel naar Utrecht brengen. Hier regent het nogquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb net al mijn kamerplanten buiten gezet... en nu is het droog
Past niet in mijn wagentjequote:Op woensdag 15 mei 2024 18:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snel naar Utrecht brengen. Hier regent het nog
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Past niet in mijn wagentje
Die is wel stoer hèquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
DOh! Ik heb niet zo'n mooie bull bar
Eraf slopen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF kijken of ik die nog los kan krijgen
Handig met parkeren ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee , hahaha kopen juist.. en dan erop schroeven
Wie dan, want dit was al even duidelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze voorspelden gisteren voor vandaag 17 graden in het noorden en 27 in het zuiden, ze zaten er compleet naast
Dat zei de nieuwslezer op de radio gisteren.quote:
Nu wel bewolkt hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei de nieuwslezer op de radio gisteren.
Maar jij bofte maar vandaag, hier was het vanmorgen lekker, dus ben ik nog op de fiets weg geweest, maar vanmiddag een stuk frisser en vooral regen.
Nog steeds ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo gaat het nou altijd hier..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, het miezert nu heerlijk! Relaxed regentje... geen wind... waan me in het regenwoudquote:
Beetje geduld doet een hoopquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, het miezert nu heerlijk! Relaxed regentje... geen wind... waan me in het regenwoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:49 schreef chufi het volgende:
Straks met die zinderende zomer verdord alles weer
Beter idd ..quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA weigert daar nog aan te denken!
Ik ben al gestoordquote:Je premium account (abo) verloopt op 16-05-2024 01:45. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Beter goed gestoord dan slecht ongestoordquote:
Goedemorgenquote:
Geen idee. Kan het niet vinden bij de NOS?quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:52 schreef chufi het volgende:
Was Koeman op het nieuws met de EK-selectie?
Over een maandjequote:Op donderdag 16 mei 2024 08:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het niet vinden bij de NOS?
Wanneer begint dat eigenlijk.
Nee moest het zelfs opzoeken... tis in Duitsland geloof ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Het leeft nog niet echt, heb ik het idee.
Komt nog wel waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee moest het zelfs opzoeken... tis in Duitsland geloof ik
Vroegere kon ik me nog wel opwinden, maar nu doet het me nauwelijks nog wat..quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Komt nog wel waarschijnlijk.
Sowieso is dat voetbal een stuk minder interessant dan vroeger.
Hier precies hetzelfde...quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroegere kon ik me nog wel opwinden, maar nu doet het me nauwelijks nog wat..
Ik had eind juni naar DE willen gaan. Maar met die klere drukte dus niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar woon je vlakbij... kun je ff met de trein op en neer
Altijd lullig dat soort evenementen voor het verblijf ...quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had eind juni naar DE willen gaan. Maar met die klere drukte dus niet.
De hotelkamers in Munchen zijn minimaal 3 keer zo duur
Tot het jouw hotel is, dan is het $$$$$$quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd lullig dat soort evenementen voor het verblijf ...
Anders ga je toch lekker naar Parijs ...quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot het jouw hotel is, dan is het $$$$$$
Lijkt me een leuke stad,quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ga je toch lekker naar Parijs ...
oh wacht ...
Die spreken Fransquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke stad,
alleen die fransen ............
Omelette du Fromagequote:
Bijna net zo erg als dat peroxide blondje dat de laatste dagen klaar staat te komen op tv met zijn haat propagandaquote:
Mjah, daar zijn ze toch allemaal raarquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:50 schreef aloa het volgende:
Op het Songfestival ook. Punten werden gegeven in het Frans. Engels is echt te moeilijk voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |