Heb er een heel aantal,quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je helemaal niet aan streaming of niet aan Netflix in het bijzonder?
Dat kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er een heel aantal,
maar heb wat tegen netflix
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er niet één of andere superheld ofzo, die heel snel kon lezen?
Ook een babytje?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hele kuddes rendieren gezien in Finland
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een beetje matig de laatste maanden.
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.quote:
Vast!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Momenteel met een boek van december bezig, die zal je ook wel al geluisterd hebben, van Karin Slaughter.
Heel bijzonderquote:
Het is zeker bijzonder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel bijzonder
Ik heb net het eerste deel gekeken, het viel me niet tegen.
Ik ben nog in het begin, dus jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Het is zeker bijzonder.
En in het begin lijkt het nog grappig ....
Een miniserie op Netflix, het gaat over een stalkende vrouw en is berust op een waargebeurd verhaal. Het is het verhaal van de hoofdacteur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is Baby Reindeer?
Ja, ik kan Googlen, maar ik vraag het aan jullie.
Beetje veelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben nog in het begin, dus ja
Maar ze is wel een beetje koekoek.
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zoquote:
Ze hebben de panda's vast wijsgemaakt dat het een bamboehoed wasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna nog meer dan dat mislukte stel met bruine vlekken die door marc gepost werden. Ze worden er wel vrolijker van zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |