Nee expres. Vind dat laten raden zo irritant.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Doe je knoop dicht als je borsthaar zo zit
Nooit enig risico nemen in je levenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
28 en dan nu al de ANWB vibe
Sorry maar hier snap ik dan niks van
Luistert vast naar Susan en Freek
Zou je het aanraden?quote:
Bindingsangstje erbij. Snel soort van kilkken maar dan afstoten en dood laten bloeden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Die twee jongens zijn mega enthousiast
Dan weet ik al hoe het zit
Ze zijn allebei enorm sociaal maar geen vonk ook al leek het zo
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemetjesjurk is afgeknapt op de ijssalon
Deze dame bachata zien dansenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Bloemetjesjurk is afgeknapt op de ijssalon
Ze vindt hem een luie klootzakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.
Ik Google even welke dans dat isquote:
Sfeertje is afgekoeldquote:
Ze heeft twee cum laude masters, dus valt wel mede denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had verwacht dat zij wel ijsliefhebber zou zijn. Bekertje B&J en dan lekker Netflix bingewatchen.
AbelGodquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Check La Fama van Rosalía () en The Weeknd
Hey een mede Rosalía fanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Check La Fama van Rosalía () en The Weeknd
Abel is TheWeekndquote:
Een van de zeldzame Nederlandse liedjes die ik leuk vindquote:
Dat soort zoetsappigheid is niet mijn smaakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jij bent per heden niet meer serieus te nemen.
En dan fan zijn van The Weeknd whahahaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort zoetsappigheid is niet mijn smaak
Dat vertelt ze nu pas, keek jij vooruit?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze heeft twee cum laude masters, dus valt wel mede denk ik.
R&B is primaquote:
Ok.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
R&B is prima
Spaanse of Zuid-Amerikaanse meuk moet je me niet mee lastig vallen
Zit veel verschil in haar nummers. Vind zelf El Mal Querer haar beste album. Motomami is best anders, veel meer reggaeton.quote:
Ik ook, ze (Abel) zijn trouwens weer begonnen.quote:
Fittie over Abel ipv Drake Kendrickquote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
Zangers met minder power in hun stem zijn niet te vinden. Gecastreerde versie van Michael Jackson en dat wil wat zeggen. Maar ieder zn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |