Dan heb je weinig kaas gegeten van islamitische landen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tip: herhaal dit niet wanneer je in een islamitisch land op vakantie bent. Je zult me dankbaar zijn.
Het waren ook weer Arabieren die de Israeli's holpen door informatie hierover met hen te delen. Dus ja...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, Isral sloeg als eerste toe, in plaats van lijdzaam afwachten tot de anderen zouden beginnen.
De opbouw was wel degelijk weer de Arabische landen, ook weer met hetzelfde patroon: Arabische landen hitsten elkaar op en zwoeren dat ze geen Jood in leven zouden laten. De invasieplannen lagen klaar, de datum was zelfs al afgesproken.
Het is niet correct om te zeggen dat Isral die oorlog gestart is. Of dat de tanks begonnen te rollen uit wraak voor die aanval. De tanks rolden sowieso al.
Waar heb je het over? Antisemitisme tiert welig in de Arabische en Islamitische wereld. Het is dan ook dit component dat een aanzienlijk deel van 'de Ummah' weet te verenigen tegen Isral.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kaas gegeten van islamitische landen.
Correct.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het waren ook weer Arabieren die de Israeli's holpen door informatie hierover met hen te delen. Dus ja...
https://www.timesofisrael(...)ael-win-six-day-war/
Misschien maar niet iedereen over een kam scheren.. dat ongenuanceerde gelul is namelijk nergens voor nodig.
Babies die strijden tot hun eigen ondergang?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 12:21 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nu is het de schuld van de baby’s, kindertjes en vrouwen dat ze etnisch worden gezuiverd omdat ze blijven strijden tot hun eigen ondergang?
Argumentum ad populum. Een argument valselijk proberen te bewijzen door te duiden dat het algemene kennis is.quote:Hou op zeg. Ieder weldenkend mens weet
Waar wie voor gestreden hebben?quote:inmiddels dat het niet meer gaat om “Hamas” maar om het innemen van Gaza, wat ook gewoon gaat gebeuren tegen alle mensenrechten in waar we jaren voor gestreden hebben.
Wie doet dat?quote:Het internationaal gerechtshof wordt masaal gepasseerd
Ik zie helemaal niks, want wat je net zei sloeg nergens op.quote:want jurisdictie zou niet gelden voor een Palestijn die net zo mens is als ieder ander. Zo zien we maar weer hoe je geboorteland en de politieke machteloosheid je lot bepaalt.
Als je het over 'de Arabische landen' hebt, dan generaliseer je gewoon.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Prachtreactie.
![]()
Een niet-bestaande generalisatie uit mijn reactie halen en daarover gaan janken.
God staat gewoon niet aan hun kant, kijk naar alle ellende in die islamitische landen, alsof ze gestraft worden voor het aanbidden van een valse profeet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef Beaurealis het volgende:
Isral heeft alle oorlogen gewonnen, ook wanneer ze werden aangevallen door meerdere landen tegelijk. Zijn de Isralirs nu zo goed, of bakken onze allahu akbar roepende vrienden er gewoon niets van?
Isral wordt helemaal niet gedwongen om te bukken voor terreur. Ongefundeerde claim. Sterker nog, de officile Europese overheden hebben op enkele na allemaal opgeroepen dat Hamas vernietigd moet worden voordat er berhaupt iets van een wapenstilstand of vrede plaats kan vinden in de regio. Zelfs onze Rutte. Isral wordt tot niets gedwongen. Isral dwingt Europa hun onvoorwaardelijk te supporten, anders worden wij voor antisemiet uitgemaakt. Aka ''jullie moeten ons helpen WANT Holocaust.''quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Zowel het eerste als het laatste, daarom wordt er door de Palestijnen ook vol ingezet op propaganda om het Westen voor zich te winnen. En toegeven, dat gaat ze helaas nog behoorlijk goed af ook. Als de huidige vicieuze cirkel zich blijft herhalen ...
Isral wordt aangevallen via terreuraanslagen > Isral slaat terug > Westerse media leggen de schuld bij Isral, bagataliseren het Palestijnse terrorisme en zetten de Palestijnen weg als de slachtoffers > Activisme tegen Isral, roep om allemaal boycots tegen het land en consessies tegenover de Palestijnse terroristen
... en steeds sterker wordt, zal het voortbestaan van Isral op den duur in gevaar gaan komen. Geen land kan een situatie op de lange termijn volhouden waarbij men wordt gedwongen om gewoon maar te bukken voor terreur.
De 21e gaan schijnbaar al een aantal Westerse landen een staat genaamd 'Palestina' erkennen
Je wilt te graag joh.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:49 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
God staat gewoon niet aan hun kant, kijk naar alle ellende in die islamitische landen, alsof ze gestraft worden voor het aanbidden van een valse profeet.
Boehoehoequote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef Nexum het volgende:
Voorbeeld nummer zoveel. Zullen wel Hamas strijders tussen hebben gezeten, het kan niet anders!
[ x ]
Zou Ahmed ook zo boos zijn als de kinderen in Gaza Hindoes, Christenen of athestisch waren?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef Nexum het volgende:
Voorbeeld nummer zoveel. Zullen wel Hamas strijders tussen hebben gezeten, het kan niet anders!
[ x ]
Misschien dit:quote:
Ik heb notabene een familielid die moslim isquote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan heb je weinig kaas gegeten van islamitische landen.
Sowieso iemand geloven die Ahmed heet.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:26 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Zou Ahmed ook zo boos zijn als de kinderen in Gaza Hindoes, Christenen of athestisch waren?
Dat zou best logisch zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien dit:
[ x ]
Knap dat Isral zich nog zo kan beheersen, ik had heel Rafah met de grond gelijk gemaakt. Geen genade voor dat terroristen volk.
Beide.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef Beaurealis het volgende:
Isral heeft alle oorlogen gewonnen, ook wanneer ze werden aangevallen door meerdere landen tegelijk. Zijn de Isralirs nu zo goed, of bakken onze allahu akbar roepende vrienden er gewoon niets van?
Het is hilarisch maar serieus ook een groot geluk voor het Westen dat de islamitische wereld zo verdeeld is. En dat zal wel zo blijven, alleen maar ruziequote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:35 schreef Cuendillar het volgende:
En Mohammed maar roepen, "STOP daar nou eens mee, we zijn allemaal moslim!" En al die Arabieren: "Ja, we zijn allemaal moslim!" Mo: "We zijn allemaal gelijk!" Arabieren: "Ja, we zijn allemaal gelijk!" En Arabier: "Ik niet!" Mo: "Dus, wat gaat wij moslims nu doen?" Arabieren: "Wachten tot jij dood bent en ons dan opsplitsen in soennieten en shiieten!"
Als Isral niet voluit mag gaan want men wordt voor ten onrechte voor een tribunaal gesleept, ervan weerhouden Rafah in te gaan, tegengewerkt met de wapenleveranties, aan de lopende band zwartgemaakt in Westerse media en het mikpunt gemaakt van boycots en sancties, dan wordt het land dus wl gedwongen te buigen voor terreur.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef Nexum het volgende:
[..]
Isral wordt helemaal niet gedwongen om te bukken voor terreur. Ongefundeerde claim. Sterker nog, de officile Europese overheden hebben op enkele na allemaal opgeroepen dat Hamas vernietigd moet worden voordat er berhaupt iets van een wapenstilstand of vrede plaats kan vinden in de regio. Zelfs onze Rutte. Isral wordt tot niets gedwongen. Isral dwingt Europa hun onvoorwaardelijk te supporten, anders worden wij voor antisemiet uitgemaakt. Aka ''jullie moeten ons helpen WANT Holocaust.''
Ik moet het die Israliers wel nageven. Ze zijn het beste in het voortdurend kruipen in de slachtofferrol. En ik dacht dat Amerikanen al ontzettend egocentrisch en wereldvreemd waren
Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Isral opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:05 schreef Ulx het volgende:
Maarre, balen wel voor Hamas. Drie lichamen minder is toch 30 messentrekkers minder uit de gevangenis.
Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef Nexum het volgende:
[ x ]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.
Waarom horen we daar te weinig van? Omdat a) het niet past in het plaatje van kwaadaardige zionisten achter elke boom en b) ze geen magnetrons in elkaar slaan bij wijze van demonstratie.
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.
Wellicht is het deze gebeurtenis. Welk - het moet gezegd worden - zeer kwalijk is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
Uiteraard niet met dit doel, maar het zou uitstekend zijn als Isral eens echt op volle kracht kan om Hamas uit te schakelen, de kans is aannemelijk dat ze dit dan prima zou lukken. Maar ja, dan krijg je het gejammer weer dat de Palestijnen zo zielig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien dit:
[ x ]
Knap dat Isral zich nog zo kan beheersen, ik had heel Rafah met de grond gelijk gemaakt. Geen genade voor dat terroristen volk.
Je informatiebubbel begint grijs te draaien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Isral opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.
Ik snap het wel, want waarom zou je je vijand bevoorraden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
Maar ja, haar betovergrootvader had misschien wel een huis gestolen of zo. Daarmee moet natuurlijk ook rekening worden gehouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP.
Afgeslacht door de Palestijnen.
Wacht even, zijn dit niet typische Israelische namenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?
Maar of dit specifieke filmje echt is ik weet het niet, het zijn altijd Ahmeds en Mohammeds die blijkbaar toegang hebben tot beelden in Isral, ik geloof ze niet blind.
Maar weet je wel wat Isral heeft gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP.
Afgeslacht door de Palestijnen.
Las dat Hamas lichamen goed bewaard omdat Israelis ook Hamas gijzelaars soms ruilen voor lichamen. Dus waarschijnlijk in de vriezer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik meen dat ik had gelezen dat ze al veel eerder was gevonden? En dat ze al veel langer dood was?
Schrok eerst, dacht dat het Noa was die was gevonden. Maar die leeft als het goed is nog, zijn nog wel filmpjes van gedeeld.
Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Bewaard om te ruilen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Inb4:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
De familie zegt dat ze op het festival terrein al om het leven was gebracht.
En wie zegt dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inb4:
Isral reageerde wel buitensporig op wat lijkenschennis.
Waarom begin je op die toer? Wat heeft het voor zin? Draag wat zinnigs bij en andersquote:
Dus de Palestijnen zijn wel een volk?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dit was toch de vrouw wiens lichaam juichend door volle straten werd gereden in een pick-up? Jongeren van een jaar of 14 die met een knuppel nog een klap na gaven of er op aan het spugen waren. Het liet weer eens op schrikbarende wijze zien wat Hamas voor een verzameling barbaren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |