abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213594773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Tip: herhaal dit niet wanneer je in een islamitisch land op vakantie bent. Je zult me dankbaar zijn.
Dan heb je weinig kaas gegeten van islamitische landen.
pi_213594791
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 09:24 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Nee, Isral sloeg als eerste toe, in plaats van lijdzaam afwachten tot de anderen zouden beginnen.

De opbouw was wel degelijk weer de Arabische landen, ook weer met hetzelfde patroon: Arabische landen hitsten elkaar op en zwoeren dat ze geen Jood in leven zouden laten. De invasieplannen lagen klaar, de datum was zelfs al afgesproken.

Het is niet correct om te zeggen dat Isral die oorlog gestart is. Of dat de tanks begonnen te rollen uit wraak voor die aanval. De tanks rolden sowieso al.
Het waren ook weer Arabieren die de Israeli's holpen door informatie hierover met hen te delen. Dus ja...

https://www.timesofisrael(...)ael-win-six-day-war/

Misschien maar niet iedereen over een kam scheren.. dat ongenuanceerde gelul is namelijk nergens voor nodig.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2024 16:18:54 ]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:57:51 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213595225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Waar heb je het over? Antisemitisme tiert welig in de Arabische en Islamitische wereld. Het is dan ook dit component dat een aanzienlijk deel van 'de Ummah' weet te verenigen tegen Isral.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:14 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Correct.

Uitstekende video, het waren inderdaad de Arabische landen die veel Arabieren opriepen om het gebied te verlaten zodat men dit even kon zuiveren van de Joden en het 'terugveroveren'. Sommigen sloegen ook zelf op de vlucht, denkende dat men toch wel weer zou kunnen terugkeren. Het streven van de Arabische landen mislukte faliekant en ineens was het Isral die het had gedaan. Geschiedvervalsing die tegenwoordig ook in de Westerse media maar al te gretig wordt nagepapegaaid.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213595281
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het waren ook weer Arabieren die de Israeli's holpen door informatie hierover met hen te delen. Dus ja...

https://www.timesofisrael(...)ael-win-six-day-war/

Misschien maar niet iedereen over een kam scheren.. dat ongenuanceerde gelul is namelijk nergens voor nodig.
:D Prachtreactie. _O_
Een niet-bestaande generalisatie uit mijn reactie halen en daarover gaan janken. :P
Intolerant voor intolerantie
pi_213595378
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 12:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Nu is het de schuld van de baby’s, kindertjes en vrouwen dat ze etnisch worden gezuiverd omdat ze blijven strijden tot hun eigen ondergang?
Babies die strijden tot hun eigen ondergang? :?

En waarom zou je strijden tot je ondergang? Wat voor nut heeft dat? Gewoon overgeven en erkennen dat je de zwakkere partij was. Maar vooral, stoppen met de haat.
quote:
Hou op zeg. Ieder weldenkend mens weet
Argumentum ad populum. Een argument valselijk proberen te bewijzen door te duiden dat het algemene kennis is.
quote:
inmiddels dat het niet meer gaat om “Hamas” maar om het innemen van Gaza, wat ook gewoon gaat gebeuren tegen alle mensenrechten in waar we jaren voor gestreden hebben.
Waar wie voor gestreden hebben?

De Palestijnen niet, hoor, en als je moslims bedient: die ook niet. Jullie hebben niets op met mensenrechten.
quote:
Het internationaal gerechtshof wordt masaal gepasseerd
Wie doet dat?
quote:
want jurisdictie zou niet gelden voor een Palestijn die net zo mens is als ieder ander. Zo zien we maar weer hoe je geboorteland en de politieke machteloosheid je lot bepaalt.
Ik zie helemaal niks, want wat je net zei sloeg nergens op.
pi_213595498
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:01 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
:D Prachtreactie. _O_
Een niet-bestaande generalisatie uit mijn reactie halen en daarover gaan janken. :P
Als je het over 'de Arabische landen' hebt, dan generaliseer je gewoon.
pi_213595629
Isral heeft alle oorlogen gewonnen, ook wanneer ze werden aangevallen door meerdere landen tegelijk. Zijn de Isralirs nu zo goed, of bakken onze allahu akbar roepende vrienden er gewoon niets van?
  vrijdag 17 mei 2024 @ 17:43:28 #208
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213595885
Zowel het eerste als het laatste, daarom wordt er door de Palestijnen ook vol ingezet op propaganda om het Westen voor zich te winnen. En toegeven, dat gaat ze helaas nog behoorlijk goed af ook. Als de huidige vicieuze cirkel zich blijft herhalen ...

Isral wordt aangevallen via terreuraanslagen > Isral slaat terug > Westerse media leggen de schuld bij Isral, bagataliseren het Palestijnse terrorisme en zetten de Palestijnen weg als de slachtoffers > Activisme tegen Isral, roep om allemaal boycots tegen het land en consessies tegenover de Palestijnse terroristen

... en steeds sterker wordt, zal het voortbestaan van Isral op den duur in gevaar gaan komen. Geen land kan een situatie op de lange termijn volhouden waarbij men wordt gedwongen om gewoon maar te bukken voor terreur.

De 21e gaan schijnbaar al een aantal Westerse landen een staat genaamd 'Palestina' erkennen
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213595968
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef Beaurealis het volgende:
Isral heeft alle oorlogen gewonnen, ook wanneer ze werden aangevallen door meerdere landen tegelijk. Zijn de Isralirs nu zo goed, of bakken onze allahu akbar roepende vrienden er gewoon niets van?
God staat gewoon niet aan hun kant, kijk naar alle ellende in die islamitische landen, alsof ze gestraft worden voor het aanbidden van een valse profeet. :P
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213596075
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
Zowel het eerste als het laatste, daarom wordt er door de Palestijnen ook vol ingezet op propaganda om het Westen voor zich te winnen. En toegeven, dat gaat ze helaas nog behoorlijk goed af ook. Als de huidige vicieuze cirkel zich blijft herhalen ...

Isral wordt aangevallen via terreuraanslagen > Isral slaat terug > Westerse media leggen de schuld bij Isral, bagataliseren het Palestijnse terrorisme en zetten de Palestijnen weg als de slachtoffers > Activisme tegen Isral, roep om allemaal boycots tegen het land en consessies tegenover de Palestijnse terroristen

... en steeds sterker wordt, zal het voortbestaan van Isral op den duur in gevaar gaan komen. Geen land kan een situatie op de lange termijn volhouden waarbij men wordt gedwongen om gewoon maar te bukken voor terreur.

De 21e gaan schijnbaar al een aantal Westerse landen een staat genaamd 'Palestina' erkennen
Isral wordt helemaal niet gedwongen om te bukken voor terreur. Ongefundeerde claim. Sterker nog, de officile Europese overheden hebben op enkele na allemaal opgeroepen dat Hamas vernietigd moet worden voordat er berhaupt iets van een wapenstilstand of vrede plaats kan vinden in de regio. Zelfs onze Rutte. Isral wordt tot niets gedwongen. Isral dwingt Europa hun onvoorwaardelijk te supporten, anders worden wij voor antisemiet uitgemaakt. Aka ''jullie moeten ons helpen WANT Holocaust.''

Ik moet het die Israliers wel nageven. Ze zijn het beste in het voortdurend kruipen in de slachtofferrol. En ik dacht dat Amerikanen al ontzettend egocentrisch en wereldvreemd waren ^O^
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 17:59:11 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213596108
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
God staat gewoon niet aan hun kant, kijk naar alle ellende in die islamitische landen, alsof ze gestraft worden voor het aanbidden van een valse profeet. :P
Je wilt te graag joh. :')

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213596247
Voorbeeld nummer zoveel. Zullen wel Hamas strijders tussen hebben gezeten, het kan niet anders!

twitter
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213596373
Wat nu weer

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213596405
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef Nexum het volgende:
Voorbeeld nummer zoveel. Zullen wel Hamas strijders tussen hebben gezeten, het kan niet anders!

[ x ]

Boehoehoe :'(

Waarom laten ze zich niet gewoon onderdrukken door de islam :'(
pi_213596407
quote:

[ x ]

Zou Ahmed ook zo boos zijn als de kinderen in Gaza Hindoes, Christenen of athestisch waren?
pi_213596419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
Wat nu weer

[ x ]
Misschien dit:

twitter

Knap dat Isral zich nog zo kan beheersen, ik had heel Rafah met de grond gelijk gemaakt. Geen genade voor dat terroristen volk.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213596433
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ik heb notabene een familielid die moslim is _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213596443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:26 schreef Beaurealis het volgende:

[..]
Zou Ahmed ook zo boos zijn als de kinderen in Gaza Hindoes, Christenen of athestisch waren?
Sowieso iemand geloven die Ahmed heet. :')
pi_213596481
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Misschien dit:

[ x ]

Knap dat Isral zich nog zo kan beheersen, ik had heel Rafah met de grond gelijk gemaakt. Geen genade voor dat terroristen volk.
Dat zou best logisch zijn

Ik ben benieuwd igg
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_213596499
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:22 schreef Beaurealis het volgende:
Beide. :)

Het IDF is natuurlijk n van de beste legers ter wereld, niemand twijfelt daaraan.

Maar daartegenover staat de totale en complete onmacht van Arabische legers. :')
Ik blijf lachen om het onoverbrugbare verschil tussen westers hierarchisch denken en Arabische stammen. In ons leger maakt het niet uit of de kolonel een Fries is en de majoor een Groninger; de majoor doet gewoon wat de kolonel hem opdraagt omdat de kolonel een kolonel is en de majoor een majoor. In Saoedi-Arabi gaat een majoor uit stam A echt geen bevelen uitvoeren van een kolonel uit stam B. :') :') :')

Heerlijk, toch? :P

En Mohammed maar roepen, "STOP daar nou eens mee, we zijn allemaal moslim!" En al die Arabieren: "Ja, we zijn allemaal moslim!" Mo: "We zijn allemaal gelijk!" Arabieren: "Ja, we zijn allemaal gelijk!" En Arabier: "Ik niet!" Mo: "Dus, wat gaat wij moslims nu doen?" Arabieren: "Wachten tot jij dood bent en ons dan opsplitsen in soennieten en shiieten!" _O-
pi_213596567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:35 schreef Cuendillar het volgende:
En Mohammed maar roepen, "STOP daar nou eens mee, we zijn allemaal moslim!" En al die Arabieren: "Ja, we zijn allemaal moslim!" Mo: "We zijn allemaal gelijk!" Arabieren: "Ja, we zijn allemaal gelijk!" En Arabier: "Ik niet!" Mo: "Dus, wat gaat wij moslims nu doen?" Arabieren: "Wachten tot jij dood bent en ons dan opsplitsen in soennieten en shiieten!"
Het is hilarisch maar serieus ook een groot geluk voor het Westen dat de islamitische wereld zo verdeeld is. En dat zal wel zo blijven, alleen maar ruzie :s)
pi_213596739
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:22 schreef Ali_boo het volgende:
Wat nu weer

[ x ]
100% van die nu gevonden slachtoffers was burger.
pi_213596768
Maarre, balen wel voor Hamas. Drie lichamen minder is toch 30 messentrekkers minder uit de gevangenis.
pi_213596789
Hoe Iran de grootste vijand van Isral werd
https://www.israelnieuws.(...)van-isra%C3%ABl-werd
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:07:45 #225
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213596791
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 17:56 schreef Nexum het volgende:

[..]
Isral wordt helemaal niet gedwongen om te bukken voor terreur. Ongefundeerde claim. Sterker nog, de officile Europese overheden hebben op enkele na allemaal opgeroepen dat Hamas vernietigd moet worden voordat er berhaupt iets van een wapenstilstand of vrede plaats kan vinden in de regio. Zelfs onze Rutte. Isral wordt tot niets gedwongen. Isral dwingt Europa hun onvoorwaardelijk te supporten, anders worden wij voor antisemiet uitgemaakt. Aka ''jullie moeten ons helpen WANT Holocaust.''

Ik moet het die Israliers wel nageven. Ze zijn het beste in het voortdurend kruipen in de slachtofferrol. En ik dacht dat Amerikanen al ontzettend egocentrisch en wereldvreemd waren ^O^
Als Isral niet voluit mag gaan want men wordt voor ten onrechte voor een tribunaal gesleept, ervan weerhouden Rafah in te gaan, tegengewerkt met de wapenleveranties, aan de lopende band zwartgemaakt in Westerse media en het mikpunt gemaakt van boycots en sancties, dan wordt het land dus wl gedwongen te buigen voor terreur.

En Isral hoeft zich niet in een slachtoffer rol te manoeuvreren, het land en diens burgers zijn dat per definitie al. Meer dan een eeuw is men al het slachtoffer van een barbaars Arabisch volk, vol terreurzucht en Jodenhaat, die onder geen enkel beding het bestaan van een Joods land willen accepteren en op basis van niets vinden dat men het hele gebied zelf zou moeten hebben.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:11:44 #226
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213596813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:05 schreef Ulx het volgende:
Maarre, balen wel voor Hamas. Drie lichamen minder is toch 30 messentrekkers minder uit de gevangenis.
Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Isral opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoMy op 17-05-2024 19:26:41 ]
Antifa
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:18:35 #227
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213596866
quote:

[ x ]

Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.

Waarom horen we daar te weinig van? Omdat a) het niet past in het plaatje van kwaadaardige zionisten achter elke boom en b) ze geen magnetrons in elkaar slaan bij wijze van demonstratie.
pi_213596921
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.

Waarom horen we daar te weinig van? Omdat a) het niet past in het plaatje van kwaadaardige zionisten achter elke boom en b) ze geen magnetrons in elkaar slaan bij wijze van demonstratie.
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen. ;)
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:28:23 #229
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213596939
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen. ;)
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
pi_213596941
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wellicht is het deze gebeurtenis. Welk - het moet gezegd worden - zeer kwalijk is.

https://www.timesofisrael(...)nk-wound-3-soldiers/
pi_213596973
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?

Maar of dit specifieke filmje echt is ik weet het niet, het zijn altijd Ahmeds en Mohammeds die blijkbaar toegang hebben tot beelden in Isral, ik geloof ze niet blind.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:33:12 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213596981
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Misschien dit:

[ x ]

Uiteraard niet met dit doel, maar het zou uitstekend zijn als Isral eens echt op volle kracht kan om Hamas uit te schakelen, de kans is aannemelijk dat ze dit dan prima zou lukken. Maar ja, dan krijg je het gejammer weer dat de Palestijnen zo zielig zijn.
pi_213597019
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:11 schreef VoMy het volgende:

[..]
Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Isral opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.
Je informatiebubbel begint grijs te draaien.
pi_213597040
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik snap het wel, want waarom zou je je vijand bevoorraden?

Die mensen zijn bang dat Hamas de beste hulpgoederen toch in handen krijgt.
pi_213597114
twitter
  vrijdag 17 mei 2024 @ 19:48:39 #236
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213597172
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:44 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
RIP.
Afgeslacht door de Palestijnen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213597235
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:

[..]
RIP.
Maar ja, haar betovergrootvader had misschien wel een huis gestolen of zo. Daarmee moet natuurlijk ook rekening worden gehouden.
pi_213597319
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:32 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?

Maar of dit specifieke filmje echt is ik weet het niet, het zijn altijd Ahmeds en Mohammeds die blijkbaar toegang hebben tot beelden in Isral, ik geloof ze niet blind.
Wacht even, zijn dit niet typische Israelische namen :?

(sowieso begrijp ik niet dat juist met social media, mensen niet kijken van wie het bericht afkomstig is)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213597593
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:

[..]
RIP.
Maar weet je wel wat Isral heeft gedaan? ;(

RIP Shani.
pi_213597699
Walgelijk.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 20:45:28 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213597890
Dit was toch de vrouw wiens lichaam juichend door volle straten werd gereden in een pick-up? Jongeren van een jaar of 14 die met een knuppel nog een klap na gaven of er op aan het spugen waren. Het liet weer eens op schrikbarende wijze zien wat Hamas voor een verzameling barbaren zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 17-05-2024 22:45:14 ]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:06:01 #242
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213598194
Ik meen dat ik had gelezen dat ze al veel eerder was gevonden? En dat ze al veel langer dood was?
Schrok eerst, dacht dat het Noa was die was gevonden. Maar die leeft als het goed is nog, zijn nog wel filmpjes van gedeeld.

Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213598239
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik meen dat ik had gelezen dat ze al veel eerder was gevonden? En dat ze al veel langer dood was?
Schrok eerst, dacht dat het Noa was die was gevonden. Maar die leeft als het goed is nog, zijn nog wel filmpjes van gedeeld.

Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Las dat Hamas lichamen goed bewaard omdat Israelis ook Hamas gijzelaars soms ruilen voor lichamen. Dus waarschijnlijk in de vriezer.
pi_213598240
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Bewaard om te ruilen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:09:36 #245
438527 MissButterflyy
pi_213598259
https://www.hln.be/buiten(...)-in-de-hel~ad6cca92/

Hier wat meer info. De daders op de filmpjes die met haar lichaam sleepten zijn nu ook dood.
De familie zegt dat ze op het festival terrein al om het leven was gebracht.
pi_213598298
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:

De familie zegt dat ze op het festival terrein al om het leven was gebracht.
Inb4:

Isral reageerde wel buitensporig op wat lijkenschennis.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:15:36 #247
438527 MissButterflyy
pi_213598365
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Inb4:

Isral reageerde wel buitensporig op wat lijkenschennis.
En wie zegt dat?
pi_213598390
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
En wie zegt dat?
Die lui posten straks wel weer.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:18:52 #249
438527 MissButterflyy
pi_213598419
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die lui posten straks wel weer.
Waarom begin je op die toer? Wat heeft het voor zin? Draag wat zinnigs bij en anders :X
pi_213598453
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dit was toch de vrouw wiens lichaam juichend door volle straten werd gereden in een pick-up? Jongeren van een jaar of 14 die met een knuppel nog een klap na gaven of er op aan het spugen waren. Het liet weer eens op schrikbarende wijze zien wat Hamas voor een verzameling barbaren zijn.
Dus de Palestijnen zijn wel een volk?

Ik begreep vanmiddag op TV dat dat niet zo was, niet zo is en nooit zo zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 17-05-2024 22:50:31 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')