Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Israël opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:05 schreef Ulx het volgende:
Maarre, balen wel voor Hamas. Drie lichamen minder is toch 30 messentrekkers minder uit de gevangenis.
Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:10 schreef Nexum het volgende:
Voorbeeld nummer zoveel. Zullen wel Hamas strijders tussen hebben gezeten, het kan niet anders!
[ x ]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon dat extreem nationalistische racistische tuig dat te lang te veel ruimte heeft gekregen van politici die dat segment van de samenleving nodig hadden om in het zadel te komen of blijven. Zo ongeveer het halve land staat daar op straat met regelmaat om te ageren tegen voortzetting van de militaire operatie in Gaza en dit soort dingen.
Waarom horen we daar te weinig van? Omdat a) het niet past in het plaatje van kwaadaardige zionisten achter elke boom en b) ze geen magnetrons in elkaar slaan bij wijze van demonstratie.
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.
Wellicht is het deze gebeurtenis. Welk - het moet gezegd worden - zeer kwalijk is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:25 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit zijn beelden van een brand, waar die brand is, wat in brand staat en "waarom" is niet bekend, dat verzint Ahmed gewoon ter plekke, want zo werkt het in de pallywood kringen.
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
Uiteraard niet met dit doel, maar het zou uitstekend zijn als Israël eens echt op volle kracht kan om Hamas uit te schakelen, de kans is aannemelijk dat ze dit dan prima zou lukken. Maar ja, dan krijg je het gejammer weer dat de Palestijnen zo zielig zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Misschien dit:
[ x ]
Knap dat Israël zich nog zo kan beheersen, ik had heel Rafah met de grond gelijk gemaakt. Geen genade voor dat terroristen volk.
Je informatiebubbel begint grijs te draaien.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je schrijft opgepakten die zonder zicht op een protest gemarteld worden in een door Israël opgetuigtd concentratiekamp verkeerd.
Ik snap het wel, want waarom zou je je vijand bevoorraden?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh maar er zijn inmiddels zoveel incidenten geweest van heuveltoptuigachtigen die die hulptransporten voor Gaza belaagden en zo dat ik niet veel twijfel heb dat dit echt is gebeurd.
Maar ja, haar betovergrootvader had misschien wel een huis gestolen of zo. Daarmee moet natuurlijk ook rekening worden gehouden.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP.
Afgeslacht door de Palestijnen.
Wacht even, zijn dit niet typische Israelische namenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:32 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ow ik geloof ook wel dat het gebeurd, maar wat zou jij doen als ze je hele familie uitmoorden op de meest gruwelijke manier en de daders voorzien van hulpgoederen?
Maar of dit specifieke filmje echt is ik weet het niet, het zijn altijd Ahmeds en Mohammeds die blijkbaar toegang hebben tot beelden in Israël, ik geloof ze niet blind.
Maar weet je wel wat Israël heeft gedaan?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:48 schreef superniger het volgende:
[..]
RIP.
Afgeslacht door de Palestijnen.
Las dat Hamas lichamen goed bewaard omdat Israelis ook Hamas gijzelaars soms ruilen voor lichamen. Dus waarschijnlijk in de vriezer.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik meen dat ik had gelezen dat ze al veel eerder was gevonden? En dat ze al veel langer dood was?
Schrok eerst, dacht dat het Noa was die was gevonden. Maar die leeft als het goed is nog, zijn nog wel filmpjes van gedeeld.
Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Bewaard om te ruilen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Lees dat ze 7 oktober al om het leven was gekomen, wat hebben ze al die tijd met het lichaam gedaan dan?
Inb4:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:09 schreef MissButterflyy het volgende:
De familie zegt dat ze op het festival terrein al om het leven was gebracht.
En wie zegt dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inb4:
Israël reageerde wel buitensporig op wat lijkenschennis.
Waarom begin je op die toer? Wat heeft het voor zin? Draag wat zinnigs bij en andersquote:
Dus de Palestijnen zijn wel een volk?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef HowardRoark het volgende:
Dit was toch de vrouw wiens lichaam juichend door volle straten werd gereden in een pick-up? Jongeren van een jaar of 14 die met een knuppel nog een klap na gaven of er op aan het spugen waren. Het liet weer eens op schrikbarende wijze zien wat Hamas voor een verzameling barbaren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |