abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213555268
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
Voor mijn gevoel was er een jaar geleden ook al iemand die hierover aan het zeiken was.

Het verschil tussen een heren/dames/genderneutraal toilet is het bordje op de deur. Laat je daar nou niet door afleiden. Als de herenplee stuk is of iemand zit daar een uur op te bouten ga ik met precies hetzelfde resultaat naar de dames. En als het druk is bij de dames, dan zijn er ook genoeg vrouwen die zich even mans genoeg vinden om langs te komen bij de heren.

Nobody fucking cares. Net zoals die stoornis non binairiteit. Niemand interesseert het of jij je man/vrouw/geen van beiden voelt.

[ afbeelding ]
Dit inderdaad en niet alleen dat het mij niet interesseert maar men moet eens ophouden met andere te belagen over dit onderwerp. Laat mij verdomme met rust.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_213555275
Veiligheid nog wel. Je moet pissen gast, er zit geen pistool in de stortbak waar je een huurmoord mee moet uitvoeren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_213555283
Hahahaha, hoe vaak kun je het woord magisch gebruiken?
Wat een heerlijk artikel. What a time to be alive. Magisch 🦄
Go hard or go home
pi_213555343
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef herverwijderd het volgende:
Gewoon al die plees genderneutraal. Wat maakt het nou uit naast wie je zit te kakken (gesteld dat het wel aparte hokjes zijn ,hoewel zo'n Romeins kakhuis me ook wel lollig lijkt)
Sorry maar ik hoef liever geen vrouw na(ast) me als ik zit te schijten.
PWBF
pi_213555345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 01:35 schreef Leandra het volgende:
Ik snap wel dat het wat lastig is om in dit geval voor de dames-WC te kiezen, want daar staat altijd een rij... dat wil je ook niet.

Donderdag in de Bijenkorf nog naar de heren-WC gegaan, daar stond geen rij, en die voor de dames was gigantisch.
In de Efteling ook al eens naar de heren-WC gegaan.
Alleen jammer dat ze alsnog in reguliere toiletten gaan staan pissen terwijl er ook pisbakken zijn.
Zie mijn vorige post. Doe dat eens niet.
PWBF
  dinsdag 14 mei 2024 @ 07:55:20 #81
3542 Gia
User under construction
pi_213555352
Ik vroeg me serieus af waarom iemand die zich als non binair ziet, zich niet veilig voelt op een mannen, dan wel een vrouwen toilet, aangezien op een genderneutraal toilet iedereen mag gaan, dus maar even gegoogled:

https://www.cws.com/nl-NL(...)enderneutraal-toilet
quote:
Non-binaire personen voelen zich niet comfortabel in het kiezen van een genderidentiteit (man/vrouw). Bij toiletbezoek zonder de aanwezigheid van een genderneutraal toilet moeten ze noodgedwongen een keuze maken.
Heeft dus niets te maken met veilig voelen, maar met geen keuze willen maken.

Echt, dit slaat veel te ver door. Ja, cancel me maar! Graag!
pi_213555371
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Echter, als transgender man ziet hij de gescheiden toiletten als een struikelblok voor inclusiviteit en veiligheid.
Want toiletten zijn een broeiplaats voor geweld :')

Kijk prima dat deze kerel met gender dysforie dit vindt, het probleem is dat hij een podium krijgt en misschien wel zijn zin. :)
pi_213555412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Gia het volgende:
Ik vroeg me serieus af waarom iemand die zich als non binair ziet, zich niet veilig voelt op een mannen, dan wel een vrouwen toilet, aangezien op een genderneutraal toilet iedereen mag gaan, dus maar even gegoogled:

[..]

Nou dat kan ik dan nog wel zeg maar een soort van begrijpen.

Maar deze knul is een transman. Dan ga je toch gewoon naar een mannentoilet? Hij heeft toch specifiek voor dat geslacht gekozen?
pi_213555433
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Gia het volgende:

[..]
Heeft dus niets te maken met veilig voelen, maar met geen keuze willen maken.

Echt, dit slaat veel te ver door. Ja, cancel me maar! Graag!
Voor dat marginaal groepje mensen dat zich nu "gedwongen voelt" om een keuze te moeten maken gaan we de toiletten niet aanpassen. Dan gaan ze de ene keer maar naar het vrouwentoilet en de volgende keer naar het mannentoilet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213555442
Ik moet weer een die man die zich uiteraard vrouw voelde denken die in een jurk in de vrouwenkleedkamer stond met een boner.
Als die types zich maar veilig voelen hè.
Christus en die vlaggenwapperaars maar jompelen totaal negerend dat er een groep ontstaat die zich nergens meer veilig gaat voelen en daar totaal blind voor zijn want zij zien de vlaggenstok in hun eigen oog niet meer.
Go hard or go home
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:20:54 #86
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_213555493
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:39 schreef nietzman het volgende:
Ja door irritante engagementfarmers die van een relatief oninteressante petitie ineens ragebait maken door te stellen dat iemand 'boos' is.
Ugh en ik zie nu pas dat die petitie al twee jaar oud is.
Ik ga naar huis.
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 08:23:25 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213555517
Gewoon een paar van die vieze mobiele bakken plaatsen

Bordje erbij 'niet omgooien, deze is gender neutraal' en klaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:35:09 #88
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213555584
Ik doe altijd mijn best met dit soort dingen, maar ik begrijp het nooit zo goed want het staat wat ver van me af.

Als je vrouw bent, maar een man wil zijn, dan maak je daar werk van en ga je voortaan als man door het leven. Toch? Waarom zou je dan, als je graag man wil zijn, nog het onderscheid willen maken dat je een transgender man bent? Je voelt je toch juist man en niet anders?

Kan iemand die wat meer thuis is in die scène me dit uitleggen? Want dat maakt ook dat ik deze problematiek niet zo begrijp. Ben je man, ga je naar de mannenwc en ben je vrouw ga je naar de vrouwenwc tenzij de rij te lang is, dan ga je demonstratief naar de mannenwc.

Dat dit voor het spectrum wat daartussenin zit een probleem zou kunnen zijn, kan ik me nog voorstellen. Mensen die zich non binair, mensen die intersekse zijn etc. Maar voor een man die eerst een vrouw was snap ik het niet
Laffe huichelaar
pi_213555596
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 07:35 schreef MichaelScott het volgende:
Dit gezeik is toch wel het bewijs dat het geen man is. Een man boeit het nier waar hij zeikt.
Het zeiken over genderneutrale toiletten gaat hem best goed af. ;)
pi_213555602
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:20 schreef nietzman het volgende:

[..]
Ugh en ik zie nu pas dat die petitie al twee jaar oud is.
Zie je wel, ik wist dat ik dit al veel eerder had gehoord!
pi_213555624
Het zal me echt aan reet roesten allemaal. Geef zo iemand een toilet en klaar. Einde gezeik en gezeur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213555627
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zie je wel, ik wist dat ik dit al veel eerder had gehoord!
en ik had nog zo naar de datum gekeken van het "nieuwsbericht" gekeken ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2024 08:41:35 ]
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 08:42:34 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213555640
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe altijd mijn best met dit soort dingen, maar ik begrijp het nooit zo goed want het staat wat ver van me af.

Als je vrouw bent, maar een man wil zijn, dan maak je daar werk van en ga je voortaan als man door het leven. Toch? Waarom zou je dan, als je graag man wil zijn, nog het onderscheid willen maken dat je een transgender man bent? Je voelt je toch juist man en niet anders?

Kan iemand die wat meer thuis is in die scène me dit uitleggen? Want dat maakt ook dat ik deze problematiek niet zo begrijp. Ben je man, ga je naar de mannenwc en ben je vrouw ga je naar de vrouwenwc tenzij de rij te lang is, dan ga je demonstratief naar de mannenwc.

Dat dit voor het spectrum wat daartussenin zit een probleem zou kunnen zijn, kan ik me nog voorstellen. Mensen die zich non binair, mensen die intersekse zijn etc. Maar voor een man die eerst een vrouw was snap ik het niet
Probleem hier is dat ook aandachtshoeren transgender kunnen zijn en dat is een wat nare combinatie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213555710
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:11 schreef Noek het volgende:
Ik moet weer een die man die zich uiteraard vrouw voelde denken die in een jurk in de vrouwenkleedkamer stond met een boner.
Als die types zich maar veilig voelen hè.
Christus en die vlaggenwapperaars maar jompelen totaal negerend dat er een groep ontstaat die zich nergens meer veilig gaat voelen en daar totaal blind voor zijn want zij zien de vlaggenstok in hun eigen oog niet meer.
Je krijgt hier nu ook het Amerikaanse waanzin, het idee dat vrouw zijn niets meer is dan een gevoel.
Feministen, want daarmee en de “seksuele revolutie”, is dit krankzinnig gedoe zo enorm opgeblazen en begonnen.

Vrouwen hebben zichzelf weg zitten stemmen.
Mannen zijn nu vrouwen, beter dan vrouwen zowel in de sport, op de werkvloer als op het toilet.

Dit is wat vrouwen wilde, want er waren geen mannen, ja diegene met een mentale stoornis (zie DSM lijst) wel natuurlijk, die voor zoiets zijn.

De meeste “lgbtq+” figuren worden bejubeld op straat maar thuis uitgelachen.
Aan de andere kant geeft dat aan, dat mensen het stiekem moet doen qua hoe belachelijk ze het allemaal vinden, dat er een enorm probleem is met identiteits politiek.

Wie zit daar dan achter?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 08:54:59 #95
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213555714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Probleem hier is dat ook aandachtshoeren transgender kunnen zijn en dat is een wat nare combinatie
Dat slag mensen maakt het denk ik heel moeilijk voor de acceptatie van transgenders.

Als jij een man bent en voelt je vrouw, dan ga je voortaan als vrouw door het leven. Dan doe je als een vrouw en dan ben je voor mij een vrouw. Mij best, dan behandel ik je als vrouw. Wordt pas lastig als het broekje uitgaat en er ineens nog een tampeloeris onder zit, maar da's dan het enige.

Maar als je je een man bent en je zegt tegen iedereen dat je een vrouw bent, maar gedraagt je als een man die een vrouw wil zijn of als een vrouw die vroeger een man was, dan wordt het lastiger om je als vrouw te behandelen. Dan voel je je geen vrouw, dan voel je je transgender en dan worden mensen in die groep meestal wel boos als je ze als transgender behandelt ipv als vrouw
Laffe huichelaar
pi_213555782
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:54 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat slag mensen maakt het denk ik heel moeilijk voor de acceptatie van transgenders.

Als jij een man bent en voelt je vrouw, dan ga je voortaan als vrouw door het leven. Dan doe je als een vrouw en dan ben je voor mij een vrouw. Mij best, dan behandel ik je als vrouw. Wordt pas lastig als het broekje uitgaat en er ineens nog een tampeloeris onder zit, maar da's dan het enige.

Maar als je je een man bent en je zegt tegen iedereen dat je een vrouw bent, maar gedraagt je als een man die een vrouw wil zijn of als een vrouw die vroeger een man was, dan wordt het lastiger om je als vrouw te behandelen. Dan voel je je geen vrouw, dan voel je je transgender en dan worden mensen in die groep meestal wel boos als je ze als transgender behandelt ipv als vrouw
Uh als de broek uitgaat en er zit een pik, je wil daarmee verder, kun je jezelf vertellen wat je wil maar dan ben je homo.

Moet je zelf weten natuurlijk, dat is voor ieder zich en zichzelf.
Maar nee, dat soort shit ga ik niet in mee, jij vindt het prima te gaan enablen.. DAT is de reden dat dit zo ver allemaal is gekomen.

Dat doen alsof het allemaal normaal en okay is, dat is het niet.
Er zijn maar 2 geslachten, er bestaat niet zoiets als “in het verkeerde lichaam” geboren zijn want dan zou je dit moeten terugzien in hersenstructuur bijvoorbeeld en dat is aantoonbaar niet aanwezig.

Maw in plaats van die paar mensen die na hun 18de niet van genderdysforie kunnen afkomen (en dat is echt de absolute minderheid) van de letterlijk 99% die dat wel doen, die mensen helpen er mee om te gaan.
Gaan we doen alsof geslacht niet bestaat of dat het een “social construct is” of allerlei kronkels omdat zulke mensen zichzelf niet kunnen accepteren zoals ze zijn.
pi_213555829
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
en ik had nog zo naar de datum gekeken van het "nieuwsbericht" gekeken ;(
Het zij je vergeven. :)
pi_213555863
Er zijn sowieso in vrijwel elke openbare ruimte al genderneutrale toiletten: het invalidentoilet. Die ene keer dat er een daadwerkelijke invalide persoon van gebruik wil maken *net* als jij er zit is bijzonder klein.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 14 mei 2024 @ 09:17:35 #99
33189 RM-rf
1/998001
pi_213555870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 08:35 schreef timmmmm het volgende:

ik begrijp er ook niet alles van... maar de persoon die die enquete schrijft is schijnbaar geboren als vrouw, die nu kiest als man door het leven gaan.
Ik denk dat het dan best lastig kan zijn naar een mannentoilet te gaan, zeker als je verder nog wel behoorlijk ziet dat het geen geboren man is, wat ook vaak voorkomt.

Dat die person een enquete start is verder best iets dat kon, zonder dat dat ook betekent dat de Efteling daar absoluut gehoor aan mag geven... het is hooguit een verzoek waar de efteling verder mee kan doen wat ze willen...
Ik kan me best voorstellen dat en pretpark echter bij de inrichting van toiletbeeiken ook gewoon rekening houd met zulke gevoelens erover... echter altijd is het verder ook en vraag van kosten en/of ruimte of andere praktische overwegingen.

Dat is ook exact de reactie die de Efteling gaf, dat ze zeker zulke zaken overwegen en graag willen dat iedereen zich prettig voelt in het Park, maar dat er momenteel geen speciale plannen voor zijn (maar wel angehaald wordt dat in het te bouwen Grand Hotel idd ook een genderneutrale toiletruimte gepland is), wat een prima en begrijpelijk standpunt is

Ik vind het vreemd dat mensen gelijk "boos" reageren (ik gebruik hierbij bewust dat woordje "boos" dat de website al kiest in hun titel te gebruiken, terwijl er weinig reden is de enquete als 'boosheid' te betitelen, die enquete is niet meer of minder dan een verzoek, wat iederes goed recht is )
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 14 mei 2024 @ 09:34:09 #100
37887 Dauthi
Progressive
pi_213555959
Ironie he. Vroeger had je genderneutrale plees, omdat er vaak maar 1 was.
Toen kwam de eis dat op horecalocaties, waar alcohol geserveerd werd er 2 verschillende plees moesten zijn voor mannen en vrouwen. Je kan wel raden hoeveel kleine cafés daar niet in konden voorzien door ruimtegebrek.

En nu moeten de plees weer genderneutraal.

Ja, dat regeren is echt vooruitzien _O-
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')