Dit inderdaad en niet alleen dat het mij niet interesseert maar men moet eens ophouden met andere te belagen over dit onderwerp. Laat mij verdomme met rust.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
Voor mijn gevoel was er een jaar geleden ook al iemand die hierover aan het zeiken was.
Het verschil tussen een heren/dames/genderneutraal toilet is het bordje op de deur. Laat je daar nou niet door afleiden. Als de herenplee stuk is of iemand zit daar een uur op te bouten ga ik met precies hetzelfde resultaat naar de dames. En als het druk is bij de dames, dan zijn er ook genoeg vrouwen die zich even mans genoeg vinden om langs te komen bij de heren.
Nobody fucking cares. Net zoals die stoornis non binairiteit. Niemand interesseert het of jij je man/vrouw/geen van beiden voelt.
[ afbeelding ]
Sorry maar ik hoef liever geen vrouw na(ast) me als ik zit te schijten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef herverwijderd het volgende:
Gewoon al die plees genderneutraal. Wat maakt het nou uit naast wie je zit te kakken (gesteld dat het wel aparte hokjes zijn ,hoewel zo'n Romeins kakhuis me ook wel lollig lijkt)
Zie mijn vorige post. Doe dat eens niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 01:35 schreef Leandra het volgende:
Ik snap wel dat het wat lastig is om in dit geval voor de dames-WC te kiezen, want daar staat altijd een rij... dat wil je ook niet.
Donderdag in de Bijenkorf nog naar de heren-WC gegaan, daar stond geen rij, en die voor de dames was gigantisch.
In de Efteling ook al eens naar de heren-WC gegaan.
Alleen jammer dat ze alsnog in reguliere toiletten gaan staan pissen terwijl er ook pisbakken zijn.
Heeft dus niets te maken met veilig voelen, maar met geen keuze willen maken.quote:Non-binaire personen voelen zich niet comfortabel in het kiezen van een genderidentiteit (man/vrouw). Bij toiletbezoek zonder de aanwezigheid van een genderneutraal toilet moeten ze noodgedwongen een keuze maken.
Want toiletten zijn een broeiplaats voor geweldquote:Op maandag 13 mei 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Echter, als transgender man ziet hij de gescheiden toiletten als een struikelblok voor inclusiviteit en veiligheid.
Nou dat kan ik dan nog wel zeg maar een soort van begrijpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Gia het volgende:
Ik vroeg me serieus af waarom iemand die zich als non binair ziet, zich niet veilig voelt op een mannen, dan wel een vrouwen toilet, aangezien op een genderneutraal toilet iedereen mag gaan, dus maar even gegoogled:
https://www.cws.com/nl-NL(...)enderneutraal-toilet
[..]
Voor dat marginaal groepje mensen dat zich nu "gedwongen voelt" om een keuze te moeten maken gaan we de toiletten niet aanpassen. Dan gaan ze de ene keer maar naar het vrouwentoilet en de volgende keer naar het mannentoilet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Gia het volgende:
Ik vroeg me serieus af waarom iemand die zich als non binair ziet, zich niet veilig voelt op een mannen, dan wel een vrouwen toilet, aangezien op een genderneutraal toilet iedereen mag gaan, dus maar even gegoogled:
https://www.cws.com/nl-NL(...)enderneutraal-toilet
[..]
Heeft dus niets te maken met veilig voelen, maar met geen keuze willen maken.
Echt, dit slaat veel te ver door. Ja, cancel me maar! Graag!
Ugh en ik zie nu pas dat die petitie al twee jaar oud is.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:39 schreef nietzman het volgende:
Ja door irritante engagementfarmers die van een relatief oninteressante petitie ineens ragebait maken door te stellen dat iemand 'boos' is.
Het zeiken over genderneutrale toiletten gaat hem best goed af.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:35 schreef MichaelScott het volgende:
Dit gezeik is toch wel het bewijs dat het geen man is. Een man boeit het nier waar hij zeikt.
Zie je wel, ik wist dat ik dit al veel eerder had gehoord!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ugh en ik zie nu pas dat die petitie al twee jaar oud is.
en ik had nog zo naar de datum gekeken van het "nieuwsbericht" gekekenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zie je wel, ik wist dat ik dit al veel eerder had gehoord!
Probleem hier is dat ook aandachtshoeren transgender kunnen zijn en dat is een wat nare combinatiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe altijd mijn best met dit soort dingen, maar ik begrijp het nooit zo goed want het staat wat ver van me af.
Als je vrouw bent, maar een man wil zijn, dan maak je daar werk van en ga je voortaan als man door het leven. Toch? Waarom zou je dan, als je graag man wil zijn, nog het onderscheid willen maken dat je een transgender man bent? Je voelt je toch juist man en niet anders?
Kan iemand die wat meer thuis is in die scène me dit uitleggen? Want dat maakt ook dat ik deze problematiek niet zo begrijp. Ben je man, ga je naar de mannenwc en ben je vrouw ga je naar de vrouwenwc tenzij de rij te lang is, dan ga je demonstratief naar de mannenwc.
Dat dit voor het spectrum wat daartussenin zit een probleem zou kunnen zijn, kan ik me nog voorstellen. Mensen die zich non binair, mensen die intersekse zijn etc. Maar voor een man die eerst een vrouw was snap ik het niet
Je krijgt hier nu ook het Amerikaanse waanzin, het idee dat vrouw zijn niets meer is dan een gevoel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:11 schreef Noek het volgende:
Ik moet weer een die man die zich uiteraard vrouw voelde denken die in een jurk in de vrouwenkleedkamer stond met een boner.
Als die types zich maar veilig voelen hè.
Christus en die vlaggenwapperaars maar jompelen totaal negerend dat er een groep ontstaat die zich nergens meer veilig gaat voelen en daar totaal blind voor zijn want zij zien de vlaggenstok in hun eigen oog niet meer.
Dat slag mensen maakt het denk ik heel moeilijk voor de acceptatie van transgenders.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Probleem hier is dat ook aandachtshoeren transgender kunnen zijn en dat is een wat nare combinatie
Uh als de broek uitgaat en er zit een pik, je wil daarmee verder, kun je jezelf vertellen wat je wil maar dan ben je homo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat slag mensen maakt het denk ik heel moeilijk voor de acceptatie van transgenders.
Als jij een man bent en voelt je vrouw, dan ga je voortaan als vrouw door het leven. Dan doe je als een vrouw en dan ben je voor mij een vrouw. Mij best, dan behandel ik je als vrouw. Wordt pas lastig als het broekje uitgaat en er ineens nog een tampeloeris onder zit, maar da's dan het enige.
Maar als je je een man bent en je zegt tegen iedereen dat je een vrouw bent, maar gedraagt je als een man die een vrouw wil zijn of als een vrouw die vroeger een man was, dan wordt het lastiger om je als vrouw te behandelen. Dan voel je je geen vrouw, dan voel je je transgender en dan worden mensen in die groep meestal wel boos als je ze als transgender behandelt ipv als vrouw
Het zij je vergeven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en ik had nog zo naar de datum gekeken van het "nieuwsbericht" gekeken
ik begrijp er ook niet alles van... maar de persoon die die enquete schrijft is schijnbaar geboren als vrouw, die nu kiest als man door het leven gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:35 schreef timmmmm het volgende:
Ik doe altijd mijn best met dit soort dingen, maar ik begrijp het nooit zo goed want het staat wat ver van me af.
Als je vrouw bent, maar een man wil zijn, dan maak je daar werk van en ga je voortaan als man door het leven. Toch? Waarom zou je dan, als je graag man wil zijn, nog het onderscheid willen maken dat je een transgender man bent? Je voelt je toch juist man en niet anders?
Kan iemand die wat meer thuis is in die scène me dit uitleggen? Want dat maakt ook dat ik deze problematiek niet zo begrijp. Ben je man, ga je naar de mannenwc en ben je vrouw ga je naar de vrouwenwc tenzij de rij te lang is, dan ga je demonstratief naar de mannenwc.
Dat dit voor het spectrum wat daartussenin zit een probleem zou kunnen zijn, kan ik me nog voorstellen. Mensen die zich non binair, mensen die intersekse zijn etc. Maar voor een man die eerst een vrouw was snap ik het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |