Dat werkt! Thx.quote:
Dit. In Zweden de normaalste zaak van de wereld. Elk toilet heeft een eigen wastafeltje en spiegel, maar dat is dan weer niet zo interessant want het is wat duurder dan je er vanaf maken met 3 kranen op 10 toiletten.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef herverwijderd het volgende:
Gewoon al die plees genderneutraal. Wat maakt het nou uit naast wie je zit te kakken (gesteld dat het wel aparte hokjes zijn ,hoewel zo'n Romeins kakhuis me ook wel lollig lijkt)
Ja, nou ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
https://trendyvandaag.nl/(...)yMfO6bPQypKk9phxQ6Ip
[..]
Dit kan toch niet echt zijn?
Kies gewoon de wc waar geen rij staat, dat is in de regel de mannen-wc, trek de deur dicht en doe je ding.
Dus hoeft het niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:07 schreef herverwijderd het volgende:
Wat maakt het nou uit naast wie je zit te kakken
En dan onder het 'broekie optrekken' heel nonchalant "graag gedaan" zeggen alsof je zojuist een enorme gunst hebt verleend.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:38 schreef thedeedster het volgende:
[..]
En aan het eind zegt hij nog “Dank u wel” ook nog!
eens,en toch wordt het niet echt geaccepteerd (lees: je wordt heel scheef aangekeken) als je als man een vrouwen toilet binnenlooptquote:Op maandag 13 mei 2024 21:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Als je moet plassen dan moet je plassen hoor. Maakt niet uit waar.
Afgelopen weekend ook gewoon naar het herentoilet gegaan in de kroeg. Als ik moet wachten op die vrouwen tot ze uitgezeken waren dan had ik natte schoenen gehad
Klopt. Ik zeg dan altijd dat ik mij identificeer als vrouw. Gewoon een beetje met je tijd meegaan.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
eens,en toch wordt het niet echt geaccepteerd (lees: je wordt heel scheef aangekeken) als je als man een vrouwen toilet binnenloopt
Ja door irritante engagementfarmers die van een relatief oninteressante petitie ineens ragebait maken door te stellen dat iemand 'boos' is.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Chandler het volgende:
Ik ook maar ook vooral de aandacht die er aan besteed wordt... daar ligt het grootste probleem!
Echt woedend deze man. Wat een venijn zeg. Gewoon lekker verder scrollen of denken 'whatever jij je bordje op een plee.' M'n pot thuis is ook genderneutraal en dat is ruimte-technisch best ideaal.quote:De Efteling is een magische plek waar iedereen gelukkig zou moeten kunnen zijn. Doorgaans is dat ook zo - het is een prachtig park waar ik, trans man, bijna wekelijks kom. Toch is er voor transgender personen een enorm obstakel in het park: er zijn namelijk geen genderneutrale toiletten, waardoor veel trans personen zich op de wc onveilig voelen, of gewoon de hele dag niks drinken om maar helemaal niet te hoeven gaan. Ik heb beide scenario's zelf meegemaakt en wens ze niemand toe.
We zeggen niet dat álle toiletten in de Efteling genderneutraal moeten zijn; we snappen de behoefte aan gescheide toiletten zelf ook. Toch zouden we heel gelukkig zijn als er toch minstens(!) één locatie met een neutraal toilet zou zijn. Dat zou al een heel mooi begin zijn om iédereen zich thuis te laten voelen in de Wereld Vol Wonderen!
Want daar voelt 'hij' zich wel veilig als er ook andere mannen naar het toilet gaan?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:09 schreef Starhopper het volgende:
Tjonge. Die ouderwetse mannetje/vrouwtje gedachte ookMaak gewoon een genderneutraal toilet. Daar is niets moeilijks aan.
Of niet. Wat boeit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maak gewoon genderneutraal toilet. Wat boeit
Bro loopt ff te stalkenquote:
Dat stukje pragmatiek is de idealisten vreemd.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
https://trendyvandaag.nl/(...)yMfO6bPQypKk9phxQ6Ip
[..]
Dit kan toch niet echt zijn?
Kies gewoon de wc waar geen rij staat, dat is in de regel de mannen-wc, trek de deur dicht en doe je ding.
Behalve Nijs. Die moet blijkbaar nodig.quote:
Vrouwen zijn echt ranzig op de plee dus laat ze lekker in hun eigen hok.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maak gewoon genderneutraal toilet. Wat boeit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |