Hij wordt wel echt verschrikkelijk gehyped hier en daar. Zoek maar eens wat video essays op YouTube. Hoop dat ie bij mij ook dat effect gaat hebben. Ik moet het denk ik wel gewoon van ship log naar ship log doen. Dacht eerst van oh ik kijk hier even, en daar, en sus en zo, maar dan wordt het een beetje te veel informatie wat je aan elkaar moet knopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij worden je quests in je ships log bewaard! Ik ben hem ook aan het spelen
Er is een hoop hype over idd. Mensen zeggen dat het fantastisch is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij wordt wel echt verschrikkelijk gehyped hier en daar. Zoek maar eens wat video essays op YouTube. Hoop dat ie bij mij ook dat effect gaat hebben. Ik moet het denk ik wel gewoon van ship log naar ship log doen. Dacht eerst van oh ik kijk hier even, en daar, en sus en zo, maar dan wordt het een beetje te veel informatie wat je aan elkaar moet knopen.
Ja, precies dat inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is een hoop hype over idd. Mensen zeggen dat het fantastisch is.
Nu heb ik een aantal planeetjes bezocht, en dat gevoel heb ik nog niet helemaal. Wel iets heel tofs ontdekt.
Moet zeggen als fan van scifi spreekt het me wel aan, maar moet er nog achter komen waarom het zo mega speciaal is.
En Legend of heroes trails through daybreak ook. Dat is al wel deeltje tien of elf in de serie, maar omdat het weer een heel nieuwe verhaallijn is hoef je de voorgaande delen niet per se gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goede jrpg die recent uitkwam is Shin Megami Tensei V Vengeance. Turnbased gameplay maar erg vet. Soort pokemon maar dan met angels en demons.
Die "crisis" komt vooral door het eind denk ik. Als alle stukjes in elkaar vallen en je eindelijk hebt gevonden waar je naar zocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Puzzels in Outer Wilds zijn wel echt knap lastig, dusdanig dat ik even een walkthrough op zoek tussendoor. Misschien lees ik ook wel niet aandachtig genoeg. Maar het is een hele leuke en vooral unieke en bijzondere game.
Heb nog niet die existential crisis die mensen hebben na het spelen hiervan.
Sure enough, is het kopen wel waard van wat ik nu heb gespeeld. Soort van Gears of War. Ik ben zelf niet echt bekend met Warhammer, maar het stijltje is wel sick.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht het wel af. Twee maanden voor de finish is wel wat anders dan een alpha versie proberen.
Dan koop ik dus gewoon liever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure enough, is het kopen wel waard van wat ik nu heb gespeeld. Soort van Gears of War. Ik ben zelf niet echt bekend met Warhammer, maar het stijltje is wel sick.
[ afbeelding ]
Leuk om ff te testen tho
quote:
Uhuh.quote:Als die tof is koop ik hem sws!
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.quote:
Samen komen we nog niet bij @mschol in de buurtquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.
Space Marine 1 heb ik ook op Steam
De multiplayer (pve) en story coop lijkt me vet, dat gaat niet werken met deze prerelease versie.
Maak je geen zorgen, ik koop genoeg games (en zal deze ook zeker kopen)
Haha damn ik zie het, 3600 games ook echtquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Samen komen we nog niet bij @:mschol in de buurt
jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha damn ik zie het, 3600 games ook echt
ik heb je een uitnodiging gestuurdquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is jouw steam naam Frutsel dan voeg ik je toe, volgens mij heb ik je nog niet op Steam 🙂
Teringquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mist het punt volgens mij nog steeds en das best knap.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.
Space Marine 1 heb ik ook op Steam
De multiplayer (pve) en story coop lijkt me vet, dat gaat niet werken met deze prerelease versie.
Maak je geen zorgen, ik koop genoeg games (en zal deze ook zeker kopen)
Ik weet ook niet zo goed wat het punt is :p. In deze tijd van demo's early access, preorder zus en zo, vind ik het prima om zoiets te downloaden om te kijken of het iets is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt volgens mij nog steeds en das best knap.
Ik vermoed 5000 als hij ook Epic, GoG, EA, Rockstar en Ubisoft/Uplay heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |