Oh oke.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is DRM die je behandelt als een piraat terwijl je gewoon een betalende klant bent.
Problemen met Linux, Proton, Steam Deck, meerdere installaties / activaties issues, performance hit, noem maar op. En als de Denuvo servers offline zijn kan je niet spelen.
Geweldige technologie waar je echt iets aan hebt als kopende klant
Dat is mooi maar dat betekend niet dat die er niet zijnquote:Op zondag 7 juli 2024 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh oke.
Nou ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet? Dus snap niet zo goed waarom je dat er bij moet zeggen maar okequote:Op zondag 7 juli 2024 12:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is mooi maar dat betekend niet dat die er niet zijn
nooit last vanquote:Op zondag 7 juli 2024 12:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is DRM die je behandelt als een piraat terwijl je gewoon een betalende klant bent.
Problemen met Linux, Proton, Steam Deck, meerdere installaties / activaties issues, performance hit, noem maar op. En als de Denuvo servers offline zijn kan je niet spelen.
Geweldige technologie waar je echt iets aan hebt als kopende klant
Outer wildsquote:
Die. Het is wel 100 GB, maar het draait fantastisch op de Steam Deck.quote:
Stel nou dat je niets koopt, wat dan? Krijg je dan straf?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik twijfel nog enorm of ik iets moet kopen
Haha, neequote:Op maandag 8 juli 2024 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat je niets koopt, wat dan? Krijg je dan straf?
Ja das echt kutquote:
Ongelooflijk, zoveel kwaliteit voor deze prijsquote:Op maandag 8 juli 2024 16:01 schreef V. het volgende:
In totaal nog geen tientje:
Hellblade: Senua's Sacrifice
The Witcher 3: Wild Hunt
Disco Elysium: Final Cut
Ja, klopt. zinloos.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:40 schreef V. het volgende:
Ik heb Anno op Ubisoft, maar daardoor speel ik hem te weinig, wegens ziet zichtbaar.
Maar die Steamversie gaat zeker ook via Uplay?
Want dan is het zinloos om die op Steam aan te schaffen...
Ik heb nog niks gekocht in de sale.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, nee
Maar ik heb al zoveel om te spelen
En als je hele verlanglijst naar je zit te knipogen is het soms lastig
Ik ook nietquote:
Ik dus ookquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik ook nietal zijn er leuke dingen met korting
maar goed, heb genoeg spellen
Hoe bedoel je dat laatste (sorry, ik heb wel een steamdeck en spelletjes, maar geen kennis. Bij mij zijn het ook spelletjes asl Chill Town, Cozy Grove, Farm Together 2, Stardew Valley etc. Niet echte games dus met schieten en zo. Maar van die lalala-wij-zijn-blij-spelletjes)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dus ook
Plus speel nu wat meer op de consoles
Xbox nuquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste (sorry, ik heb wel een steamdeck en spelletjes, maar geen kennis. Bij mij zijn het ook spelletjes asl Chill Town, Cozy Grove, Farm Together 2, Stardew Valley etc. Niet echte games dus met schieten en zo. Maar van die lalala-wij-zijn-blij-spelletjes)
Ahw, kom gamen danquote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha oké, dat zegt veel over mijn kansloosheid op dit gebied
Op steam enkel Forza Horizon 4. Kreeg alleen een zwart scherm bij opstarten en 1,5 uur diverse fixes geprobeerd die het niet oplossen voor mij, dus een refund gedaan.quote:
hades 2quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een leuke (indie) game? Ik heb de afgelopen tijd Amnesia: The Dark Decsent, SOMA en Disco Elysium gespeeld. Het moet vooral een goede story driven RPG zijn. Noita, bijvoorbeeld, vond ik echt helemaal niks.
Het is zo vaak hit or mis bij mij. Disco Elysium vond ik echt één van de beste dingen ooit.
Oja, Dredge vond ik ook heel leuk.
Baldurs Gate 3.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand nog een leuke (indie) game? Ik heb de afgelopen tijd Amnesia: The Dark Decsent, SOMA en Disco Elysium gespeeld. Het moet vooral een goede story driven RPG zijn. Noita, bijvoorbeeld, vond ik echt helemaal niks.
Het is zo vaak hit or mis bij mij. Disco Elysium vond ik echt één van de beste dingen ooit.
The Thaumaturge, Op steam is hij 33% of 40% als je frostpunk hebt (complete bundle).quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
Volgens mij komt dat door msi afterburnerquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Op steam enkel Forza Horizon 4. Kreeg alleen een zwart scherm bij opstarten en 1,5 uur diverse fixes geprobeerd die het niet oplossen voor mij, dus een refund gedaan.
Buiten steam:
- Horizon Forbidden West: complete edition voor ¤40
Zit nog te twijfelen om Dead Island 2 te kopen. Rond de ¤25 en vind dat genre wel vermakelijk.
Ik vond Deel 1 ook uitermate matig.quote:Op donderdag 11 juli 2024 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door msi afterburner
Dead island 2 is extreem matig btw
Kwam niet door Dead island 2 heenquote:Op donderdag 11 juli 2024 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat door msi afterburner
Dead island 2 is extreem matig btw
Ik ook. Echt een B game. Maar toch heb ik die langer volgehouden dan deel 2. En ik ben een sucker voor zombiegames.quote:
Nee, dat moet helemaal niet.quote:Op donderdag 11 juli 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik moet Dead Island 2 nog proberen
quote:
Het is Outer Wilds geworden. Tot nu toe erg leuk, alleen mis ik wel een beetje gewoon een quests gedeelte. Dat zou samen met exploren imo wat fijner maken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
Ik ben het nu aan spelen, vind het redelijk, snap de ophef over het spel niet zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:22 schreef Discombobulate het volgende:
Maar op zich ook wel vervelend dat Disco Elysium voor mij zo'n gigantische impact heeft gehad, want elke game die je daarna speelt voelt veel minder omdat je referentiepatroon zo hoog is.
Volgens mij worden je quests in je ships log bewaard! Ik ben hem ook aan het spelenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is Outer Wilds geworden. Tot nu toe erg leuk, alleen mis ik wel een beetje gewoon een quests gedeelte. Dat zou samen met exploren imo wat fijner maken.
Goede jrpg die recent uitkwam is Shin Megami Tensei V Vengeance. Turnbased gameplay maar erg vet. Soort pokemon maar dan met angels en demons.quote:Op woensdag 10 juli 2024 20:16 schreef Discombobulate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |