Hij wordt wel echt verschrikkelijk gehyped hier en daar. Zoek maar eens wat video essays op YouTube. Hoop dat ie bij mij ook dat effect gaat hebben. Ik moet het denk ik wel gewoon van ship log naar ship log doen. Dacht eerst van oh ik kijk hier even, en daar, en sus en zo, maar dan wordt het een beetje te veel informatie wat je aan elkaar moet knopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij worden je quests in je ships log bewaard! Ik ben hem ook aan het spelen
Er is een hoop hype over idd. Mensen zeggen dat het fantastisch is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij wordt wel echt verschrikkelijk gehyped hier en daar. Zoek maar eens wat video essays op YouTube. Hoop dat ie bij mij ook dat effect gaat hebben. Ik moet het denk ik wel gewoon van ship log naar ship log doen. Dacht eerst van oh ik kijk hier even, en daar, en sus en zo, maar dan wordt het een beetje te veel informatie wat je aan elkaar moet knopen.
Ja, precies dat inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er is een hoop hype over idd. Mensen zeggen dat het fantastisch is.
Nu heb ik een aantal planeetjes bezocht, en dat gevoel heb ik nog niet helemaal. Wel iets heel tofs ontdekt.
Moet zeggen als fan van scifi spreekt het me wel aan, maar moet er nog achter komen waarom het zo mega speciaal is.
En Legend of heroes trails through daybreak ook. Dat is al wel deeltje tien of elf in de serie, maar omdat het weer een heel nieuwe verhaallijn is hoef je de voorgaande delen niet per se gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Goede jrpg die recent uitkwam is Shin Megami Tensei V Vengeance. Turnbased gameplay maar erg vet. Soort pokemon maar dan met angels en demons.
Die "crisis" komt vooral door het eind denk ik. Als alle stukjes in elkaar vallen en je eindelijk hebt gevonden waar je naar zocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:15 schreef Discombobulate het volgende:
Puzzels in Outer Wilds zijn wel echt knap lastig, dusdanig dat ik even een walkthrough op zoek tussendoor. Misschien lees ik ook wel niet aandachtig genoeg. Maar het is een hele leuke en vooral unieke en bijzondere game.
Heb nog niet die existential crisis die mensen hebben na het spelen hiervan.
Sure enough, is het kopen wel waard van wat ik nu heb gespeeld. Soort van Gears of War. Ik ben zelf niet echt bekend met Warhammer, maar het stijltje is wel sick.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht het wel af. Twee maanden voor de finish is wel wat anders dan een alpha versie proberen.
Dan koop ik dus gewoon liever.quote:Op woensdag 17 juli 2024 00:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sure enough, is het kopen wel waard van wat ik nu heb gespeeld. Soort van Gears of War. Ik ben zelf niet echt bekend met Warhammer, maar het stijltje is wel sick.
[ afbeelding ]
Leuk om ff te testen tho
quote:
Uhuh.quote:Als die tof is koop ik hem sws!
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.quote:
Samen komen we nog niet bij @mschol in de buurtquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.
Space Marine 1 heb ik ook op Steam
De multiplayer (pve) en story coop lijkt me vet, dat gaat niet werken met deze prerelease versie.
Maak je geen zorgen, ik koop genoeg games (en zal deze ook zeker kopen)
Haha damn ik zie het, 3600 games ook echtquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Samen komen we nog niet bij @:mschol in de buurt
jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha damn ik zie het, 3600 games ook echt
ik heb je een uitnodiging gestuurdquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is jouw steam naam Frutsel dan voeg ik je toe, volgens mij heb ik je nog niet op Steam 🙂
Teringquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mist het punt volgens mij nog steeds en das best knap.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb 1200+ games op Steam, vele full priced gekocht.
Space Marine 1 heb ik ook op Steam
De multiplayer (pve) en story coop lijkt me vet, dat gaat niet werken met deze prerelease versie.
Maak je geen zorgen, ik koop genoeg games (en zal deze ook zeker kopen)
Ik weet ook niet zo goed wat het punt is :p. In deze tijd van demo's early access, preorder zus en zo, vind ik het prima om zoiets te downloaden om te kijken of het iets is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt volgens mij nog steeds en das best knap.
Ik vermoed 5000 als hij ook Epic, GoG, EA, Rockstar en Ubisoft/Uplay heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar kom ik niet aanquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Hobby? Verzamelen? Gewoon voor de heb?
Ik heb 5000 uur in 1 spel. Shit happens
Damnquote:Op donderdag 18 juli 2024 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Ik pas 10quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:02 schreef MMaRsu het volgende:
Moet wel zeggen dat ik al 20 jaar Steam heb.
Dus als je 1200 games gedeeld door 20 is het 60 games per jaar (das best veel)
Bij mij gaat de meeste tijd toch in games als Factorio / Dyson sphere program zitten. Je blijft maar bouwen / uitbreiden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar kom ik niet aanMeeste wat ik heb is 303 uur in Grim Dawn
quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:43 schreef Frutsel het volgende:
Dat deed ik dus een tijd terug idd ook, maar inmiddels niet meer. Meeste ervaar ik toch als "drek" en dan voeg ik al die gratis games ook niet meer toe. Bij Prime zijn er ook tig gratis maar meer de helft voeg ik niet toe, net als bij Epic niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
Sommigen komen uit bundles, zoals Humble Bundle waar je maandelijks 7-8 games krijgt als je 12¤ betaald.
Daarnaast koop ik soms ook series, dus een serie aan games van dezelfde serie.
Soms koop ik het omdat ik het wil hebben
Volgende week komt een nieuwe grote update dus dan ga ik weer langer spelen, heb het nu al een tijdje niet gedaan en dat is wel uniek.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
5000 daar in is wel een achievement
Scheelt dus dat jij me nu als vriend hebt toegevoegd op Steamquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:45 schreef MMaRsu het volgende:
Helemaal begrijpelijk. Die Twitch Prime heb ik al een tijd geleden opgezegd. Meeste waren of games die ik al had, en Epic gebruik ik principieel niet. De enige game die ik daar heb geclaimed was Death Stranding, maar die heb ik ook op Steam volgens mij.
Humble Bundle doe ik alleen als er een leuke game bij zit, soms geef ik andere codes weg aan vrienden. Zoals nu is Ghostrunner II daar, voor 12¤ kan je die niet kopen dus denk dat ik hem dan wel weer haal.
Nou, vertel eens dan?quote:
Das wel een coole game, ja. Is die veel veranderd de afgelopen jaren? Ik speelde dit kort in 2013 of zo, toen was het nog wel een enorm rommelige sandboxquote:
Het is zo erg dat ik niet durf te kijken op mijn wow accountquote:
25 juli komt hij eindelijk uit Alpha en wordt 1.0 gelanceerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Das wel een coole game, ja. Is die veel veranderd de afgelopen jaren? Ik speelde dit kort in 2013 of zo, toen was het nog wel een enorm rommelige sandbox
Hack en Slash dus... Diablo 2 heb ik wel een tidje gedaan... 3 amper... 4 ook vrijwel niet.quote:
Eindelijk 1.0quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
25 juli komt hij eindelijk uit Alpha en wordt 1.0 gelanceerd![]()
Grafisch wel flinke verbeteringen gezien maar kan natuurlijk nooit tippen aan bijvoorbeeld grafische kanjers van andere spellen natuurlijk. Gameplay is wel verbeterd net als skillsysteem en het crafting gedeelde. Maar ja, er zal ook nog genoeg op aan te merken zijn maar ik merk gewoon dat ik van dit (crafting)genre houdt.
Of het nu 7 Days is, ik vind bijvoorbeeld Rust, Scum, Conan Exiles, Night of the Dead en Valheim ook leuk om te doen.
Sindskort speel ik Bellwright en Myth of Empires maar ik kan me ook uren vermaken met Sniper Elite, Anno, Dying Light, Fifa, Left 4 Dead en zoals onlangs Supermarkt Simulator
En ach, het spel kost soms nog geen 5 euro... dus voor 5000 uur is dat een prima investering geweest.
warcraft jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hack en Slash dus... Diablo 2 heb ik wel een tidje gedaan... 3 amper... 4 ook vrijwel niet.
WoW (Neem aan dat je World of Warcraft bedoeld en niet World of Warships) en Guildwars 2 maar even gedaan. Het blijft niet hangen...
Dungeons en Dragons online heb ik jaren geleden wel een tijdje gedaan en Elder Scrolls Online ook een flinke periode maar nu al weer een jaar of drie niet meer
Ik heb 1000+ in Divine Divinity 2.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:00 schreef Elan het volgende:
Meeste wat ik in een spel heb qua uren is AoE 2, kleine 800 uur of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |