Ik was te laat.quote:
Zeker doen. Ik heb nu de eerste stad gedaan waar vooral de basis wordt uitgelegd en moet doen zoals mais verbouwen, voedsel produceren, kledingen produceren enzovoort. Ben begonnen met de 2de stad en daar moet je ook elektriciteit aanleggen water enzovoort. Soms is het nog steeds flink zoeken en uitzoeken hoe iets werkt maar het is beter geregeld dan in het begin.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:49 schreef mschol het volgende:
[..]
voor mij zeker de moeite hem weer eens op te starten dus
Nou, die laptop wordt een nieuwe fiets...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef V. het volgende:
Nee. Ik probeer mij in te houden, ivm decaanschaf van een laptop de komende maand(en)
maar op een fiets kan je niet gamenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:13 schreef V. het volgende:
[..]
Nou, die laptop wordt een nieuwe fiets...
Maar dan houd ik nog wel wat over voor een paar games
Klopt. Maar de fiets heb ik harder nodigquote:
Gewoon een laptophouder op het stuur en controls in de handvaten verwerken.quote:
Ja, maar ik heb dan dus geen laptopquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon een laptophouder op het stuur en controls in de handvaten verwerken.
Gewoon een grote dynamo op je wielquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:48 schreef Managarm het volgende:
[..]
Dan kan je case op je bagagedrager samen met een accu.
yepquote:Op zondag 7 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien dat ik Parkitect nog in de sale ga aanschaffen.
Iemand daar al ervaring mee?
ik vind em leuk gedaan, ook dat je moet opletten met scenery wat je gastwn kunnen "zien" zeg maar.quote:
cool.quote:Op zondag 7 juli 2024 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em leuk gedaan, ook dat je moet opletten met scenery wat je gastwn kunnen "zien" zeg maar.
hier door wordt je beetje gedwongen je park aan te kleden.
gek genoeg issie niet zo verslavend als bv Rollercoaster tycoon was, al kan dat ook aan mijn leeftijd liggen
Ja. Wel jaren geleden dat ik het gespeeld heb. Maar het is gewoon roller coaster tycoon 2 in een iets nieuwer jasje.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien dat ik Parkitect nog in de sale ga aanschaffen.
Iemand daar al ervaring mee?
Anno 1800quote:Op zondag 7 juli 2024 10:32 schreef King_Merc het volgende:
Anno 1800 in de sale gekocht, samen met F1 manager 24
Anno lijkt me ook wel leuk, maar ik haat dat Denuvo gebeurenquote:Op zondag 7 juli 2024 12:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Wel jaren geleden dat ik het gespeeld heb. Maar het is gewoon roller coaster tycoon 2 in een iets nieuwer jasje.
Speelt leuk. Als je gewoon beetje chill wat wilt bouwen is het top
[..]
Anno 1800Daar ga je veel plezier aan beleven
moet bekennen dat ik er eigenlijk nooit last van hebquote:Op zondag 7 juli 2024 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anno lijkt me ook wel leuk, maar ik haat dat Denuvo gebeuren
Denuvo? Wat is dat?quote:Op zondag 7 juli 2024 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anno lijkt me ook wel leuk, maar ik haat dat Denuvo gebeuren
Het is DRM die je behandelt als een piraat terwijl je gewoon een betalende klant bent.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denuvo? Wat is dat?
Maar anno 1800 is echt heel goed! Kan je echt heel veel uur mee vermaken. Tot de nieuwe anno komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |