neequote:
Nee, de kortingen vallen weer eens heel hard tegen.quote:
ik heb em jaren terug gekocht want het idee sprak mij aan maar vond em wel erg lastig toenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:58 schreef ipa84 het volgende:
Workers & Resources: Soviet Republic net gekocht zo maar is uit proberen.
Hard West 2 is best leukquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef stalybridge het volgende:
Weer eens wat gekocht wat ik waarschijnlijk (voorlopig) niet speel:
Remember me 5.59 (kende ik niet, waarschijnlijk binnenkort proberen)
Mud Runner 3.99
Watch Dogs 2 5.99 (Eigenlijk 1 nog echt proberen)
Desperados 3 9.99
Phanthom Doctrine + upgrade 3.67 + 0.91
Tails of Iron 2.99
Sniper contracts 2 4.79 (ik moet 1 nog spelen)
Madden 24 13.99 (Speel veel sports games, krijgt wel ergens een plaatsje)
AC Odyssey 8.99(kansloos lang, eerst nog andere AC's)
Hard West 2 8.69
The Saboteur 4.99 (oudje di ik wel eens leuk kan gaan vinden)
Lekker mijn backlog aangevuld
Dat was de reden ook waarom ik hem in het begin niet gekocht hebt. Het was vooral zoek maar uit hoe het werkt enzovoort maar er zit nu een campaign in waar alles netjes wordt uitgelegd enzovoort. Daarom dacht ik ga hem toch maar is proberen. Eerste 2 uurtjes waren wel leuk maar moet wel even uitzoeken hoe ik fabrieken goed gevuld krijg met werkers. Mijn kledingfabriek zit ram vol met fabric en er is werkloosheid maar er werken maar een paar in die fabriek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em jaren terug gekocht want het idee sprak mij aan maar vond em wel erg lastig toen
Ooit eens begonnen met Hard west 1. Ik heb dan altijd de behoefte die dan nog eerst weer op te pakken. Maar zo heb ik heel veel sequels waar ik nooit aan begonnen ben.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard West 2 is best leuk
Hard West 1 is volgens mij ook behoorlijk unbalanced en deels unfinished. Niet heel tof.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:07 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ooit eens begonnen met Hard west 1. Ik heb dan altijd de behoefte die dan nog eerst weer op te pakken. Maar zo heb ik heel veel sequels waar ik nooit aan begonnen ben.
voor mij zeker de moeite hem weer eens op te starten dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat was de reden ook waarom ik hem in het begin niet gekocht hebt. Het was vooral zoek maar uit hoe het werkt enzovoort maar er zit nu een campaign in waar alles netjes wordt uitgelegd enzovoort. Daarom dacht ik ga hem toch maar is proberen. Eerste 2 uurtjes waren wel leuk maar moet wel even uitzoeken hoe ik fabrieken goed gevuld krijg met werkers. Mijn kledingfabriek zit ram vol met fabric en er is werkloosheid maar er werken maar een paar in die fabriek.
Te laat!quote:
Ja. bijna wel. Nog niks gekocht, maar komt waarschijnlijk nog wel.quote:
Ik heb de NSPCC Charity bundel op Fanatical gekocht. Zestien spellen voor 7 euro... En ik heb er ook al vier gespeeld, dus.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. bijna wel. Nog niks gekocht, maar komt waarschijnlijk nog wel.
Mudrunner is een opvallend spannend spel voor een simulatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef stalybridge het volgende:
Weer eens wat gekocht wat ik waarschijnlijk (voorlopig) niet speel:
Remember me 5.59 (kende ik niet, waarschijnlijk binnenkort proberen)
Mud Runner 3.99
Watch Dogs 2 5.99 (Eigenlijk 1 nog echt proberen)
Desperados 3 9.99
Phanthom Doctrine + upgrade 3.67 + 0.91
Tails of Iron 2.99
Sniper contracts 2 4.79 (ik moet 1 nog spelen)
Madden 24 13.99 (Speel veel sports games, krijgt wel ergens een plaatsje)
AC Odyssey 8.99(kansloos lang, eerst nog andere AC's)
Hard West 2 8.69
The Saboteur 4.99 (oudje di ik wel eens leuk kan gaan vinden)
Lekker mijn backlog aangevuld
20% voor Horizon Forbidden West valt wat tegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, de kortingen vallen weer eens heel hard tegen.
Als je tussendoor een beetje oplet kan je vaak veel betere kortingen zien
Hard West 2 gestart, alleen nog tutorial maar ziet er meer belovend uit dan 1quote:Op zondag 30 juni 2024 00:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard West 1 is volgens mij ook behoorlijk unbalanced en deels unfinished. Niet heel tof.
Dan ga ik deze ook proberen net zoals Hard West 2.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Mudrunner is een opvallend spannend spel voor een simulatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |