Beide consoles laden gemiddeld vlotter dan een PC doordat ze daar volledig op ontworpen zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:00 schreef MMaRsu het volgende:
Ja die laadtijden.. misschien een probleem op console maar op pc met een ssd zijn ze max 1/2 seconden idd, en dat is al veel.
Er had zeker een hoop beter gekund maar zaken zoals lokale maps dat boeit me echt niet als elke stad zo groot is als een stad in Skyrim (lees helemaal niet zo groot dus)..
:p maar iedereen zn ding
Yep dat dus, dat vond ik mateloos irritant worden op den duur in ieder geval. (Andere) Elder Scrolls games was gewoon een deur open doen en een wijde wereld intrekken, dat gevoel hebben ze hier met het reizen naar verschillende planeten niet na kunnen doen wat mij betreft. Kan me prima voorstellen dat anderen het juist wel tof vinden op deze manier.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
Enige grote verschil is dat je in Starfield vaak veel aan het fast travelen bent etc. Dus ja de frequentie van laadschermen is meer aanwezig.
Klopt want Starfield draait niet op One X, die console is te oud.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk niet dat de game op een xbox one x sneller laadt maar ik kan het mis hebben
Supersnelle tech nog welquote:Xbox series x heeft niet die super snelle tech van ps5
Ik geloof niet dat die twee elkaar veel ontlopen. Er is een reden dat beiden 98% hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:22 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk niet dat de game op een xbox one x sneller laadt maar ik kan het mis hebben
Xbox series x heeft niet die super snelle tech van ps5
Zeker topgamequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:11 schreef mschol het volgende:
forza 4 wordt gedelist, is die de moeite waard om te kopen?
neequote:
Nee, de kortingen vallen weer eens heel hard tegen.quote:
ik heb em jaren terug gekocht want het idee sprak mij aan maar vond em wel erg lastig toenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:58 schreef ipa84 het volgende:
Workers & Resources: Soviet Republic net gekocht zo maar is uit proberen.
Hard West 2 is best leukquote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:16 schreef stalybridge het volgende:
Weer eens wat gekocht wat ik waarschijnlijk (voorlopig) niet speel:
Remember me 5.59 (kende ik niet, waarschijnlijk binnenkort proberen)
Mud Runner 3.99
Watch Dogs 2 5.99 (Eigenlijk 1 nog echt proberen)
Desperados 3 9.99
Phanthom Doctrine + upgrade 3.67 + 0.91
Tails of Iron 2.99
Sniper contracts 2 4.79 (ik moet 1 nog spelen)
Madden 24 13.99 (Speel veel sports games, krijgt wel ergens een plaatsje)
AC Odyssey 8.99(kansloos lang, eerst nog andere AC's)
Hard West 2 8.69
The Saboteur 4.99 (oudje di ik wel eens leuk kan gaan vinden)
Lekker mijn backlog aangevuld
Dat was de reden ook waarom ik hem in het begin niet gekocht hebt. Het was vooral zoek maar uit hoe het werkt enzovoort maar er zit nu een campaign in waar alles netjes wordt uitgelegd enzovoort. Daarom dacht ik ga hem toch maar is proberen. Eerste 2 uurtjes waren wel leuk maar moet wel even uitzoeken hoe ik fabrieken goed gevuld krijg met werkers. Mijn kledingfabriek zit ram vol met fabric en er is werkloosheid maar er werken maar een paar in die fabriek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em jaren terug gekocht want het idee sprak mij aan maar vond em wel erg lastig toen
Ooit eens begonnen met Hard west 1. Ik heb dan altijd de behoefte die dan nog eerst weer op te pakken. Maar zo heb ik heel veel sequels waar ik nooit aan begonnen ben.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hard West 2 is best leuk
Hard West 1 is volgens mij ook behoorlijk unbalanced en deels unfinished. Niet heel tof.quote:Op zondag 30 juni 2024 00:07 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ooit eens begonnen met Hard west 1. Ik heb dan altijd de behoefte die dan nog eerst weer op te pakken. Maar zo heb ik heel veel sequels waar ik nooit aan begonnen ben.
voor mij zeker de moeite hem weer eens op te starten dusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat was de reden ook waarom ik hem in het begin niet gekocht hebt. Het was vooral zoek maar uit hoe het werkt enzovoort maar er zit nu een campaign in waar alles netjes wordt uitgelegd enzovoort. Daarom dacht ik ga hem toch maar is proberen. Eerste 2 uurtjes waren wel leuk maar moet wel even uitzoeken hoe ik fabrieken goed gevuld krijg met werkers. Mijn kledingfabriek zit ram vol met fabric en er is werkloosheid maar er werken maar een paar in die fabriek.
Te laat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |