Nogmaals: het was NIET de songwriter van Israël. Dat de Israëlische delegatie juichte na de diskwalificatie van Joost was wél walgelijk. Maar dat was niet "omdat het gelukt was".quote:Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef Za het volgende:
[..]
Onzin. Dit was een bewuste actie van haar, en ze had er nog lol om ook dat het gelukt was.
Max had het mis, wij vrouwen hebben toch echt 2 vele grotere ballen aka stootkussens dan de mannen 🫣 😜quote:Op maandag 13 mei 2024 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals Max zei;
als mijn moeder ballen had was ze mijn vader.
Het is juist onfatsoenlijk en ongewenst om niet keihard tegen onfatsoenlijkheid te ageren.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat dacht je van een greintje fatsoen?
Ik heb met de beperkte info niet het idee dat zij ervoor heeft gekozen om er met een normale manier uit te komen; door een goed gesprek. Aan alles lees je gewoon dat dit mens het meest verschrikkelijke soort is dat op de aardbodem losloopt en haar aanwezigheid dus belangrijker vindt dan een omstandigheid waar een jongen en z’n team de rest van hun leven mee moeten leven.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ook weer onzin, dat zogenaamde rancuneuze wijf is er ook ingeluisd.
28?quote:Op maandag 13 mei 2024 00:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Max had het mis, wij vrouwen hebben toch echt 2 vele grotere ballen aka stootkussens dan de mannen 🫣 😜
Althans dat roep ik al bijna 28 jaar.... damn ik word oud
Je bent nog een jonkie.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:14 schreef Aloria het volgende:
[..]
Max had het mis, wij vrouwen hebben toch echt 2 vele grotere ballen aka stootkussens dan de mannen 🫣 😜
Althans dat roep ik al bijna 28 jaar.... damn ik word oud
Joh, als je enig empatisch vermogen hebt en inzicht in politieke spelletjes, dan hoef je echt niet alles te bewijzen. Er loopt veel rond onder de gordel.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bron/bewijs?
Kan allemaal zijn maar je brengt het wat stellig. Dus ik ben benieuwd naar het bewijs daarvan.
tenzij ze pas op dr 60e is begonnen met roepenquote:
Ik blijf zeker wel rondhangenquote:Op maandag 13 mei 2024 00:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
hopelijk blijf je gezellig rond wandelen op FOK! met een mooie User Icon plaatje enzo.. en vooral hopelijk ben je er volgend jaar ook uitgebreid bij
Ik gok dat ze een jaar of 37 is, zo heel random.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij ze pas op dr 60e is begonnen met roepen
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Maar uiteindelijk komt er toch een oordeel? Vraag me af hoe dat zit daar, of de Zweedse justitie niet toch qua gevoel enigszins bevooroordeeld zal kijken omdat ze het ESF in eigen land niet meer dan al is gebeurd willen bezoedelen.
Ik vind dit altijd zo'n vreemde opvatting.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:56 schreef HiZ het volgende:
Maar tijdens de finale voelde ik mijn woede groeien en ik raakte helemaal ook het kookpunt toen Nemo en Isaac als brave EBU flesh puppets heel luchtig over het drama heen stapten.
Ben net 48 geworden, je komt net kijkenquote:Op maandag 13 mei 2024 00:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder dan 28 jongens haha tel daar 10 jaar bij op 🥲
Dan ben je nog steeds een jonkiequote:Op maandag 13 mei 2024 00:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ik ben al iets ouder dan 28 jongens haha tel daar 10 jaar bij op 🥲
Mogelijk is ze daar zelf ook voor gebruikt door de Israëlische ESF.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel gelijk dat de Israelische zangeres, die gewoon nog maar 20 is, zich temidden van alle commotie heel keurig heeft gedragen (in tegenstelling tot anderen binnen de Israelische delegatie), steeds heel netjes is geweest, een strak optreden heeft neergezet. Dat sneeuwt een beetje onder bij het "de Israelische delegatie heeft zich stelselmatig misdragen"-verhaal.
Please houd op met deze onzin.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef europapa het volgende:
Stel nou dat hij inderdaad een telefoon uit de handen van die mevrouw heeft geslagen
Ik ben al iets ouder dan 28 jongens haha tel daar 10 jaar bij op 🥲quote:
Je hebt inderdaad meer levenservaring, goed gegokt trouwens! 12 points goes to thefreshprince.🥳quote:Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben net 48 geworden, je komt net kijken
Het gaat natuurlijk een keer uitlekken wie die dame in kwestie is, die gaat een shitstorm over haar heen krijgen via social media van heb ik jou daar. Zelfs als ze volledig in haar recht stond (waar het nu niet naar uit ziet, maar wie weet)quote:Op maandag 13 mei 2024 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb met de beperkte info niet het idee dat zij ervoor heeft gekozen om er met een normale manier uit te komen; door een goed gesprek. Aan alles lees je gewoon dat dit mens het meest verschrikkelijke soort is dat op de aardbodem losloopt en haar aanwezigheid dus belangrijker vindt dan een omstandigheid waar een jongen en z’n team de rest van hun leven mee moeten leven.
Want jongens, iedereen weet dat het OM seponeert. Ook de EBU. Dat maakt het nog erger.
Hou eens op joh..quote:Op maandag 13 mei 2024 00:20 schreef Za het volgende:
[..]
Please houd op met deze onzin.
Je weet zelf dat wanneer een vrouw aangifte doet van mishandeling en bedreiging dat per direct serieus genomen wordt, en de andere partij uitgeschakeld is, ongeacht.
En dat wist zij ook, en ze wilde hem ook uitschakelen, dat had ze al aangegeven nog voor "het incident".
Inderdaad. Zie Joosts reactie toen hem gevraagd werd het ESF te boycotten vanwege Israël. Je kan zoiets niet afschuiven op personen die een jaar lang alles op alles hebben gedaan om een goede act neer te zetten.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.
En ook als blijkt dat Joost niets heeft gedaan dat strafrechtelijk vervolgd kan worden, betekent dat overigens zeker niet automatisch dat de EBU onterecht heeft gehandeld. Dat is puur een kwestie binnen de reglementen van het festival, niet van het wettelijk strafrecht.
[..]
Ik vind dit altijd zo'n vreemde opvatting.
Het is een drama voor Joost en zijn (Nederlandse) fans dat hij is gediskwalificeerd, maar voor de rest van de wereld is het echt niet meer dan een "okay, jammer dan". Wij zouden ook echt niet staan te roepen dat Joost zich uit het festival moest terugtrekken als bleek dat pak 'm beet de Letse kandidaat gediskwalificeerd zou zijn omdat hij zich mogelijk misdragen had.
De kandidaten komen daar om na maanden van intensieve voorbereiding hun liedje te laten horen en een poging te doen het festival te winnen. Die gaan dat echt niet zomaar even weggooien alleen omdat ze Joost zo'n toffe peer vinden, hoor.
De reactie van de Albanische zangeres is al vrij uitzonderlijk, maar die was dan natuurlijk ook al uitgeschakeld, dus hoefde zich niet bezig meer te houden met haar eigen deelname of optreden. Meer dan een "Ja, wij vinden het jammer dat Joost is gediskwalificeerd, hij had een leuk liedje. Sterkte ermee." ga je echt niet krijgen, hoor.
Kan veel zeggen over de Zweden, maar ze zijn wel van de regels zijn regels, dus eigenlijk heb ik wel 99.9% vertrouwen in dat het gewoon eerlijk zal gaan en het geen invloed zal hebben op wat OM gaat beslissen.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk komt er toch een oordeel? Vraag me af hoe dat zit daar, of de Zweedse justitie niet toch qua gevoel enigszins bevooroordeeld zal kijken omdat ze het ESF in eigen land niet meer dan al is gebeurd willen bezoedelen. Of zal dat wel oké gaan?
Ik ben nu overal achterdochtig voor sorry.
Van de Litouwse zanger kregen we echt wel een heel stuk meer dan het in de mediatraining geleerde 'ik ben hier alleen voor de muziek' van de Duitser waarvan kennelijk z'n ruggengraat was verwijderd.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.
En ook als blijkt dat Joost niets heeft gedaan dat strafrechtelijk vervolgd kan worden, betekent dat overigens zeker niet automatisch dat de EBU onterecht heeft gehandeld. Dat is puur een kwestie binnen de reglementen van het festival, niet van het wettelijk strafrecht.
[..]
Ik vind dit altijd zo'n vreemde opvatting.
Het is een drama voor Joost en zijn (Nederlandse) fans dat hij is gediskwalificeerd, maar voor de rest van de wereld is het echt niet meer dan een "okay, jammer dan". Wij zouden ook echt niet staan te roepen dat Joost zich uit het festival moest terugtrekken als bleek dat pak 'm beet de Letse kandidaat gediskwalificeerd zou zijn omdat hij zich mogelijk misdragen had.
De kandidaten komen daar om na maanden van intensieve voorbereiding hun liedje te laten horen en een poging te doen het festival te winnen. Die gaan dat echt niet zomaar even weggooien alleen omdat ze Joost zo'n toffe peer vinden, hoor.
De reactie van de Albanische zangeres is al vrij uitzonderlijk, maar die was dan natuurlijk ook al uitgeschakeld, dus hoefde zich niet bezig meer te houden met haar eigen deelname of optreden. Meer dan een "Ja, wij vinden het jammer dat Joost is gediskwalificeerd, hij had een leuk liedje. Sterkte ermee." ga je echt niet krijgen, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |