abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 mei 2024 @ 00:14:45 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213542947
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef Za het volgende:

[..]
Onzin. Dit was een bewuste actie van haar, en ze had er nog lol om ook dat het gelukt was.
Nogmaals: het was NIET de songwriter van Israël. Dat de Israëlische delegatie juichte na de diskwalificatie van Joost was wél walgelijk. Maar dat was niet "omdat het gelukt was".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213542948
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
zoals Max zei;
als mijn moeder ballen had was ze mijn vader.
Max had het mis, wij vrouwen hebben toch echt 2 vele grotere ballen aka stootkussens dan de mannen 🫣 😜

Althans dat roep ik al bijna 28 jaar.... damn ik word oud

Maar dat "wijf" heeft haar female privilege misbruikt....
pi_213542950
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wat dacht je van een greintje fatsoen?
Het is juist onfatsoenlijk en ongewenst om niet keihard tegen onfatsoenlijkheid te ageren.

Anders krijg je mensen die bang zijn uit te glijden, dat zie je overal gaande momenteel.
  maandag 13 mei 2024 @ 00:15:33 #229
263417 Keyos
Like a Boss
pi_213542951
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook weer onzin, dat zogenaamde rancuneuze wijf is er ook ingeluisd.
Ik heb met de beperkte info niet het idee dat zij ervoor heeft gekozen om er met een normale manier uit te komen; door een goed gesprek. Aan alles lees je gewoon dat dit mens het meest verschrikkelijke soort is dat op de aardbodem losloopt en haar aanwezigheid dus belangrijker vindt dan een omstandigheid waar een jongen en z’n team de rest van hun leven mee moeten leven.

Want jongens, iedereen weet dat het OM seponeert. Ook de EBU. Dat maakt het nog erger.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 00:15:38 #230
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213542954
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:14 schreef Aloria het volgende:

[..]
Max had het mis, wij vrouwen hebben toch echt 2 vele grotere ballen aka stootkussens dan de mannen 🫣 😜

28?

en hoeveel jaar duurde het voor je stootkussens had?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213542955
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:14 schreef Aloria het volgende:

[..]

Je bent nog een jonkie.
pi_213542957
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Bron/bewijs? :P

Kan allemaal zijn maar je brengt het wat stellig. Dus ik ben benieuwd naar het bewijs daarvan.
Joh, als je enig empatisch vermogen hebt en inzicht in politieke spelletjes, dan hoef je echt niet alles te bewijzen. Er loopt veel rond onder de gordel.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 00:16:35 #233
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213542961
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:15 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je bent nog een jonkie.
tenzij ze pas op dr 60e is begonnen met roepen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213542962
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
hopelijk blijf je gezellig rond wandelen op FOK! met een mooie User Icon plaatje enzo.. en vooral hopelijk ben je er volgend jaar ook uitgebreid bij :D
Ik blijf zeker wel rondhangen :) weet niet of ik al te vaak zal posten. Dank
pi_213542968
quote:

[..]
Je bent nog een jonkie.
Ik ben al iets ouder dan 28 jongens haha tel daar 10 jaar bij op 🥲
pi_213542970
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:16 schreef Nizno het volgende:

[..]
tenzij ze pas op dr 60e is begonnen met roepen
Ik gok dat ze een jaar of 37 is, zo heel random.
  maandag 13 mei 2024 @ 00:18:13 #237
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_213542972
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Maar uiteindelijk komt er toch een oordeel? Vraag me af hoe dat zit daar, of de Zweedse justitie niet toch qua gevoel enigszins bevooroordeeld zal kijken omdat ze het ESF in eigen land niet meer dan al is gebeurd willen bezoedelen.
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.

En ook als blijkt dat Joost niets heeft gedaan dat strafrechtelijk vervolgd kan worden, betekent dat overigens zeker niet automatisch dat de EBU onterecht heeft gehandeld. Dat is puur een kwestie binnen de reglementen van het festival, niet van het wettelijk strafrecht.

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:56 schreef HiZ het volgende:
Maar tijdens de finale voelde ik mijn woede groeien en ik raakte helemaal ook het kookpunt toen Nemo en Isaac als brave EBU flesh puppets heel luchtig over het drama heen stapten.
Ik vind dit altijd zo'n vreemde opvatting.

Het is een drama voor Joost en zijn (Nederlandse) fans dat hij is gediskwalificeerd, maar voor de rest van de wereld is het echt niet meer dan een "okay, jammer dan". Wij zouden ook echt niet staan te roepen dat Joost zich uit het festival moest terugtrekken als bleek dat pak 'm beet de Letse kandidaat gediskwalificeerd zou zijn omdat hij zich mogelijk misdragen had.

De kandidaten komen daar om na maanden van intensieve voorbereiding hun liedje te laten horen en een poging te doen het festival te winnen. Die gaan dat echt niet zomaar even weggooien alleen omdat ze Joost zo'n toffe peer vinden, hoor.

De reactie van de Albanische zangeres is al vrij uitzonderlijk, maar die was dan natuurlijk ook al uitgeschakeld, dus hoefde zich niet bezig meer te houden met haar eigen deelname of optreden. Meer dan een "Ja, wij vinden het jammer dat Joost is gediskwalificeerd, hij had een leuk liedje. Sterkte ermee." ga je echt niet krijgen, hoor.
pi_213542974
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:17 schreef Aloria het volgende:

[..]
Ben net 48 geworden, je komt net kijken :+

#thenotsofreshprince
  maandag 13 mei 2024 @ 00:18:53 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213542975
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:17 schreef Aloria het volgende:

[..]
Dan ben je nog steeds een jonkie :P
  maandag 13 mei 2024 @ 00:19:14 #240
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213542979
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Overigens heeft hij wel gelijk dat de Israelische zangeres, die gewoon nog maar 20 is, zich temidden van alle commotie heel keurig heeft gedragen (in tegenstelling tot anderen binnen de Israelische delegatie), steeds heel netjes is geweest, een strak optreden heeft neergezet. Dat sneeuwt een beetje onder bij het "de Israelische delegatie heeft zich stelselmatig misdragen"-verhaal.
Mogelijk is ze daar zelf ook voor gebruikt door de Israëlische ESF.
Ze moest tot 2 keer toe een ander lied zingen met een andere (politiek geladen) tekst.
En ze kan er zelf vrij weinig aan doen maar iemand sturen die naar de Golan vlakte is vernoemd (door Israël ingenomen gebied in Syrië) is ook toch wel olie op het vuur gooien.

Misschienb dat ik er met dat laatste iets teveel bij haal en denk ik daar dingen over die totaal niet kloppen maar het lijkt er wel een beetje op alsof er voor zoveel mogelijk controverse gezocht moet worden.
  maandag 13 mei 2024 @ 00:19:21 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213542980
Volgens mij wordt nu het deksel van de EBU beerput langzaam gelicht ... 68 jaar zonder incidenten ... big 5 etc ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 13 mei 2024 @ 00:19:30 #242
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_213542982
Een duidelijk protest was ook nooit in de tv-uitzending gekomen. De Esten deden het goed, net bedekt genoeg.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_213542984
Volgend jaar sturen we iemand met een grote jurk en daar komt in de finale dan Joost onder vandaan, in een blauw kippenpak.
pi_213542986
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:10 schreef europapa het volgende:

Stel nou dat hij inderdaad een telefoon uit de handen van die mevrouw heeft geslagen
Please houd op met deze onzin.

Je weet zelf dat wanneer een vrouw aangifte doet van mishandeling en bedreiging dat per direct serieus genomen wordt, en de andere partij uitgeschakeld is, ongeacht.

En dat wist zij ook, en ze wilde hem ook uitschakelen, dat had ze al aangegeven nog voor "het incident".
pi_213542987
quote:

[..]
Je bent nog een jonkie.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ben net 48 geworden, je komt net kijken :+
Je hebt inderdaad meer levenservaring, goed gegokt trouwens! 12 points goes to thefreshprince.🥳
pi_213542988
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:15 schreef Keyos het volgende:

[..]
Ik heb met de beperkte info niet het idee dat zij ervoor heeft gekozen om er met een normale manier uit te komen; door een goed gesprek. Aan alles lees je gewoon dat dit mens het meest verschrikkelijke soort is dat op de aardbodem losloopt en haar aanwezigheid dus belangrijker vindt dan een omstandigheid waar een jongen en z’n team de rest van hun leven mee moeten leven.

Want jongens, iedereen weet dat het OM seponeert. Ook de EBU. Dat maakt het nog erger.
Het gaat natuurlijk een keer uitlekken wie die dame in kwestie is, die gaat een shitstorm over haar heen krijgen via social media van heb ik jou daar. Zelfs als ze volledig in haar recht stond (waar het nu niet naar uit ziet, maar wie weet)
  maandag 13 mei 2024 @ 00:20:57 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213542989
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:20 schreef Za het volgende:

[..]
Please houd op met deze onzin.

Je weet zelf dat wanneer een vrouw aangifte doet van mishandeling en bedreiging dat per direct serieus genomen wordt, en de andere partij uitgeschakeld is, ongeacht.

En dat wist zij ook, en ze wilde hem ook uitschakelen, dat had ze al aangegeven nog voor "het incident".
Hou eens op joh..

Het is NIET de Israëlische songwriter.
pi_213542992
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef Leshy het volgende:

[..]
De Zweedse justitie gaat alleen kijken naar of er een reden is om Joost strafrechtelijk te vervolgen, die hebben nul komma niets te maken met of de EBU een artiest uit hun liedjesfestival hebben gezet of niet.

En ook als blijkt dat Joost niets heeft gedaan dat strafrechtelijk vervolgd kan worden, betekent dat overigens zeker niet automatisch dat de EBU onterecht heeft gehandeld. Dat is puur een kwestie binnen de reglementen van het festival, niet van het wettelijk strafrecht.
[..]

Het is een drama voor Joost en zijn (Nederlandse) fans dat hij is gediskwalificeerd, maar voor de rest van de wereld is het echt niet meer dan een "okay, jammer dan". Wij zouden ook echt niet staan te roepen dat Joost zich uit het festival moest terugtrekken als bleek dat pak 'm beet de Letse kandidaat gediskwalificeerd zou zijn omdat hij zich mogelijk misdragen had.

De kandidaten komen daar om na maanden van intensieve voorbereiding hun liedje te laten horen en een poging te doen het festival te winnen. Die gaan dat echt niet zomaar even weggooien alleen omdat ze Joost zo'n toffe peer vinden, hoor.

De reactie van de Albanische zangeres is al vrij uitzonderlijk, maar die was dan natuurlijk ook al uitgeschakeld, dus hoefde zich niet bezig meer te houden met haar eigen deelname of optreden. Meer dan een "Ja, wij vinden het jammer dat Joost is gediskwalificeerd, hij had een leuk liedje. Sterkte ermee." ga je echt niet krijgen, hoor.
Inderdaad. Zie Joosts reactie toen hem gevraagd werd het ESF te boycotten vanwege Israël. Je kan zoiets niet afschuiven op personen die een jaar lang alles op alles hebben gedaan om een goede act neer te zetten.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 00:22:23 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213542995
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 23:15 schreef Greys het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk komt er toch een oordeel? Vraag me af hoe dat zit daar, of de Zweedse justitie niet toch qua gevoel enigszins bevooroordeeld zal kijken omdat ze het ESF in eigen land niet meer dan al is gebeurd willen bezoedelen. Of zal dat wel oké gaan? :@
Ik ben nu overal achterdochtig voor sorry.
Kan veel zeggen over de Zweden, maar ze zijn wel van de regels zijn regels, dus eigenlijk heb ik wel 99.9% vertrouwen in dat het gewoon eerlijk zal gaan en het geen invloed zal hebben op wat OM gaat beslissen.

OM hier in Zweden heeft echt wel wat beters te doen dan zich bezighouden met een snowflake die haar telefoon niet vast kan houden of inelkaar duikt omdat iemand een dreigende beweging maakt. Verwacht dat alles binnen een zeer korte tijd al in de prullenbak beland. Hooguit dat ze wat langer wachten, zodat het overwaait, maar dat is dan ook alle invloed die er van buitenaf nog kan zijn.
pi_213542999
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 00:18 schreef Leshy het volgende:

[..]

[..]

Van de Litouwse zanger kregen we echt wel een heel stuk meer dan het in de mediatraining geleerde 'ik ben hier alleen voor de muziek' van de Duitser waarvan kennelijk z'n ruggengraat was verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')