Ze gaan zwaar teleurgesteld worden en dat verdienen ze met hun achterlijke stemgedrag.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De burgers. Die willen dit namelijk.
Die hebben zich wijs laten maken dat ze dit willen. Want "geen boeren, geen eten" enzo.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit soort kreten zijn zulke flagrante onzin. Alsof 'de burgers' of 'het volk' een soort uniform geheel vormen. Echt totale bullshit.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het ergste hieraan is dat het vooral geld is dat de overheid aan zichzelf uitgeeft. Het grootste deel van die enorme bedragen is overhead, en niet voor de directe compensatie.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Herstel toeslagenaffaire dreigt ongekende strop te worden: nog 5 miljard extra
Nice (ja, eenmalig even slikken)
Het is ook gewoon niet zo'n heel goed idee om mensen vanwege hun aangetrouwde familie talenten, inzichten en vaardigheden toe te dichten.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:04 schreef -XOR- het volgende:
Herstel toeslagenaffaire dreigt ongekende strop te worden: nog 5 miljard extra
Nice (ja, eenmalig even slikken)
Terecht natuurlijk dat wij het in de portemonnee voelen, het is ook onze schuld. Was mooier geweest als het bedrag nog wat hoger zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het ergste hieraan is dat het vooral geld is dat de overheid aan zichzelf uitgeeft. Het grootste deel van die enorme bedragen is overhead, en niet voor de directe compensatie.
Op onze kosten.
Ik vermoed dat het uiteindelijk toch Gom van Strien gaat worden. Hij is door iedereen afgeschreven, maar vlak Gom nooit uit.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:49 schreef Jojoke het volgende:
Nog maar korte tijd waarschijnlijk om de premierskandidaat te raden. Ik ga nog even bedenken of ik iemand kan verzinnen.
Dat zien we bij de volgende verkiezingen wel weer.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die hebben zich wijs laten maken dat ze dit willen. Want "geen boeren, geen eten" enzo.
Spreek voor jezelf, vriend.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:43 schreef -XOR- het volgende:
Terecht natuurlijk dat wij het in de portemonnee voelen, het is ook onze schuld.
Over een condradictio in terminis gesproken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft overigens een goede stem, zeker icm die Zeeuwse tongval.
Dan ga ik vast bidden voor een andere uitkomst.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:04 schreef VoMy het volgende:
Een idee: Ingrid Thijssen.
Alternatief: Kees Vlaardingenbroek
Nog weer anders: Sjuul Paradijs
Ik heb de naam van Arib langs zien komen. Putters ook, maar dat is een beminnelijk man. Weet niet helemaal of hij bij dit kabinet past.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:08 schreef TjjWester het volgende:
Valt me op dat Geert een voorkeur voor links heeft, gaat zijn kandidaat daar ook vandaan komen?
Moet je even wachten tot we in een oorlog zitten, dan zal dat vast duidelijk wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 19:07 schreef Jojoke het volgende:
Hij heeft meerdere keren gezegd Winston Churchill te bewonderen. Maar ja, wie is de Winston Churchill van de Lage Landen?
Arib zou mij ook niets verbazen, ligt ook goed bij Omtzigt. Wel weer een PvdA’er dan…quote:Op maandag 13 mei 2024 19:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik heb de naam van Arib langs zien komen. Putters ook, maar dat is een beminnelijk man. Weet niet helemaal of hij bij dit kabinet past.
Arib gaat een kabinet met de PVV leiden? Ben ik in een alternatief universum beland?quote:Op maandag 13 mei 2024 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Arib zou mij ook niets verbazen, ligt ook goed bij Omtzigt. Wel weer een PvdA’er dan…
Arib leek mij altijd geschikt, tot ze plots een keer zich druk maakte vanwege de verhuizing naar het nieuwe gebouw. Dat leek mij eigenlijk gewoon tijdrekken, omdat sommige kamerleden graag bleven. Een beetje krachtige leider had dat er doorgedrukt, dus ik weet niet of ze geschikt is voor de functie. Misschien teveel een people pleaser.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Arib zou mij ook niets verbazen, ligt ook goed bij Omtzigt. Wel weer een PvdA’er dan…
Hopelijk komt het niet zoverquote:Op maandag 13 mei 2024 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot we in een oorlog zitten, dan zal dat vast duidelijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |