MaAr d3 sAnCt13s w3Rk3n N13T!!!quote:Op maandag 13 mei 2024 09:55 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Dat geloof ik zo. Het uitschakelen van de raffinaderijen zal best problematisch worden. En een hogere olieprijs zal Rusland niet veel helpen vanwege het prijsplafond.
GOeD V3rHaeAL We3R M4N11!!11้้n!!quote:
Heb de laatste tijd wel aardig wat Russen gezien die handgranaten onder hun kogelvrije vesten "verstoppen". Naar mijn gevoel zie je dat tegenwoordig vaker dan dat je dat vroeger zag, toen de zelf toegediende loodvergiftiging populairder leek.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:34 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Mee eens. Al zou het in de kazerne nog beter zijn.
quote:Op maandag 13 mei 2024 12:56 schreef skysherrif het volgende:
Zie net een video van een rus die brandstof in jerrycans aan het sjouwen is als een FPV drone op hem afkomt. Hij besluit de drone te willen slaan met 1 van de jerrycans.
U kunt het resultaat raden
Gerasimov is gewoon bezig met z'n leger als stafchef. Die komt nooit echt in de publiciteit.quote:Op maandag 13 mei 2024 08:45 schreef Hathor het volgende:
En waar is Gerasimov trouwens? Die is ook al niet meer publiekelijk gezien sinds januari/februari meen ik.
RIPquote:Op maandag 13 mei 2024 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een before (komen nog 3 van dit soort groepen het gebouw in ongeveer 30 russen dus) en
After:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zijn er al updates van kaarten met daarop de Russische vorderingen rond Charkov? Iemand?
Je ziet idd veel meer zelfmoorden dan in 2022. Maar totnutoe zijn zijn er maar 60 russische zelfmoorden gefilmd "op dat ene lijstje op Reddit".quote:Op maandag 13 mei 2024 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd wel aardig wat Russen gezien die handgranaten onder hun kogelvrije vesten "verstoppen". Naar mijn gevoel zie je dat tegenwoordig vaker dan dat je dat vroeger zag, toen de zelf toegediende loodvergiftiging populairder leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |