abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213541931
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:02 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Oh dat geloof ik dat er afspraken worden gemaakt, en misschien krijgen we nog te horen welke afspraken allemaal gemaakt zijn geworden. Ondanks dat het de omstandigheden iets verzacht blijft de reactie van Joost, mits het laatste nieuws klopt, toch overdreven. Hij had zich moeten beheersen en een klacht moeten indien of zich melden bij zijn vertegenwoordigers. Feit blijft dat hij zich toch niet heeft kunnen beheersen, waarmee ik niet wil zeggen dat het een slechte gozer is, dat idee heb ik totaal niet. Een emotionele uitbarsting, hebben we allemaal wel eens last van.

Maar ondanks dat ben ik wel van mening dat de straf te zwaar was. Dit had op een andere manier opgelost kunnen worden.
En wat als je weet dat de instantie waar je je klacht bij in moet dienen die niet serieus neemt, wat moet je dan? Ik kan me goed voorstellen hoe frustrerend dat moet zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213541959
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:09 schreef chratnox het volgende:

[..]
Er is nu al een aantal keer gezegd dat er al een berisping lag voor de cameravrouw, niet voor Joost. Er is niet blijkbaar iets gesloopt, het gerucht gaat dat er iets gesloopt is.

Maargoed, het maakt allemaal niet zo heel veel meer uit. EBU heeft de deelname van Klein al onmogelijk gemaakt toen hij niet mee mocht doen voor de jurytelling, dat was al een diskwalificatie zonder een daadwerkelijke diskwalificatie.

Ik ben het niet eens oneens met diskwalificatie indien er echt iets gebeurd is wat niet door de beugel kan, maar de manier waarop EBU aan 't communiceren is geweest in die eerste 30 uur neigde vooral naar een poging tot karaktermoord ipv feitelijk communiceren. Oftewel, eigen straatje schoonvegen.
Ga even naar de voorpagina van AD.nl. Ik heb even een screenshot gemaakt voor je:
Volgens mij staat daar wat anders. Uit de tekst: “ Al op vrijdag sijpelde door dat de EBU Joost Klein eerder al zou hebben berispt voor een akkefietje achter de schermen.”

Dus dat kan hier wel gezegd zijn, maar dat klopt in ieder geval niet met wat er in de krant staat.
zie email 27 oktober
  zondag 12 mei 2024 @ 22:18:21 #278
263417 Keyos
Like a Boss
pi_213541978
Allemaal de tip trouwens om even de eerste paar minuten van de uitzending van ‘Even tot Hier’ terug te kijken ;).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 12 mei 2024 @ 22:18:37 #279
370685 -Spring
-Spring
pi_213541980
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Da's een geweldig stijlfiguur, praeteritio. Ik gebruik het regelmatig.
Maar hij zei er achteraan iets van: "Oh, nu zeg ik het toch." Telt het dan nog wel?
pi_213541990
twitter
pi_213541993
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:18 schreef -Spring het volgende:

[..]
Maar hij zei er achteraan iets van: "Oh, nu zeg ik het toch." Telt het dan nog wel?
Dat wordt me te ingewikkeld - laten we maar de politie inschakelen voor onderzoek.
pi_213541995
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ga even naar de voorpagina van AD.nl. Ik heb even een screenshot gemaakt voor je:[ afbeelding ]
Volgens mij staat daar wat anders. Uit de tekst: “ Al op vrijdag sijpelde door dat de EBU Joost Klein eerder al zou hebben berispt voor een akkefietje achter de schermen.”

Dus dat kan hier wel gezegd zijn, maar dat klopt in ieder geval niet met wat er in de krant staat.
"Het sijpelde uit" maar het is nooit officieel bevestigd.
pi_213542014
twitter
pi_213542016
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Maar als je dat als maatstaf neemt kun je de journalistiek wel opdoeken. Dat lijkt me op z’n best een gelegenheidsargument.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 22:22:29 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213542019
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 21:36 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Je doet nu net of ik van alles verzin. Maar elk deeltje uit die post kan ik onderbouwen met verwijzing naar een bron. Het meerendeel hier interpreteert/weegt die informatie anders. Dat kan. Daarom is dit ook een discussieforum.
JIj verzint het niet, maar laat wel keer op keer dingen weg die in het voordeel van Joost zouden zijn. Ik snap niet wat je doel nou precies is?
Bijv. dat Joost meerdere keren heeft aangegeven niet direct na zijn optreden gefilmd te willen worden.

Bijv. dat de politie heeft gezegd dat er geen sprake is van fysiek geweld.

Dan begin je over mogelijke gesneuvelde camera's (waar trouwens na 3 dagen nog een beelden van zijn, bij een evenement waar je nog niet eens kan omkleden zonder dat bepaalde delegaties foto's van je proberen te maken). Je haalt alle mogelijke geruchten er bij om maar te blijven pushen dat Joost eigenlijk wel heel zeker weten schuldig zou zijn aan iets ernstigs. Ik snap je oprecht niet. Word je daar blij van?
  zondag 12 mei 2024 @ 22:23:16 #286
370685 -Spring
-Spring
pi_213542023
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat wordt me te ingewikkeld - laten we maar de politie inschakelen voor onderzoek.
Hè, ik rekende op je analytisch taalkundige vermogen -O-
pi_213542024
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:16 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ga even naar de voorpagina van AD.nl. Ik heb even een screenshot gemaakt voor je:[ afbeelding ]

De zin erna is wel cruciaal om op te nemen in je quote, vind je ook niet? ".. Het is nooit bevestigd."

Het artikel van AD hierover is het eerste wat ik gezien heb dat hij een berisping zou hebben gehad, ik had tot nu toe alleen gelezen over eerdere conflicten tussen ze. Indien hij daadwerkelijk eerder berispt is (en zij ook), zou je toch juist met elkaar om tafel willen voordat het donderdag is? De angel eruit halen voor het escaleert.

Het enige wat me tot nu toe duidelijk is is dat de EBU echt moet werken aan hun crisiscommunicatie.
pi_213542025
BNNVARA heeft dus wel gewoon budget voor pyro.
pi_213542036
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar als je dat als maatstaf neemt kun je de journalistiek wel opdoeken. Dat lijkt me op z’n best een gelegenheidsargument.
Je kan "uitgesijpelde" bronnen niet op 1 hoop gooien met "bevestigde bronnen".

Je bent integer genoeg om dat te kunnen scheiden.
  zondag 12 mei 2024 @ 22:25:03 #290
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_213542039
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:22 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
De grap daarvoor is ook al spot on. Normaal zit er altijd iets van een duw-scène in het intro en vandaag dus niet.
pi_213542040
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Juist, het AD houdt het supervaag. Het AD doet bovendien alsof Corno Maas de eerdere berisping heeft bevestigd, maar dat is niet zo. Corno Maas heeft alleen gezegd dat Joost eerder meerdere keren door deze dame is lastig gevallen.

Daar komt de Story mee weg, maar van het AD verwacht ik meer.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 12 mei 2024 @ 22:25:22 #292
163650 Greys
pi_213542043
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En wat als je weet dat de instantie waar je je klacht bij in moet dienen die niet serieus neemt, wat moet je dan? Ik kan me goed voorstellen hoe frustrerend dat moet zijn.
Bambie was ook al woest dat er met hun officiële klacht niks werd gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213542053
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:25 schreef Claudia_x het volgende:
Daar komt de Story mee weg, maar van het AD verwacht ik meer.
Ten onrechte, zo blijkt.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 22:26:44 #294
375570 crew  Cyan9
pi_213542056
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:14 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik weet wel een manier.
Dan toch maar wat langzamer. _O-
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213542062
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Het lijkt me sowieso wel dat Twan of iemand anders van de delegatie continu met Joost in contact is over hoe het gaat/wat er speelt/hoe de momenten zijn geweest waar zij niet bij waren. Als Joost hier inderdaad vanaf het begin al last van had, lijkt me dat de delegatie daarvan op de hoogte is en dus meteen iets is gaan regelen: het afspreken om dit niet te doen. Daarom geloof ik dat statement dus ook wel. De AT heeft hiermee veel te verliezen als het niet klopt.
pi_213542064
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
De zin erna is wel cruciaal om op te nemen in je quote, vind je ook niet? ".. Het is nooit bevestigd."

Het artikel van AD hierover is het eerste wat ik gezien heb dat hij een berisping zou hebben gehad, ik had tot nu toe alleen gelezen over eerdere conflicten tussen ze. Indien hij daadwerkelijk eerder berispt is (en zij ook), zou je toch juist met elkaar om tafel willen voordat het donderdag is? De angel eruit halen voor het escaleert.

Het enige wat me tot nu toe duidelijk is is dat de EBU echt moet werken aan hun crisiscommunicatie.
Stond het niet ook in de Zweedse Telegraaf?
  zondag 12 mei 2024 @ 22:28:55 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213542068
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:25 schreef Greys het volgende:

[..]
Jawel toch? Na de halve finale? Ze hebben hem behandeld en de commentator van KAN heeft niks verkeerd gezegd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213542072
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]
JIj verzint het niet, maar laat wel keer op keer dingen weg die in het voordeel van Joost zouden zijn. Ik snap niet wat je doel nou precies is?
Bijv. dat Joost meerdere keren heeft aangegeven niet direct na zijn optreden gefilmd te willen worden.

Bijv. dat de politie heeft gezegd dat er geen sprake is van fysiek geweld.

Dan begin je over mogelijke gesneuvelde camera's (waar trouwens na 3 dagen nog een beelden van zijn, bij een evenement waar je nog niet eens kan omkleden zonder dat bepaalde delegaties foto's van je proberen te maken). Je haalt alle mogelijke geruchten er bij om maar te blijven pushen dat Joost eigenlijk wel heel zeker weten schuldig zou zijn aan iets ernstigs. Ik snap je oprecht niet. Word je daar blij van?
Dat de Zweedse politie gezegd heeft dat het strafrechtelijke verhaal zich enkel richt op een bedreiging en “nothing physical” is inderdaad iets wat in het voordeel van Klein spreekt. Maar als je het bij het totaal aan informatie voegt is dat voor mij niet doorslaggevend. Nogmaals, kun je anders over denken. Mag. Daarom is dit een discussieforum.

Dat met die ontbrekende beelden vind ik al wat grijzer, daar liggen ook al aannames onder. Waarvan de meest verregaande is dat die beelden er niet zijn. Waar blijkt dat uit?

Op mijn beurt vind ik de tendens op de Nederlandse social media wat gekenmerkt door struisvogelpolitiek. Het statement van de AT wordt weinig kritisch bejegend. Ondanks dat zoals nu al meerdere keren gezegd de letterlijke bewoordingen de deur behoorlijk open laat voor andere scenario’s. En alle informatie die een ander licht op de zaak kan werpen is onbetrouwbaar of onbevestigd. Dat mag je zo wegen hè, maar daarmee is niet een universele waarheid geschapen.
zie email 27 oktober
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 22:29:44 #299
375570 crew  Cyan9
pi_213542076
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:23 schreef Em31 het volgende:
BNNVARA heeft dus wel gewoon budget voor pyro.
Hadden nog wat nieuwjaars vuurwerk in een gangkast liggen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_213542088
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 22:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Stond het niet ook in de Zweedse Telegraaf?
Aftenbildet geloof ik dat 't heet ja, maar dat weet ik niet zeker. Dat is dezelfde krant die vrijdag zei dat hij haar geslagen zou hebben en dat (naar mijn weten) nooit gerectificeerd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')