Ja, dat was het wel. Dat is verklaard door de EBU én de AVROTROS. Ook heeft Cornald Maas verklaard dat Israël er niets mee te maken heeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:35 schreef Za het volgende:
[..]
Het was geen Zweedse cameravrouw.
Wie wel laat ik in het midden. Haar dreigementen (hij heeft niet het recht om te leven en niet meer het recht om te zingen) aan het adres van Joost pre aangifte staan online.
Maar jij bent toch ook wel van mening dat een doodsbedreiging oid anders is dan bijvoorbeeld ' Cut that', wanner iemand je filmt waar daar al eerdere problemen over ontstaan zijn?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Het meten van twee maten mbt Joost, en daarmee het onrecht, maakt mij vooral woest, boeit mij geen reet of de delegatie Teletubbies of Pokémons waren.
Zero-tolerance is zero-tolerance. Practice what you preach ()
Daarom had ik hartstikke fair gevonden als ook Israël en Griekenland eruit waren geflikkerd en was het "Ach Joost, idioot dat je bent" geweest, dan hadden we die bullshit discussie over antisemitisme nooit gehad.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:33 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook wel van mening dat een doodsbedreiging oid anders is dan bijvoorbeeld ' Cut that', wanner iemand je filmt waar daar al eerdere problemen over ontstaan zijn?
Ja, of jij kan dit misschien eens zien in de context van een Europese song competitie. En niet vanuit je eigen perspectief of iets wel of niet kan. En nee dit hoeft je niet te boeien, dat doet het waarschijnlijk ook niet omdat je normaal niet post in ESF en ESF niet volgt. Dit gedrag past nergens bij het idee van het songfestival.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Of je kunt dit soort nietszeggende onzin gewoon negeren want niemand boeit het. Tenminste, normaal gesproken.
Nou, ik was toch ff piswoest geweest als ‘t om Pokémon ging. Zonder gekheid, hopelijk komende week wat duidelijkheidquote:Op zondag 12 mei 2024 18:31 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Het meten van twee maten mbt Joost, en daarmee het onrecht, maakt mij vooral woest, boeit mij geen reet of de delegatie Teletubbies of Pokémons waren.
Zero-tolerance is zero-tolerance. Practice what you preach ()
Stel je eens voor dat bv Cornald Maas of Stuntje dergelijke woorden zou optekenen over een deelnemer. Zou er aangifte volgen wegens bedreiging/aanzetten tot geweld?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
Foto van Joost Klein, daarna deze post:
[ afbeelding ]
Wat heeft Griekenland gefilmd?quote:Op zondag 12 mei 2024 18:34 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Daarom had ik hartstikke fair gevonden als ook Israël en Griekenland eruit waren geflikkerd en was het "Ach Joost, idioot dat je bent" geweest, dan hadden we die bullshit discussie over antisemitisme nooit gehad.
Leuk zeg, eerst moord en brand schreeuwen over misdragen, dan wat vage screenshots die ook nog eens maximaal negatief geïnterpreteerd worden ("kotsneigingen!!") en dan als er verder niets overblijft komt de persoonlijke aanval. Ik mag er niets van vinden want ik post hier nooitquote:Op zondag 12 mei 2024 18:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, of jij kan dit misschien eens zien in de context van een Europese song competitie. En niet vanuit je eigen perspectief of iets wel of niet kan. En nee dit hoeft je niet te boeien, dat doet het waarschijnlijk ook niet omdat je normaal niet post in ESF en ESF niet volgt. Dit gedrag past nergens bij het idee van het songfestival.
Vervelend maar dat hoort er wel bij. Pech voor hem dat hij als laatste optrad en daarmee na zijn optreden alle ogen én alle camera's op hem gericht waren. Erg vervelend. Een artiest heeft na het optreden vaak geen behoefte aan aandacht alleen soms kan de artiest of 't gevolg er niet zoveel aan doen want ze staan er wel. Dan is het even slikken, niet reageren en stug doorlopenquote:Op zondag 12 mei 2024 18:25 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En de cameravrouw wist dat hij dat niet wilde, en toch. Tsja.
Er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden volgens het statement van AVROTROS, dus de cameravrouw zat ook fout. Nee is nee. Ook bij het songfestival.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vervelend maar dat hoort er wel bij. Pech voor hem dat hij als laatste optrad en daarmee na zijn optreden alle ogen én alle camera's op hem gericht waren. Erg vervelend. Een artiest heeft na het optreden vaak geen behoefte aan aandacht alleen soms kan de artiest of 't gevolg er niet zoveel aan doen want ze staan er wel. Dan is het even slikken, niet reageren en stug doorlopen
Lol nee, het gaat hier echt om achtergronden en onderbuik gevoelens. Kleine voedingen, propoganda en bepaalde invloeden. Dat zonder feiten de schuld al ergens werd gelegd zegt in ieder geval best wat. Ik zeg ook niet dat jullie antisemieten zijn, maar wel dat dit alles is gevoed door antisemitische achtergronden, achtergronden die niks meer met kritiek te maken maar puur gebaseerd waren op zwartmakerij. En die basis is waar mijn irritatie ligt, en nu niet zozeer wat Jan of Piet van Fok! nu van het beleid vinden. Daar ligt wat mij betreft een zichtbaar en constanteerbaar verschil.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Doordat de EBU niets zegt en de voorzitter op Twitter uitspraak deed dat Israel geen regels had overtreden terwijl Ierland nog niets had gehoord over hun klacht helpt dat soort gedachten wel in de hand. Dat heeft niets te maken met antisemitisme.
Elk tegengeluid afdoen als antisemitisme is gewoon een zwaktebod in een discussie.
En de dame had blijkbaar al eerder met Joost aan de stok gehad hierover. Dus dan wist ze het dondersgoed.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:42 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Er was afgesproken dat hij niet gefilmd zou worden volgens het statement van AVROTROS, dus de cameravrouw zat ook fout. Nee is nee. Ook bij het songfestival.
Vervelend, al die mensen die je hier verder nooit ziet die menen precies te weten wat er is gebeurd en waarom het allemaal de fout van Joost is.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vervelend maar dat hoort er wel bij. Pech voor hem dat hij als laatste optrad en daarmee na zijn optreden alle ogen én alle camera's op hem gericht waren. Erg vervelend. Een artiest heeft na het optreden vaak geen behoefte aan aandacht alleen soms kan de artiest of 't gevolg er niet zoveel aan doen want ze staan er wel. Dan is het even slikken, niet reageren en stug doorlopen
Hij is gisteren bij de after party geweest van het Songfestival en had het naar zijn zin.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:42 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ben benieuwd wanneer en waar Joost gezien wordt.
En dat hij het daar gewoon alsnog naar zijn zin heeft.
Huh? Je schat me hoger in dan ik ben.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol nee, het gaat hier echt om achtergronden en onderbuik gevoelens. Kleine voedingen, propoganda en bepaalde invloeden. Dat zonder feiten de schuld al ergens werd gelegd zegt in ieder geval best wat. Ik zag ook dat julie antisemieten zijn, masr wel dat dit alles is gevoed door antisemitische achtergronden, achtergronden die niks meer met kritiek te maken maar puur gebaseerd waren op zwartmakerij. En die basis is waar mijn irritatie ligt, en nu niet zozeer wat Jan of Piet van Fok! nu van het beleid vinden. Daar ligt wat mij betreft een zichtbaar en constanteerbaar verschil.
Probeerde meer de zogenaamde "ZeRo ToLeRaNcE" policy te benadrukken.quote:
Bij Schouten advocatuur deze week.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:42 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ben benieuwd wanneer en waar Joost gezien wordt.
Oke, joh.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol nee, het gaat hier echt om achtergronden en onderbuik gevoelens. Kleine voedingen, propoganda en bepaalde invloeden. Dat zonder feiten de schuld al ergens werd gelegd zegt in ieder geval best wat. Ik zag ook dat julie antisemieten zijn, masr wel dat dit alles is gevoed door antisemitische achtergronden, achtergronden die niks meer met kritiek te maken maar puur gebaseerd waren op zwartmakerij. En die basis is waar mijn irritatie ligt, en nu niet zozeer wat Jan of Piet van Fok! nu van het beleid vinden. Daar ligt wat mij betreft een zichtbaar en constanteerbaar verschil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan naar de politie stappen als hij vervolgens boos wordt.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En de dame had blijkbaar al eerder met Joost aan de stok gehad hierover. Dus dan wist ze het dondersgoed.
Sure dude, whatever.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lol nee, het gaat hier echt om achtergronden en onderbuik gevoelens. Kleine voedingen, propoganda en bepaalde invloeden. Dat zonder feiten de schuld al ergens werd gelegd zegt in ieder geval best wat. Ik zeg ook niet dat jullie antisemieten zijn, maar wel dat dit alles is gevoed door antisemitische achtergronden, achtergronden die niks meer met kritiek te maken maar puur gebaseerd waren op zwartmakerij. En die basis is waar mijn irritatie ligt, en nu niet zozeer wat Jan of Piet van Fok! nu van het beleid vinden. Daar ligt wat mij betreft een zichtbaar en constanteerbaar verschil.
Oh je vind er maar wat van, maar je komt even binnenvallen om je mening te geven over een onderwerp waar je niks van weet en de context je ook compleet ontgaat. Wat relevant is dat de EBU zegt dat er een zero tolerance beleid is en ze die maar gedeeltelijk handhaven. Als jij die kinderachtige social media posts ok vind dan doe je dat toch. Als voetbal n00b mag je de buitenspel regel ook niet relevant vinden, maar dan moeten ze die wel constant handhaven bij elk team.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:38 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Leuk zeg, eerst moord en brand schreeuwen over misdragen, dan wat vage screenshots die ook nog eens maximaal negatief geïnterpreteerd worden ("kotsneigingen!!") en dan als er verder niets overblijft komt de persoonlijke aanval. Ik mag er niets van vinden want ik post hier nooit
Geweldig optreden hoor, en dat is dan mod
Doet me wel een beetje aan de serie Wednesday denken (kenners weten waar ik op doel).quote:Op zondag 12 mei 2024 17:41 schreef europapa het volgende:
Denken jullie te weten om welke productiemedewerkster het gaat?
Sterke ventquote:Op zondag 12 mei 2024 18:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is gisteren bij de after party geweest van het Songfestival en had het naar zijn zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |