Ja. Wat belet je om niet even een screenshotje of linkje te delen?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:50 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer iemand die daar op uitnodiging was, en op eigen titel, op haar eigen kanaal pre aangifte plaatst dat Joost niet meer het recht heeft te leven en niet meer het recht heeft om te zingen, heb je alsnog bronnen nodig?
Ja hoor, graag zelfs. Maar dan wel op de mensen die er daadwerkelijk mee te maken hebben. Zo moeilijk is dat niet volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus we mogen geen kritiek meer leveren op Israėl?
Dan is Shreyvas ook blij, iemand die goed gedijt met nieuwe mediaquote:
Maar precies dat gebeurt hier ookquote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hoor, graag zelfs. Maar dan wel op de mensen die er daadwerkelijk mee te maken hebben. Zo moeilijk is dat niet volgens mij.
Blijft hoe dan ook een gevoelig onderwerp. Beter daar plaatsen waar het hoort ipv eurovisie.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol.
Grappig hoeveel moderators dit hier blijven posten. Je kan geen kritiek hebben wįnt het is antisemitisme jaaaaaaa.
Men levert hier toch kritiek op Israelische delegatie. En niet omdat ze Joden zijn. Het kunnen net zo goed Israelische Christenen of Israelische Boeddhisten zijn. Wat maakt het uit?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hoor, graag zelfs. Maar dan wel op de mensen die er daadwerkelijk mee te maken hebben. Zo moeilijk is dat niet volgens mij.
Dan moeten moderators als @indiaantje89 daar ook een goed voorbeeld van geven, lijkt mij.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:54 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Blijft hoe dan ook een gevoelig onderwerp. Beter daar plaatsen waar het hoort ipv eurovisie.
Zou moeten maar dat is nooit zo geweest, dat is namelijk het manco van een muziek wedstrijd, je moet van muziek nooit een wedstrijd maken dat is namelijk onzinnig want het is niet te toetsen.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo moet je niet willen winnen.
De enige reden dat je zou moeten winnen op dit festival is omdat je een goed lied en optreden hebt.
Ik denk dat je geen antwoord gaat krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gedaan? Ik heb alleen meegekregen dat die Israelische journalist opdringerig was.
Ik vroeg dit al eerder, maar volgens mij is mn vraag ondergesneeuwd.
Sterker nog, juist dįt soort valse beschuldigingen antisemitisme zijn een vorm van antisemitisme en jagen antisemitisme juist aan.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt heel makkelijk. Roepen dat de geschiedenis zich herhaalt vanwege toenemende kritiek op Israel, let wel: op Israel niet op de Joodse bevolking.
Om zo makkelijk te kunnen wegkijken wat er allemaal gebeurt in Gaza en te kunnen wegkijken van koloniserende apartheidsstaat Israel.
Applaus voor jezelf!
Bronquote:Politici die de demonstratie tegen de komst van de Israėlische president Herzog tijdens de opening van het Holocaustmuseum ‘antisemitisch’ noemden, werken zelf antisemitisme in de hand. Dat schrijft Phineas Shapiro van Erev Rav, het antizionistische, Joodse collectief dat de demonstratie organiseerde. ‘Door ons te beperken in wat we mogen vinden, ontneemt men mij en andere Joden het recht om volwaardig deel te nemen aan de politiek en de maatschappij.’
jij komt met de meldingquote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
over een tiktok filmpje waarin appie doet of hij iemand van EBU is die vaststelt dat Europapa te groot wordt en dus een reden zoekt om Joost er uit te zetten en dan een belletje krijgt van iets dat niets voorstelt en dat gebruikt.quote:Appie die ook de schuld in Joodse schoenen wil schuiven. Wat laat NL zich kennen zeg.
Verschillende stories plaatsen met achter de schermen foto´s of filmpjes van artiesten met als caption "Antisemiet". Ook meerdere keren over Joost Klein.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gedaan? Ik heb alleen meegekregen dat die Israelische journalist opdringerig was.
Ik vroeg dit al eerder, maar volgens mij is mn vraag ondergesneeuwd.
Nee hoor. Een delegatie wordt neergezet als een groep die geniepig is, die zich misdraagt, die zich stookt, die op de achtergrond de touwtjes in handen heeft. Komt het misschien toevallig bekend voor?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:54 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Maar precies dat gebeurt hier ook![]()
![]()
Hou toch op met jezelf klemlullen man, je maakt het serieus alleen maar erger.
Linkjes wellicht?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Verschillende stories plaatsen met achter de schermen foto´s of filmpjes van artiesten met als caption "Antisemiet". Ook meerdere keren over Joost Klein.
Zelfs een filmpje waar ze de Griekse artiest blijven achtervolgen en ze een middelvinger naar hun opsteekt.
Stories plaatsen waar ze Nemo uit Zwitserland een kwaadaardig gedrocht noemen (ongewenste foto)
Stories plaatsen waar ze Bambie uit Ierland lelijk noemen (ongewenste foto)
Als Joost niet zijn rehearsal mag doen Appie lastig vallen met een filmpje " Where is mister Klein?"
Posts maken voor de Griekse vlag met kotsneigingen.
Dit is wat zo ongeveer heb gezien.
Waarom niet? Bijna iedere post in deze reeks gaat erover dat de Israėlische delegatie zich behoorlijk heeft misdragen de hele week lang, dan zijn er toch genoeg users die de misdragingen kunnen opsommen?quote:Op zondag 12 mei 2024 17:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen antwoord gaat krijgen.
Klinkt wel als een gezellig sfeertje.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Verschillende stories plaatsen met achter de schermen foto´s of filmpjes van artiesten met als caption "Antisemiet". Ook meerdere keren over Joost Klein.
Zelfs een filmpje waar ze de Griekse artiest blijven achtervolgen en ze een middelvinger naar hun opsteekt.
Stories plaatsen waar ze Nemo uit Zwitserland een kwaadaardig gedrocht noemen (ongewenste foto)
Als Joost niet zijn rehearsal mag doen Appie lastig vallen met een filmpje " Where is mister Klein?"
Ook heel bewust Nemo blijven benoemen als hij ondanks dat het prima algemeen bekend is dat Nemo niet als hij besproken wil worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, klinkt als een stelletje pestkoppen die je ook in de brugklassen hebt rondlopen en die terecht aangesproken worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Een delegatie wordt neergezet als een groep die geniepig is, die zich misdraagt, die zich stookt, die op de achtergrond de touwtjes in handen heeft. Komt het misschien toevallig bekend voor?
De hele delegatie hééft ermee te maken...quote:Op zondag 12 mei 2024 17:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Uhhhquote:Op zondag 12 mei 2024 17:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Een delegatie wordt neergezet als een groep die geniepig is, die zich misdraagt, die zich stookt, die op de achtergrond de touwtjes in handen heeft. Komt het misschien toevallig bekend voor?
Ja anders kunnen we wel alles roepen natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2024 17:50 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer iemand die daar op uitnodiging was, en op eigen titel, op haar eigen kanaal pre aangifte plaatst dat Joost niet meer het recht heeft te leven en niet meer het recht heeft om te zingen, heb je alsnog bronnen nodig?
Stop met stoken.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:58 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |