Omdat het bij Biden een teken van (lichte) achteruitgang is, daar hij een paar jaar eerder toch wel wat beter uit zijn woorden kwam. Terwijl het bij Trump is wie hij altijd al was; iemand die sowieso al geen twee rationele gedachten coherent aan elkaar kan knopen. Toen niet, nu niet, nooit niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar leg nu eens uit waarom Trumps constante versprekingen en wartaal geen teken van zijn dementie is en die van Biden wel? Of ren je dan nu weer hard weg?
Die versprekingen/ blunders heeft Biden juist altijd al gehad. In één van de fragmenten (NBC) van jaren geleden wijzen journalisten hem daar zelfs op:quote:Op vrijdag 17 mei 2024 04:12 schreef probeer het volgende:
[..]
Omdat het bij Biden een teken van (lichte) achteruitgang is, daar hij een paar jaar eerder toch wel wat beter uit zijn woorden kwam. Terwijl het bij Trump is wie hij altijd al was; iemand die sowieso al geen twee rationele gedachten coherent aan elkaar kan knopen. Toen niet, nu niet, nooit niet.
Ik weet het het is niet goed allemaal, maar ik vind dit één van de hoogtepunten van het Amerikaanse Politieke jaar...quote:
Wat ik interessanter vond deze week was de Democratische Senaats primary in Maryland waar een miljonair, David Trone, het opnam tegen Angela Alsobrooks en $62 miljoen van zijn eigen geld uitgaf om te verliezen met 54 tegen 42%quote:Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik weet het het is niet goed allemaal, maar ik vind dit één van de hoogtepunten van het Amerikaanse Politieke jaar...
Het is alsof al die hilarische shitshow bijeenkomsten samenkomen tot deze finale. Die Crockett ook glansrijk wint overigens
Het Loeder van Boeber zit er maar zielig tussenin...gaat veel te snel voor haar.
En het non-verbaal van Raskin is altijd de kers op de taart
Nee, ik ben niet zo van vooroordelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Stay racist Texas:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meteen doorheeft dat de dader blank is en het slachtoffer zwart?
Dit is een foto van het slachtoffer (Garrett Foster, de man):quote:Op vrijdag 17 mei 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Stay racist Texas:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meteen doorheeft dat de dader blank is en het slachtoffer zwart?
Jammer dat elke keer wanneer het interessant word het filmpje door schiet naar het volgende geknipte stukje.quote:
Ohnoes, iemand heeft jouw gepatenteerde mo gejatquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Jammer dat elke keer wanneer het interessant word het filmpje door schiet naar het volgende geknipte stukje.
Erg amusant! De gezichtsuitdrukkingen van Jamie Raskin ookquote:Op vrijdag 17 mei 2024 07:00 schreef AnneX het volgende:
Omdat het amusant is - in alle ellende-
doe ik een”@:Kijkertje “ . Kan alleen
niet zo mooi plakken in één post.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |