abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213589207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 15:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar leg nu eens uit waarom Trumps constante versprekingen en wartaal geen teken van zijn dementie is en die van Biden wel? Of ren je dan nu weer hard weg?
Omdat het bij Biden een teken van (lichte) achteruitgang is, daar hij een paar jaar eerder toch wel wat beter uit zijn woorden kwam. Terwijl het bij Trump is wie hij altijd al was; iemand die sowieso al geen twee rationele gedachten coherent aan elkaar kan knopen. Toen niet, nu niet, nooit niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 17-05-2024 04:29:56 ]
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 17 mei 2024 @ 05:33:38 #52
323401 Kijkertje
met filter
pi_213589248
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 04:12 schreef probeer het volgende:

[..]
Omdat het bij Biden een teken van (lichte) achteruitgang is, daar hij een paar jaar eerder toch wel wat beter uit zijn woorden kwam. Terwijl het bij Trump is wie hij altijd al was; iemand die sowieso al geen twee rationele gedachten coherent aan elkaar kan knopen. Toen niet, nu niet, nooit niet.
Die versprekingen/ blunders heeft Biden juist altijd al gehad. In één van de fragmenten (NBC) van jaren geleden wijzen journalisten hem daar zelfs op:

twitter

Je kunt hooguit zeggen dat zijn stem nu veel minder krachtig is en dat is idd het gevolg van ouder worden maar heeft niets met zijn cognitief vermogen te maken.

En ik weet niet of je Trump's rally's/ uitspraken/ interviews een beetje volgt maar zijn uitspraken worden steeds extremer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 17-05-2024 06:43:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213589332
Jasmine Crocket _O_ van eigen deeg. Sic .
twitter
pi_213589354
Oh kijk eens ..een filmpje van waardig gedrag in hetAmerikaanae Huis.

Vraag aan niemand: generaliserend: hoe komt het toch dat Dems welbespraakte afgevaardigden zijn met feiten tegenover hypocriete gop
leugenaars, die feiten verdraaien.
twitter
pi_213589380
Sprakeloos. Moi. |:( }:| :N o|O :R

twitter
pi_213589398
Comer: “come on guys”…😂
twitter
pi_213589404
Omdat het amusant is - in alle ellende-
doe ik een”@Kijkertje “ . Kan alleen
niet zo mooi plakken in één post.
twitter
pi_213589419
Order…order..
twitter
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 14:11:13 #60
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213593381
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:14:30 #61
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_213594777
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 07:07 schreef AnneX het volgende:
Order…order..
[ x ]
Ik weet het het is niet goed allemaal, maar ik vind dit één van de hoogtepunten van het Amerikaanse Politieke jaar... :D
Het is alsof al die hilarische shitshow bijeenkomsten samenkomen tot deze finale. Die Crockett ook glansrijk wint overigens :Y

Het Loeder van Boeber zit er maar zielig tussenin...gaat veel te snel voor haar.

En het non-verbaal van Raskin is altijd de kers op de taart :)
pi_213594903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:14 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Ik weet het het is niet goed allemaal, maar ik vind dit één van de hoogtepunten van het Amerikaanse Politieke jaar... :D
Het is alsof al die hilarische shitshow bijeenkomsten samenkomen tot deze finale. Die Crockett ook glansrijk wint overigens :Y

Het Loeder van Boeber zit er maar zielig tussenin...gaat veel te snel voor haar.

En het non-verbaal van Raskin is altijd de kers op de taart :)
Wat ik interessanter vond deze week was de Democratische Senaats primary in Maryland waar een miljonair, David Trone, het opnam tegen Angela Alsobrooks en $62 miljoen van zijn eigen geld uitgaf om te verliezen met 54 tegen 42%

Money talks maar is blijkbaar toch niet almachtig:

https://www.washingtonpos(...)enate-trone-funding/
pi_213595410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Stay racist Texas:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meteen doorheeft dat de dader blank is en het slachtoffer zwart?
Nee, ik ben niet zo van vooroordelen.
Post eens een foto van het slachtoffer?
pi_213597710
twitter
twitter
volgens mij ziet ze zo geen fluit. Kan ze het niet meer verdragen Trump te zien?

[ Bericht 32% gewijzigd door la_perle_rouge op 17-05-2024 21:15:18 ]
pi_213597806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 00:02 schreef Tijger_m het volgende:
Stay racist Texas:
[..]
Ik neem aan dat iedereen meteen doorheeft dat de dader blank is en het slachtoffer zwart?
Dit is een foto van het slachtoffer (Garrett Foster, de man):

Ga je schamen man, kun je niet eens een keer een paar seconden googlen voordat je weer complete onzin lult? :{w

Deze gratie is trouwens een schande, die Perry was compleet van het padje. Maar ja, dit is ook wat je krijgt in staten waar je gewoon met een geweer over straat mag lopen.
pi_213599479
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 06:49 schreef AnneX het volgende:
Sprakeloos. Moi. |:( }:| :N o|O :R

[ x ]
Jammer dat elke keer wanneer het interessant word het filmpje door schiet naar het volgende geknipte stukje.
pi_213600060
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer dat elke keer wanneer het interessant word het filmpje door schiet naar het volgende geknipte stukje.
Ohnoes, iemand heeft jouw gepatenteerde mo gejat ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_213607741
😳
twitter
  zondag 19 mei 2024 @ 03:00:25 #70
323401 Kijkertje
met filter
pi_213613001
Schaamteloos:

twitter

En om Trump's gag order te kunnen schenden werd dus de hearing van de Oversight Committee verzet naar 's avonds waarin ze van plan waren Garland 'in comtempt of Congress' te houden omdat hij weigerde de audio-opnames over te dragen van Biden's interview met Special Counsel Hur waarvan ze het transcript al gewoon hebben. Die hearing die uitliep op een chaos omdat Comer geen orde kan houden in de kleuterklas :')

Waarom willen ze zo graag die audio-opnames? Het vermoeden is om die te gebruiken in hun verkiezingscampagne.

twitter

Oh en er moet nu natuurlijk een wet komen die gag orders voor Trump verbiedt zodat hij rechter Merchan kan aanklagen :|W

twitter

Mensen die denken dat er nog enig zinnig beleid uit het Huis van Afgevaardigden komt: het is al net zo'n shitshow als de bijdragen van Trump & Co bij zijn rechtszaak. MAGA! heeft de leiding :{w

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2024 07:11:34 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 19 mei 2024 @ 04:26:29 #71
323401 Kijkertje
met filter
pi_213613056
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 07:00 schreef AnneX het volgende:
Omdat het amusant is - in alle ellende-
doe ik een”@:Kijkertje “ . Kan alleen
niet zo mooi plakken in één post.
[ x ]
Erg amusant! De gezichtsuitdrukkingen van Jamie Raskin ook :D

twitter

De 'eyelashes' en 'Oh baby girl, don't even play' zitten er ook in verwerkt :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 19-05-2024 07:09:43 ]
pi_213613271
Omdat de groupies van de Cie “Bijstand en Backup tfg “ zo laat terug waren uit New Yorkshire, hebben de achterblijvers als mtg zich ingedronken tijdens het wachten voordat de Oversight Cie kon beginnen 🥂🍻

En een 80e verjaardag om niet te vergeten: ( de process server zingt mee, voor de gouden ballon in het midden 🙃)
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')