quote:Onderzoek naar incident rond Joost Klein, mag voorlopig niet repeteren voor finale songfestival
Joost Klein is vrijdagmiddag de grote afwezige bij de generale repetitie voor de finale van het Eurovisie Songfestival zaterdag. Volgens de EBU, de organisator van het festival, is de aanleiding ‘een incident’ rond de Europapa-zanger. AvroTros is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
Joost Klein zou eigenlijk als vijfde act aantreden, maar na nummer 4 - Luxemburg - ging de repetitie gelijk door naar nummer 6, Israël. In de zaal werd daar verder niets over gezegd. Hij werd wel aangekondigd in de vlaggenparade, daar liep de zanger nog gewoon over het podium.
Onderzoek
De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar ‘een incident’ en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.
Op social media wordt inmiddels druk gespeculeerd over de aanleiding. De woordvoerster van AvroTros, verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending, reageert vooralsnog niet op telefoontjes en vragen over de toedracht.
Na de generale repetitie volgt vrijdagavond ook de juryshow, waarin de vakjury’s hun punten uitdelen. Zowel de generale repetitie als de juryshow worden niet op tv uitgezonden.
quote:
Geruchten
Over wat er aan de hand is, wordt druk gespeculeerd. Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd. De Songfestivalorganisatie geeft verder geen commentaar na de eerdere verklaring. Ook het Nederlandse kamp is niet bereikbaar.
Opvallend is dat Klein op Instagram sinds vrijdagmiddag is gestopt met het volgen van Eurovision. Ook heeft de zanger al zijn stories van donderdagavond over het Songfestival verwijderd.
Ik weet niet of ik deze in moet koppen jongensquote:Op zondag 12 mei 2024 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb steeds meer moeite met het tijdperk waarin ik leef. Het wordt alsmaar gekker. Ik prijs God dat ik nog een deel van de normale tijd heb meegemaakt.²
Klopt, als je kijkt naar de vreemde veranderingen vandaag de dag:quote:Op zondag 12 mei 2024 12:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze in moet koppen jongens
Wat maakt deze miep interessant? Gewoon een mening. Nou ja… gewoon… maar een van de vele miljoenen…quote:Op zondag 12 mei 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Els_rechts heeft gesproken @:ggmm @:onlogisch
Wel grappig dat de lgbt agenda en de moslim agenda redelijk overlappen nu, schept mss wel een band.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, als je kijkt naar de vreemde veranderingen vandaag de dag:
Kinderen spelen niet meer buiten, er is een digitale realiteit, alles is gedreven op artificieel verkrijgen van (snelle) dopamine. De LBGT agenda. Het extreme materialisme. En ga zo maar door.²
Open er maar een topic over in r&p of VER ofzoquote:Op zondag 12 mei 2024 12:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, als je kijkt naar de vreemde veranderingen vandaag de dag:
Kinderen spelen niet meer buiten, er is een digitale realiteit, alles is gedreven op artificieel verkrijgen van (snelle) dopamine. De LBGT agenda. Het extreme materialisme. En ga zo maar door.²
Niks mis mee https://twitter.com/Els_rechts/status/1789296993249931601/photo/1quote:Op zondag 12 mei 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Nee, ik heb mijn zegje gedaan en daar laat ik het bij. Maar je bent niet bepaald een Gullit met je matige koppen.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Open er maar een topic over in r&p of VER ofzo
Ik heb hem laten lopenquote:Op zondag 12 mei 2024 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn zegje gedaan en daar laat ik het bij. Maar je bent niet bepaald een Gullit met je matige koppen.
Je bent blij en euforisch omdat Israël niet heeft gewonnen?quote:Overigens had ik verwacht dat israel zou winnen. Ben derhalve EEN ontzettend blij en tevreden heerschap dat dat niet is gebeurd. Vergeef me daarom het euforische geklets.
Maar man o man, wat een gekkigheid. Ik heb niet eens zin om te snappen wat die non-binair laxeer inhoudt.²
In de moslimwereld zie je wel eens vaker een man in een jurk.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel grappig dat de lgbt agenda en de moslim agenda redelijk overlappen nu, schept mss wel een band.
Oke dus je hebt een grotere hekel aan joden dan aan non-binaire figuren.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn zegje gedaan en daar laat ik het bij. Maar je bent niet bepaald een Gullit met je matige koppen.
Overigens had ik verwacht dat israel zou winnen. Ben derhalve EEN ontzettend blij en tevreden heerschap dat dat niet is gebeurd. Vergeef me daarom het euforische geklets.
Maar man o man, wat een gekkigheid. Ik heb niet eens zin om te snappen wat die non-binair laxeer inhoudt.²
Ik heb het hele liedje niet gehoord. Maar mijn standpunt is politiek geladen. Dat wist je wel. Maar ik waardeer je poging.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:17 schreef sp3c het volgende:
Je bent blij en euforisch omdat Israël niet heeft gewonnen?
Vond je het niet zo'n goed liedje?
Ik heb een hekel aan gedragingen. Niet aan hele volken. Je hebt goede en slechte joden.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oke dus je hebt een grotere hekel aan joden dan aan non-binaire figuren.
Ik ga deze niet inkoppen want dan pak ik mogelijk een ban.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan gedragingen. Niet aan hele volken. Je hebt goede en slechte joden.²
Dom_Rechts is woedendquote:Op zondag 12 mei 2024 12:06 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Je hebt geen slechte joden. Je hebt wel mensen die in het kader van religie anderen hun wil opleggen. In combinatie met politiek. Volgens mij is politiek daarom in zo'n beetje elke geloof verbannen.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan gedragingen. Niet aan hele volken. Je hebt goede en slechte joden.²
Klopt het niet?quote:Op zondag 12 mei 2024 12:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga deze niet inkoppen want dan pak ik mogelijk een ban.
Klopt.quote:
Semi-intellectuele laxeer. Beste mensen, probeer eens niet zo slim te doen allemaal. Feiten zijn feiten. Als we zonder kaders blijven praten komen we er nooit uit.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je hebt geen slechte joden. Je hebt wel mensen die in het kader van religie anderen hun wil opleggen. In combinatie met politiek. Volgens mij is politiek daarom in zo'n beetje elke geloof verbannen.
@:ettovanbelgie is het met mij eens
Dan heb je een heel stereotype manier van denken over wat een man is en wat een vrouw is en kom je tot de ontdekking dat je zelf niet in dat stereotype valt.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:27 schreef superniger het volgende:
Wtf is non binair? Is dat iets met computers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |