abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213540180
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:33 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Worden wel wereldberoemd, vele uitspraken en ook reacties op FOK! zullen over 100 jaar in de schoolboeken staan bij het onderwerp groeiend antisemitisme/fascisme in Europa als ze terugkijken hoe het deze keer zo mis is kunnen gaan. Verschil met 90 jaar geleden is dat alles nu netjes is geregistreerd en wordt bijgehouden op het internet, want je ziet de ellende weer toenemen inclusief de Jodenhaat.

Op x zie je ook gewoon journalisten, politici en hoogleraren zulke ongefundeerde onzin uitslaan. Walgelijk.
Kritiek op Israël hebben staat niet gelijk aan Jodenhaat.
  zondag 12 mei 2024 @ 19:38:01 #202
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540196
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:33 schreef Tekaschi het volgende:
reacties op FOK! zullen over 100 jaar in de schoolboeken staan bij het onderwerp groeiend antisemitisme/fascisme in Europa als ze terugkijken hoe het deze keer zo mis is kunnen gaan.
_O- :') _O-
pi_213540228
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:36 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Kritiek op Israël hebben staat niet gelijk aan Jodenhaat.
Ik zie geen kritiek op Israël, ik zie constant een beschuldigende vinger naar Israël want ze zijn alles schuld, zelfs de uitsluiting van Joost.

En een aanval op Israël is niet kritiek op Israël omdat jij dat zegt, heeft voor mij evenveel waarde als dat zogenaamde "vreedzame" protest van de week. Links heeft niet de monopolie om zaken te benoemen vanuit hun perspectief en dat als gegeven feit te presenteren, gebeurd een beetje teveel in die kringen. Ik noem het beestje gewoon bij de naam.

Ik hoef nog niet eens voor de helft naar een groep te wijzen met feitelijke argumenten of ik wordt afgemaakt hier, mede door de mods. Zie je maar weer hoe geaccepteerd dit gedrag uit een bepaalde hoek is.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tekaschi op 12-05-2024 19:49:11 ]
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 12 mei 2024 @ 19:43:01 #204
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213540235
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:41 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ik zie geen kritiek op Israël, ik zie constant een beschuldigende vinger naar Israël want ze zijn alles schuld, zelfs de uitsluiting van Joost.

En een aanval op Israël is niet kritiek op Israël omdat jij dat zegt, heeft voor mij evenveel waarde als dat zogenaamde "vreedzame" protest van de week. Links heeft niet de monopolie om zaken te benoemen vanuit hun perspectief en dat als gegeven feit te presenteren, gebeurd een beetje teveel in die kringen. Ik noem het beestje gewoon bij de naam.
Anti Israël zijn is niet links
  zondag 12 mei 2024 @ 19:44:33 #205
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540245
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:41 schreef Tekaschi het volgende:
Dat klopt. En aangezien het over Israel gaat heeft het jodendom hier niks mee te maken.
pi_213540270
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:44 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Dat klopt. En aangezien het over Israel gaat heeft het jodendom hier niks mee te maken.
Maak dat anderen maar wijs, die discussie ga ik niet meer voeren want we weten beiden dat dit voor de meerderheid van de huidige Israël haters niet waar is. Dat bewezen die app groepen deze week ook alweer voor de zoveelste keer, maar heb je misschien gemist, de grotere media vond het niet nieuwswaardig en wachten liever totdat een agent weer een meme deelt om hem dan publiekelijk af te slachten.

De staat van Nederland.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213540302
En hier gaan we mensen:

Zweedse krant: ’Joost Klein sloeg camera van vrouw kapot’

quote:
MALMÖ - De Zweedse krant Aftonbladet komt zondagavond met een iets andere lezing op het Joost Klein-incident dan AvroTros. Daarbij zou een jonge fotografe betrokken zijn, wier camera door toedoen van Klein beschadigd raakte. „Er bestaat geen twijfel over dat hij zich volgens meerdere aanwezigen zeer agressief gedroeg”, zegt de volgens Aftonbladet zeer betrouwbare, anonieme bron.

Volgens de informatie van de Zweedse krant maakte de fotografe deel uit van de productie. „Er is haar hulp en ondersteuning aangeboden. Ze is naar wat ik heb begrepen behoorlijk aangeslagen door het incident”, zegt de bron. „De EBU zou niet hebben gehandeld zoals zij heeft gedaan, als ze het incident niet als zeer ernstig inschatte.”

Aftonbladet bevestigt opnieuw dat het incident vlak na het optreden van Klein in de halve finale van donderdag heeft plaatsgevonden. Er zouden meerdere getuigen van het incident zijn, aangezien het vlak naast het podium gebeurde. Verschillende getuigen zouden het gedrag van Klein als zeer aanstootgevend hebben ervaren, verklaart de bron. Als gevolg van de aanvaring zou de camera van de fotografe kapot zijn gegaan.
Camera rustig maar benenden duwen was het toch? Nou eens zien wie de waarheid spreekt, kijken waar de politie mee komt.

@Adames

[ Bericht 37% gewijzigd door Tekaschi op 12-05-2024 19:59:27 ]
  zondag 12 mei 2024 @ 19:52:28 #208
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540315
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:47 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maak dat anderen maar wijs, die discussie ga ik niet meer voeren want we weten beiden dat dit voor de meerderheid van de huidige Israël haters niet waar is. Dat bewezen die app groepen deze week ook alweer voor de zoveelste keer, maar heb je misschien gemist, de grotere media vond het niet nieuwswaardig en wachten liever totdat een agent weer een meme deelt om hem dan publiekelijk af te slachten.

De staat van Nederland.
Onderbouw het maar. :)

Mensen uitmaken voor antisemiet en zeggen dat je het niet gaat onderbouwen is wel heel zwak. Net zo zwak als het EBU om te zeggen dat Joost heeft gedreigd maar het niet te onderbouwen wat er gebeurt is.
pi_213540322
quote:
Duh. Anders had die oelewapper allang een reactie/excuses op internet gepleurd. Ipv zich te verstoppen voor de media.
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2024 @ 19:55:20 #210
364681 over_hedge
pi_213540341
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:51 schreef Tekaschi het volgende:
En hier gaan we mensen:

[..]
Camera rustig maar benenden duwen was het toch? Nou eens zien wie de waarheid spreekt, kijken waar de politie mee komt.
Moet je best je best voor doen om een camera kapot te slaan. Of moet uit haar handen geslagen zijn. Maar dan had dat er wel bij gestaan neem ik aan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213540343
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 18:50 schreef Tekaschi het volgende:
[ x ]

:').

En natuurlijk nog even Israël afvallen zouden mensen nog twijfelen wat voor een volk en cultuur daar heerst op het esf.
Waarom hebben dit soort gasten altijd een gestoorde blik in hun ogen :?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213540344
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Mensen uitmaken voor antisemiet en zeggen dat je het niet gaat onderbouwen is wel heel zwak. Net zo zwak als het EBU om te zeggen dat Joost heeft gedreigd maar het niet te onderbouwen wat er gebeurt is.
Had ik al gedaan, zal het nog eens onderbouwen, let op:

quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:25 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Misschien AIPAC, er is veel kritiek op Israel en er wegen zware belangen van sponsoring tot het meedoen.

Het is wel heel toevallig dat Joost gecanceld is zonder hard bewijs nadat hij vroeg waarom de vraag van de Poolse journalist niet mocht.
Dat is mijn onderbouwing, hinten naar betrokkenheid van Israël terwijl de Tros en het esf heeft aangegeven dat Israël er niets mee te maken had. Stemmingmakerij.
pi_213540363
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:53 schreef havanagila het volgende:

[..]
Duh. Anders had die oelewapper allang een reactie/excuses op internet gepleurd. Ipv zich te verstoppen voor de media.
Tja eerst aan schadebeperking doen en Joost als grote slachtoffer wegzetten. Zaadjes zijn al gepland, mensen schreeuwen om het hoofd van dat vrouwtje, en als dat niet werkt geven we Israël wel gewoon de schuld.
pi_213540371
quote:
En hier gaan we mensen:

[..]
"Het was altijd een hele lieve jongen."
pi_213540373
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:43 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Anti Israël zijn is niet links
Denk eerder dat Anti Palestina niet rechts is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 12 mei 2024 @ 20:00:34 #216
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213540396
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar wel door het te koppelen aan de diskwalificatie. We hebben geen idee of dat gedrag iets er mee te maken heeft. Zo moeilijk is het niet hoor :) Het is alleen lastig voor veel mensen om hun oordeel even achterwege te laten totdat de feiten bekend zijn, blijkbaar.
Er wordt (mijns inziens) slechts wat context gecreëerd over hoe de hele week is verlopen, dus ook voorafgaand aan het hele voorval. En dat schept een beeld van iemand die vrij lastig is geweest, of het voorval en daaropvolgende diskwalificatie nu wel of niet hadden plaatsgevonden. Dat vind ik geen 'victim blaming', maar wat achtergrond geven dat het wellicht niet volledig op zichzelf heeft gestaan en het verder geen week is geweest waarin er geen vuiltje aan de lucht was.

Dat zegt niks over of het terecht of onterecht is, maar kan wel een indicatie geven hoe hij überhaupt helaas in deze situatie terecht heeft kunnen komen.
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2024 @ 20:01:02 #217
842 Zorro
Z
pi_213540408
quote:
En hier gaan we mensen:

[..]

@:Adames
Wat een onzin.
Een beetje rockster in de jaren 70 deed zoiets wekelijks
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 12 mei 2024 @ 20:01:08 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540409
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
"Het was altijd een hele lieve jongen."
"Nuchtere Fries"

Het is gewoon een omhoog gevallen ventje
  zondag 12 mei 2024 @ 20:03:04 #219
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540432
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:55 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Had ik al gedaan, zal het nog eens onderbouwen, let op:
[..]
Dat is mijn onderbouwing, hinten naar betrokkenheid van Israël terwijl de Tros en het esf heeft aangegeven dat Israël er niets mee te maken had. Stemmingmakerij.
Jij denkt dat het stemmingmakerij is dat Israel dat verdacht wordt van genocide door het ICC wel mag meedoen en Rusland niet? De grootste sponsor van het ESF is notabene een Israelisch bedrijf

Dat de ESF het ontkent zal mij een worst wezen. Die gaan hun grootste sponsor niet afvallen.
  zondag 12 mei 2024 @ 20:03:22 #220
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540437
En kunnen mods nou eens alle berichten over Israel en alle antisemitische shit laten verdwijnen? Als je zo iets in het ajax topic plaats heb je gelijk een ban van een week. Ja dat deed ik.
  zondag 12 mei 2024 @ 20:04:04 #221
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540446
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:03 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Jij denkt dat het stemmingmakerij is dat Israel dat verdacht wordt van genocide door het ICC wel mag meedoen en Rusland niet? De grootste sponsor van het ESF is notabene een Israelisch bedrijf
Dan kijk je toch niet?
pi_213540452
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wat een onzin.
8-)
pi_213540458
quote:
6s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef Zorro het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Ja dat wel ja :D

Zijn we toch soft geworden vergeleken met die jaren.
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2024 @ 20:06:19 #224
842 Zorro
Z
pi_213540470
quote:
Toch al nooit wat aan gevonden, die wauwelklager
  zondag 12 mei 2024 @ 20:07:02 #225
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213540482
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 19:19 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ja ja feit is dat het allemaal overtrokken is. Er is geen klap uitgedeeld en er is geen harde onderbouwing van het ESF wat er gebeurt is. Dus het is allemaal zwaar overtrokken.

Hier heeft misschien een lobby achter gezeten van kamp Israel. Arabieren of Israeli's zijn soms snel op de pik getrapt uit die regio's als het gaat om kritiek.
Oké, wacht even. Dat er iets is voorgevallen dat volgens de organisatie niet door de beugel kan en tegen hun regels is, is pertinent onmogelijk en overtrokken. Maar een covert ops Israëlische conspiracy om de wwreldberoemde Joost Klein uit een liedjeswedstrijd te bonjouren, is volgens jou wel een uiterst plausibel en reëel scenario. :')
  zondag 12 mei 2024 @ 20:07:22 #226
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540488
Overigens ben ik een groot fan van Bernie Sanders en Jon Stewart die veel kritiek hebben op Israel, maar zullen wel antisemieten zijn zoals mij ondanks hun joods geloof
pi_213540492
Komt binnenkort wel meer dirt naar buiten. Denk je dat die gozer voor niks is weggestuurd. Gewoon een pestventje is het
Hallo
pi_213540493
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:03 schreef Origami94 het volgende:

[..]

Dat de ESF het ontkent zal mij een worst wezen. Die gaan hun grootste sponsor niet afvallen.
Rusland is een oorlog gestart, Israël niet.

En de genocide speelt alleen af in de hoofdjes van anti Israël volk, goed dat ze daar niet aan toegeven.
  FOK!fotograaf zondag 12 mei 2024 @ 20:07:43 #229
842 Zorro
Z
pi_213540494
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:05 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ja dat wel ja :D

Zijn we toch soft geworden vergeleken met die jaren.
pi_213540498
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
Overigens ben ik een groot fan van Bernie Sanders en Jon Stewart die veel kritiek hebben op Israel, maar zullen wel antisemieten zijn zoals mij ondanks hun joods geloof
Zoals ik
Hallo
pi_213540504
Joost is gediskwalificeerd vanwege een soort van dreiging en enigszins fysiek iets richting een cameravrouw. Nog niet duidelijk alleen wat wel duidelijk is dat een israel of welk land dan ook hier niks mee te maken heeft.

Daarnaast zijn mensen boos op Israël omdat team Israël zich onsportief gedragen heeft. Vooral op instagram met stories waar ze rare filmpjes over andere deelnemers maakten en niet schroomde om een deelnemer voor antisemiet uit te maken. Waaronder Joost.

Twee verschillende zaken. Het wordt een soort van 1 zaak omdat een groep mensen vindt dat EBU verkeerd handelt. EBU was enorm hard bezig om alles mbt gaza weg te poetsen, iedereen moest heel lief voor elkaar zjnn en doen, daarna straft EBU Joost (naar 't lijkt) excessief hard en ondertussen laat EBU na om 'onsportiviteit' van één land aan te pakken. Daarom zie je zoveel verwijzingen naar Israël.

Dat lijkt mij, over het algemeen, geen antisemitisme. Als een ander land zich zo zou hebben gedragen, bijvoorbeeld Oostenrijk, dan was dat gedrag gewoon benoemd en emmerde niemand over discriminatie
  zondag 12 mei 2024 @ 20:10:52 #232
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540527
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Repentless het volgende:

[..]
Oké, wacht even. Dat er iets is voorgevallen dat volgens de organisatie niet door de beugel kan en tegen hun regels is, is pertinent onmogelijk en overtrokken. Maar een covert ops Israëlische conspiracy om de wwreldberoemde Joost Klein uit een liedjeswedstrijd te bonjouren, is volgens jou wel een uiterst plausibel en reëel scenario. :')
Geen theorie, wel een lobby. Dat is een feit. Dat kritiek op Israel zo snel wordt afgedaan als antisemitisme zegt genoeg.

zondag 12 mei 2024 @ 20:11:54 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213540539
quote:

[..]

Ik noem je geen antisemiet, ik noem je attitude hypocriet. Net als bij rest van dat ineens 'heel betrokken' demonstrerende volk overal.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 12 mei 2024 @ 20:12:27 #234
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540550
dubbel
  zondag 12 mei 2024 @ 20:12:47 #235
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540555
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Rusland is een oorlog gestart, Israël niet.

En de genocide speelt alleen af in de hoofdjes van anti Israël volk, goed dat ze daar niet aan toegeven.
Ja die 9/11 retoriek werkt niet meer. Als een Oekrainse groepering een aanslag had gepleegd in Rusland was het hardstikke terecht wat Putin deed?
  zondag 12 mei 2024 @ 20:12:55 #236
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213540558
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:10 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Geen theorie, wel een lobby. Dat is een feit. Dat kritiek op Israel zo snel wordt afgedaan als antisemitisme zegt genoeg.

Dan moet je toch ook een enorme schijthekel hebben aan het feit dat kritiek op islam direct afgedaan wordt als islamofobie, niet?

Of ligt dat weer net ietsje anders?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 12 mei 2024 @ 20:13:01 #237
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540563
quote:

[..]

Je weet dat ze dat niet HOEVEN te onderbouwen toch? Het ligt bij de politie die moet het verder uitzoeken.
  zondag 12 mei 2024 @ 20:13:19 #238
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540566
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan moet je toch ook een enorme schijthekel hebben aan het feit dat kritiek op islam direct afgedaan wordt als islamofobie, niet?
Inderdaad.
  zondag 12 mei 2024 @ 20:13:43 #239
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540575
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Ja die 9/11 retoriek werkt niet meer. Als een Oekrainse groepering een aanslag had gepleegd in Rusland was het hardstikke terecht wat Putin deed?
Als
  zondag 12 mei 2024 @ 20:13:55 #240
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540579
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef xzaz het volgende:

[..]
Je weet dat ze dat niet HOEVEN te onderbouwen toch? Het ligt bij de politie die moet het verder uitzoeken.
En dat is hoe cancel culture werkt #believeher
pi_213540580
De discussie is zo gepolariseerd, en de term antisemitisme is nogal aan inflatie onderhevig.

Ik walg ervan dat je niet op een normale manier kritiek kunt hebben op het beleid van Israël of in dit geval het deelnemen van en de gedragingen van de Israëlische delegatie zonder meteen van antisemitisme beticht te worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213540585
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef xzaz het volgende:

[..]
"Nuchtere Fries"

Het is gewoon een omhoog gevallen ventje
Een nuchtere Fries loopt er niet zo aanstellerig bij.
Inderdaad een over het paard getild ettertje.
pi_213540588
twitter

Joost Klein heeft een GROOT probleem.
  zondag 12 mei 2024 @ 20:14:41 #244
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540591
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef xzaz het volgende:

[..]
Als
Hypothetisch

Als iemand mij een klap verkoopt op straat mag ik de hele straat uitmoorden
pi_213540592
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Die twee conflicten met elkaar vergelijken is appels met peren..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 12 mei 2024 @ 20:15:10 #246
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540596
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Joost Klein heeft een GROOT probleem.
EINDE Joost Klein
  zondag 12 mei 2024 @ 20:15:11 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213540597
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
De discussie is zo gepolariseerd, en de term antisemitisme is nogal aan inflatie onderhevig.

Ik walg ervan dat je niet op een normale manier kritiek kunt hebben op het beleid van Israël of in dit geval het deelnemen van en de gedragingen van de Israëlische delegatie zonder meteen van antisemitisme beticht te worden.
Welkom in de wereld van lieden die hetzelfde ervaren wanneer zij kritiek uiten op DEI, immigratie en islam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 12 mei 2024 @ 20:15:12 #248
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540598
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:

Maar daar gaat dit topic niet over.

ESF / [2024] Israël: Eden Golan - Hurricane #1

Hier kan je alles kwijt over Israel
  zondag 12 mei 2024 @ 20:15:47 #249
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213540607
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Die twee conflicten met elkaar vergelijken is appels met peren..
Zowel Putin en Netanyahu vallen een land binnen want gevaar aan de andere kant van de grens
  zondag 12 mei 2024 @ 20:16:19 #250
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_213540615
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Hypothetisch

Als iemand mij een klap verkoopt op straat mag ik de hele straat uitmoorden
Stop eens met die onzin steeds :'). Ga lekker in een ander topic over Israël praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')