Rusland is een oorlog gestart, Israël niet.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het stemmingmakerij is dat Israel dat verdacht wordt van genocide door het ICC wel mag meedoen en Rusland niet? De grootste sponsor van het ESF is notabene een Israelisch bedrijf
Dat de ESF het ontkent zal mij een worst wezen. Die gaan hun grootste sponsor niet afvallen.
quote:Op zondag 12 mei 2024 20:05 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Zijn we toch soft geworden vergeleken met die jaren.
Zoals ikquote:Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Origami94 het volgende:
Overigens ben ik een groot fan van Bernie Sanders en Jon Stewart die veel kritiek hebben op Israel, maar zullen wel antisemieten zijn zoals mij ondanks hun joods geloof
Geen theorie, wel een lobby. Dat is een feit. Dat kritiek op Israel zo snel wordt afgedaan als antisemitisme zegt genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Repentless het volgende:
[..]
Oké, wacht even. Dat er iets is voorgevallen dat volgens de organisatie niet door de beugel kan en tegen hun regels is, is pertinent onmogelijk en overtrokken. Maar een covert ops Israëlische conspiracy om de wwreldberoemde Joost Klein uit een liedjeswedstrijd te bonjouren, is volgens jou wel een uiterst plausibel en reëel scenario.
Ik noem je geen antisemiet, ik noem je attitude hypocriet. Net als bij rest van dat ineens 'heel betrokken' demonstrerende volk overal.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onderbouw het maar.
Mensen uitmaken voor antisemiet en zeggen dat je het niet gaat onderbouwen is wel heel zwak. Net zo zwak als het EBU om te zeggen dat Joost heeft gedreigd maar het niet te onderbouwen wat er gebeurt is.
Ja die 9/11 retoriek werkt niet meer. Als een Oekrainse groepering een aanslag had gepleegd in Rusland was het hardstikke terecht wat Putin deed?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Rusland is een oorlog gestart, Israël niet.
En de genocide speelt alleen af in de hoofdjes van anti Israël volk, goed dat ze daar niet aan toegeven.
Dan moet je toch ook een enorme schijthekel hebben aan het feit dat kritiek op islam direct afgedaan wordt als islamofobie, niet?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:10 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen theorie, wel een lobby. Dat is een feit. Dat kritiek op Israel zo snel wordt afgedaan als antisemitisme zegt genoeg.
Je weet dat ze dat niet HOEVEN te onderbouwen toch? Het ligt bij de politie die moet het verder uitzoeken.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onderbouw het maar.
Mensen uitmaken voor antisemiet en zeggen dat je het niet gaat onderbouwen is wel heel zwak. Net zo zwak als het EBU om te zeggen dat Joost heeft gedreigd maar het niet te onderbouwen wat er gebeurt is.
Inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook een enorme schijthekel hebben aan het feit dat kritiek op islam direct afgedaan wordt als islamofobie, niet?
Alsquote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja die 9/11 retoriek werkt niet meer. Als een Oekrainse groepering een aanslag had gepleegd in Rusland was het hardstikke terecht wat Putin deed?
En dat is hoe cancel culture werkt #believeherquote:Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je weet dat ze dat niet HOEVEN te onderbouwen toch? Het ligt bij de politie die moet het verder uitzoeken.
Een nuchtere Fries loopt er niet zo aanstellerig bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
"Nuchtere Fries"
Het is gewoon een omhoog gevallen ventje
Die twee conflicten met elkaar vergelijken is appels met peren..quote:Op zondag 12 mei 2024 20:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja die 9/11 retoriek werkt niet meer. Als een Oekrainse groepering een aanslag had gepleegd in Rusland was het hardstikke terecht wat Putin deed?
EINDE Joost Kleinquote:Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Joost Klein heeft een GROOT probleem.
Welkom in de wereld van lieden die hetzelfde ervaren wanneer zij kritiek uiten op DEI, immigratie en islam.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
De discussie is zo gepolariseerd, en de term antisemitisme is nogal aan inflatie onderhevig.
Ik walg ervan dat je niet op een normale manier kritiek kunt hebben op het beleid van Israël of in dit geval het deelnemen van en de gedragingen van de Israëlische delegatie zonder meteen van antisemitisme beticht te worden.
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
De discussie is zo gepolariseerd, en de term antisemitisme is nogal aan inflatie onderhevig.
Ik walg ervan dat je niet op een normale manier kritiek kunt hebben op het beleid van Israël of in dit geval het deelnemen van en de gedragingen van de Israëlische delegatie zonder meteen van antisemitisme beticht te worden.
Zowel Putin en Netanyahu vallen een land binnen want gevaar aan de andere kant van de grensquote:Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die twee conflicten met elkaar vergelijken is appels met peren..
Stop eens met die onzin steedsquote:Op zondag 12 mei 2024 20:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hypothetisch
Als iemand mij een klap verkoopt op straat mag ik de hele straat uitmoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |