Met dank aan types als trein2020quote:Op zondag 12 mei 2024 15:46 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ach. Als hij morgen een afspraak maakt bij het ggz dan kan hij mogelijk in september al terecht......
Hoop echt dat er gerechtigheid komt voor Joost. Zijn zoveel mensen die nog altijd denken dat Joost iemand fysiek heeft aangevallen.
Het grappige is dat ik dit meteen had gedownload omdat ik ervan uit ging dat ze dit ook zouden verwijderen bij zijn diskwalificatie.quote:
Op dit moment is iedereen met kritiek op Israël (zelfs als je die nog nooit echt hebt geuit, zoals Joost) een antisemiet in de ogen van veel fanatieke Israëli's. Daar zou ik me niet zoveel van aantrekken, Joost zijnde.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:04 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Valse beschuldigingen van antisemitisme met alle (zakelijke) consequenties van dien is heel anders en niet te vergelijken, dat snap jij zelf ook wel.
Die opmerking dat Joost een antisemiet zou zijn en nog niet de lucht in zou mogen ademen nabij haarquote:Op zondag 12 mei 2024 15:48 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Vooral Israëliers op social media blijven daaraan vasthouden en geloven oprecht dat Joost een antisemiet is_____
Ach zo. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Op dit moment is iedereen met kritiek op Israël (zelfs als je die nog nooit echt hebt geuit, zoals Joost) een antisemiet in de ogen van veel fanatieke Israëli's. Daar zou ik me niet zoveel van aantrekken, Joost zijnde.
Vandaar dat de EBU de dikke middelvinger kan krijgen voor hun belachelijke dubbele maat. Voor die idiote haatdragende uitspraak van de songwriter kan je daar ook net zo goed een aangifte van doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Die opmerking dat Joost een antisemiet zou zijn en nog niet de lucht in zou mogen ademen nabij haar
Vond ik, toen ik dit las 2 dagen terug echt heftig.
Zo dan! 😳
Ook een aangifte waard als we toch gaan janken om alles.
Je bent niet de enige en vond dat wel een logische gedachte.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:14 schreef Catalunya. het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik dit meteen had gedownload omdat ik ervan uit ging dat ze dit ook zouden verwijderen bij zijn diskwalificatie.
Gelukkig niet nodig geweest
Rara waarom zou dat zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Blijft raar dat het EBU er verder geheel stil over is en dat het na 4 dagen nog steeds niet echt duidelijk is wat er gebeurd zou zijn.
Ik zat te kijken met een paar ESF fanaten. De liedjes kregen nauwelijks aandacht en de intervalshow kreeg geen aandacht.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, zelfs ik had er last van tijdens de uitzending. NL heeft wel eens vaker niet meegedaan en toen had ik er nooit last van, want dacht toen bijv. "ja, als je indiaantje komt spelen dan hoor je er ook niet thuis". Nu was het echt onterecht en een hele nare bijsmaak waardoor ik echt niet kon genieten zoals anders.
En dan ben ik niet eens een die-hard ESF fan
Vermoed dat veel mensen de show aan hadden staan voor op de achtergrond zonder actief te kijkenquote:Op zondag 12 mei 2024 16:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik zat te kijken met een paar ESF fanaten. De liedjes kregen nauwelijks aandacht en de intervalshow kreeg geen aandacht.
Wat mij betreft opent ie de finale met Europapa. Buiten competitie natuurlijk, maar als soort van genoegdoening. Mooi feestje.quote:Op zondag 12 mei 2024 15:45 schreef TLC het volgende:
Europapa moet volgend jaar gewoon alsnog in de finale, dat is niet meer dan gerechtvaardigd
Ja, dat is een bizar heftige opmerking, en dat mag inderdaad blijkbaar allemaal gewoon. Maar goed, ik neem aan dat een advocaat die Joost in de arm neemt dat soort dingen ook wel krijgt toegespeeld.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:15 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Die opmerking dat Joost een antisemiet zou zijn en nog niet de lucht in zou mogen ademen nabij haar
Vond ik, toen ik dit las 2 dagen terug echt heftig.
Zo dan! 😳
Ook een aangifte waard als we toch gaan janken om alles.
Ik gok omdat er niks aan de hand blijkt te zijn maar dan moeten ze ook zo snel mogelijk excuses aanbieden.quote:
Daar heb ik alle vertrouwen in. Sterker nog: de diskwalificatie van Joost heeft zonder dat dat zijn bedoeling was wel de dubbele standaard van de EBU benadrukt. Zijn diskwalificatie kan je niet los zien van de deelname van Israël Ook al hebben beide zaken niets met elkaar te maken in eerdere berichten, Maar de EBU hanteert een dubbele moraalquote:Op zondag 12 mei 2024 15:46 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ach. Als hij morgen een afspraak maakt bij het ggz dan kan hij mogelijk in september al terecht......
Hoop echt dat er gerechtigheid komt voor Joost. Zijn zoveel mensen die nog altijd denken dat Joost iemand fysiek heeft aangevallen.
Het simpele feit dat die beelden niet worden vrijgegeven zegt wel genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik gok omdat er niks aan de hand blijkt te zijn maar dan moeten ze ook zo snel mogelijk excuses aanbieden.
En als er wel iets gebeurd zou zijn dan moeten ze de beelden vrijgeven en zeggen "oordeel zelf"
Het gaat niet om die oorlog, het gaat om het gedrag van de delegatie.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in. Sterker nog: de diskwalificatie van Joost heeft zonder dat dat zijn bedoeling was wel de dubbele standaard van de EBU benadrukt. Zijn diskwalificatie kan je niet los zien van de deelname van Israël Ook al hebben beide zaken niets met elkaar te maken in eerdere berichten, Maar de EBU hanteert de EBU een dubbele moraal
Voor het vermeende ongepaste gedrag van Joost hanteert het een zero tolerantie. Voor de oorlog die Israël in Ghaza voert met als gevolg duizenden doden ,mensen die verhongeren ,. een volk wat onderdrukt wordt en 'rechteloos is; daar knijpt de EBU een oogje dicht.
Daar heeft de artiest niets mee te maken, kap eens met die drogreden.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:44 schreef Puzzie het volgende:
Voor de oorlog die Israël in Ghaza voert met als gevolg duizenden doden ,mensen die verhongeren ,. een volk wat onderdrukt wordt en 'rechteloos is; daar knijpt de EBU een oogje dicht.
Dan had de EBU ook niet zo moeten reageren met een diskwalificatie.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het simpele feit dat die beelden niet worden vrijgegeven zegt wel genoeg.
De Israëlische delegatie heeft zich anders ook behoorlijk misdragen daar.quote:Op zondag 12 mei 2024 16:46 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het gaat niet om die oorlog, het gaat om het gedrag van de delegatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |