quote:Op zondag 12 mei 2024 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ik heb daar nog geen beelden van voorbij die komen.
Wij liepen als eersten door de ingangquote:Op zondag 12 mei 2024 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen op de achtergrond of ook aan het woord?
Dit komt vooral door de grote Oekraïense diaspora die nu overal verspreid in Europa woont. Ook een beetje een probleem, maar niet per se politiek. Zelfde altijd als vroeger met Turkije.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:50 schreef Spablauw214 het volgende: Laten we eerlijk zijn. Al die sympathiestemmen voor Oekraïne zijn net zo goed kut als Israël dat de televote kaapt. Zo bijzonder was dat nummer niet.
Ja, de Oekraïners zijn massaal gaan stemmen, en blijven dat blijkbaar doen. Als ze volgend jaar een winterjas op het podium ophangen, halen ze de finale ook nog. Dat is tussen alle perikelen door nog best een lastig probleem, want ze zitten echt in alle landen.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:58 schreef aarontje112 het volgende:
Ik denk namelijk dat maar weinigen nog op Oekraïne hebben gestemd uit sympathie. Zag nergens oproepen, conflict raakt (helaas) steeds verder op de achtergrond. Dus tja.
Het nummer was niet bijzonder maar nog top 10 waardig. Dat kon je van Israël niet zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:50 schreef Spablauw214 het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Al die sympathiestemmen voor Oekraïne zijn net zo goed kut als Israël dat de televote kaapt. Zo bijzonder was dat nummer niet.
'Het Zwitser leven gevoel.'quote:
Jaquote:Op zondag 12 mei 2024 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Klopt het dat ik ergens las dat Tali van Luxemburg blij is dat Joost eruit geknikkerd was?
Slovenië heeft nog geluk met buurlanden voor een paar punten. UK zou normaal gesproken wel wat uit Ierland moeten krijgen. Maar dit zegt genoegquote:Op zondag 12 mei 2024 11:08 schreef NailQueen het volgende:
Die 0 punten voor de VK zag ik niet aankomen. Was gewoon een prima (generic) popliedje met een goede staging. Dan had ik eerder Slovenie verwacht. Olly Alexander pakte het gelukkig goed op.
Had je wel meegekregen dat de Israëlische delegatie stond te juichen toen bekend werd gemaakt dat Joost gediskwalificeerd was?quote:Op zondag 12 mei 2024 11:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom is dat kind niet laatste geworden?
Hier is het laatste woord ook nog niet over gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had je wel meegekregen dat de Israëlische delegatie stond te juichen toen bekend werd gemaakt dat Joost gediskwalificeerd was?
Dat vond ik persoonlijk nóg een graadje erger, en al helemaal na het pestgedrag dat ze de hele week al vertoonden richting andere artiesten.
Ach, geef die man ook een leuk momentje tijdens zijn laatste Songfestival als grote baas.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
Waar sloeg die intervalact met we love Martin Osterdahl op?Sowieso heb ik die Linda Woodruff nooit grappig gevonden.
Van meerdere zijden. Als je de hele tijd wordt geëxcommuniceerd door de rest van de deelnemers en weggepest, is dat ook niet goed. Allemaal klagen en heel precies uitzoeken wie welk wangedrag heeft vertoond. Het is een grof schandaal wat hier allemaal gebeurd is, van alle zijden.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord ook nog niet over gezegd.
Het leek er echt op dat de inspiratie een beetje weg was bij de Zweden wat betreft intervalacts, openingen en tussenpraatjes.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:27 schreef NailQueen het volgende:
Waar sloeg die intervalact met we love Martin Osterdahl op?Sowieso heb ik die Linda Woodruff nooit grappig gevonden.
Cornald deed het gisteren - en in de semi - ook fout. Dat hoort erbij en is niet erg hè!quote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
HEN!! Ik doe dit per ongeluk telkens fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |