Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef FvanS het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat Rutte alles gaat doen om de onderste steen boven te halen nav de diskwalificatie van Joost.
Hoezo? Zij moet een beker geven ze is niet een jury lidquote:Op zondag 12 mei 2024 01:06 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het hele concept van een jury is per definitie arbitrair, en welke motieven zij hebben weet je ook nooit. Ik vind het wel verhelderend als je gewoon openbaar je mening verkondigt ipv via een jury huichelt.
Bij de bookies? Vanuit social media leek Kroatië net iets meer favoriet. (Is ook zo gebleken, geloof ik?(quote:
Hoezo arbitrair? Dat je geen beker wil geven aan iemand uit een land waar mensenrechten worden overschreden lijkt me een legitieme reden. En dan is het idd aan de EBU om een andere persoon/puppet te vinden die iets minder ruggengraat heeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee is niet eng. Maar als je arbitrair gaat doen over welk land je een beker geeft moet je gewoon eruit gedonderd worden.
Eindelijk? Voorgaande jaren was ik het ook eens met winnaars. Dit jaar heeft een rouwrandje voor Nederland, Joost hoefde heus niet te winnen, maar op zijn minst meedoen!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:07 schreef Montagui het volgende:
Fijn, eindelijk weer een winnaar waar ik het mee eens kan zijn.
Ik vind dat je geen recht hebt om een beker te geven als je hem niet aan iedereen wil geven. Minimale vorm van fatsoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Nederlandquote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Salina het volgende:
Nederlandse televotes 12 punten voor Israël.
![]()
![]()
Belgiëquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Marcoss het volgende:
Israel ook 12 punten bij de Belgen trouwens
Potayto, potahtoquote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
[modbreak]oke genoeg politiek enzo.
weer over het ESF graag vanaf nu[/modbreak]
Oké. Ik geef toe dat ik hoog in mijn emotie sta. Excuses.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
En de volgende keer geeft iemand de beker niet als het een [insert kenmerk van persoon]. Gaat nog leuk worden komende jaren.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:08 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Zij moet niks. Het zal wel gevraagd zijn, en als zij geen zin heeft om die aan Israel te geven vragen ze maar iemand anders. Gelukkig heeft er een nietszeggende pierrotpop gewonnen, dus we zijn de dans ontsprongen.
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voorquote:
Zo duidelijk was het anders niet, want ze hadden het over genocide maar dat heeft dan weer niets met Israël te maken. Dus waar protesteren ze nou eigenlijk tegen? Jij lijkt het te snappen?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij had het over wat de Belgische omroep deed. Die hebben gewoon een heel duidelijke tekst neergezet over wat ze vinden.
Ik snap het sentiment.... maar ESF en politiek zijn onlosmakelijk verbonden ook al doet iedereen alsof dat niet het geval is... zelfs de topic-titel is vrij politiek...quote:Op zondag 12 mei 2024 01:10 schreef Nizno het volgende:
Daar gaat het toch om, België gooit er een statement uit en daar gaat de discussie over. Ik word moe van beide partijen, overigens. Heb toch het idee dat 95% al lang ooit een kant heeft gekozen en daar achter gaat staan. Al eeuwen kunnen ze niet met elkaar leven.quote:
of dat hen geen zij isquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef gbm het volgende:
[..]
Ik snap het sentiment.... maar ESF en politiek zijn onlosmakelijk verbonden ook al doet iedereen alsof dat niet het geval is
quote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het uitgebreid over oorlogsmisdaden van Israël of Palestina/Hamas wil hebben is NWS daar beter geschikt voor. Wil je posten dat ze een stom kostuum aan had, dan is ESF daar een betere plek voor
daarom was ik blij met de tip dat ARD het wel doetquote:Op zondag 12 mei 2024 01:13 schreef RipCity het volgende:
We hebben van elk godvergeten programma een aftertalk maar voor eurovisie niet. Rare flex
quote:
mijn spaans is slechter dan mn duitsquote:
De hemel?quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Ook bedankt voor jouw aanwezigheid, veel plezier!quote:Op zondag 12 mei 2024 01:16 schreef Jippie het volgende:
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik ga een verdieping omhoog
Schuldgevoel, ze hadden beter het goud teruggegevenquote:Op zondag 12 mei 2024 01:17 schreef hole1988 het volgende:
De Duitsers en de Zwitsers hebben ook 12 punten aan Israel gegeven.
^quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Dit sowieso, ondankbare taak is het. Maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:19 schreef Vis1980 het volgende:
Bedankt mods, het zal voor jullie vast een druk weekend zijn geweest met al die zeurpieten en heethoofden. Jullie worden vaak niet gezien, maar ondertussen werken jullie achter de schermen hard in je vrije tijd.
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit sowieso, maar het is nu wel wat onduidelijk voor me, dus ik laat het er maar bij.
Nou ja, ben ooit mod geweest van POL onder een andere nick en weet dus hoe klote het kan zijn.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat je niet kisten, ik bedoel iedereen, dus ook mijzelf. Morgen weer een nieuwe dag, Fokken is wat wij als mens doen.
https://wiwibloggs.com/20(...)ith-the-code/281687/quote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Daarvoor vind ik Wikipedia het meest overzichtelijk. Staat er nu nog niet, maar morgen vast welquote:Op zondag 12 mei 2024 01:21 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand een link met overzicht van alle televoting resultaten per land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |