Omdat het een lekker nummer is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoe kan het dat mensen dat liedje van zwitserland zo goed vonden?
Jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Ik zet het laatste stukje nog even aanHoelaat begint is de puntentelling?
Ik mag dat hele Krezip niet.quote:
Net klaar ouwe rupsquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Denk het niet. Is nergens een hitquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Krijgen we nu dit kutnummer 10x per dag op de radio?
Ik zat even te zoeken. Mensen zijn vooral boos dat hij Nemo "him" noemdequote:Op zondag 12 mei 2024 00:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu wil ik de zenuwinzinking van Graham horen bij die nul punten.
volgende week, ze zijn er achter gekomen dat er een land te weinig mee deedquote:Op zondag 12 mei 2024 00:51 schreef GGMM het volgende:
Wie luistert er nou nog radioquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Eerder extra Europapaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Denk eerder Europapa.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Gewoon een extra muziekfeest op het pleintje met schorre Jantje Smit , Emma het blondje en Joling de wandelende aids-fabriek.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:52 schreef nattermann het volgende:
Tot volgend jaar?
AVROTROS zou er permanent de stekker uit moeten trekken na deze farce. Nooit meer meedoen. Bekijk het maar met je flopshow.
Omdat het catchy is.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
hoe kan het dat mensen dat liedje van zwitserland zo goed vonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |