abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213532458
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef Moira het volgende:

[..]
Op basis van z'n optreden in de 2e halve finale is dat dan, we zullen nooit weten hoe hij het gisteravond bij de juryshow zou hebben gedaan als er niks negatiefs aan vooraf was gegaan ;(
Dat is afwachten inderdaad, al verwachtte ik qua optreden eigenlijk weinig verschil
pi_213532462
Misschien heeft de absentie van Joost er wel voor gezorgd dat Isra๋l niet gewonnen heeft :+
  PR en moderator zondag 12 mei 2024 @ 02:09:22 #53
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_213532464
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat is afwachten inderdaad, al verwachtte ik qua optreden eigenlijk weinig verschil
Qua vocalen hopelijk wel :@ Dat had wel verschil kunnen maken iig als dat allemaal spot on was gegaan.
Fuck the EBU.
  zondag 12 mei 2024 @ 02:11:38 #54
8783 gbm
Estd. 2001
pi_213532476
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:09 schreef Spumonisal het volgende:
Misschien heeft de absentie van Joost er wel voor gezorgd dat Isra๋l niet gewonnen heeft :+
Zijn waarschijnlijk best een hoop punten richting de concurrentie van .IL gegaan ja :P
pi_213532492
4e in de semis.
Vijfde bij de televote.

Ik wil outrage zien!!! :(
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213532514
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:11 schreef gbm het volgende:

[..]
Zijn waarschijnlijk best een hoop punten richting de concurrentie van .IL gegaan ja :P
Nou ja, als hij 250 of meer televoting punten had gescoord in de finale? Wat wel realistisch is, zeker na alle ophef. En die moeten ergens vandaan komen. Maar wrs gewoon verspreid van alle kandidaten
  zondag 12 mei 2024 @ 02:17:58 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_213532532
Misschien al honderd keer besproken: Als Joost K een cameramens bedreigd heeft dan is daar toch gewoon beeld van (want cameramens filmt op dat moment en Joost wil dat niet) en dan wordt dat meegenomen in de beslissing om hem niet mee te laten doen?

Lijkt mij dat die beelden dan ook met de Nederlandse omroep gedeeld zijn om duidelijk te maken waarom hij niet mee mocht doen.

Is er al iets meer bekend over die beelden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 02:19:21 #58
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213532540
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:17 schreef APK het volgende:
Misschien al honderd keer besproken: Als Joost K een cameramens bedreigd heeft dan is daar toch gewoon beeld van (want cameramens filmt op dat moment en Joost wil dat niet) en dan wordt dat meegenomen in de beslissing om hem niet mee te laten doen?

Lijkt mij dat die beelden dan ook met de Nederlandse omroep gedeeld zijn om duidelijk te maken waarom hij n iet mee mocht doen.

Is er al iets meer bekend over die beelden?
Hij heeft niemand bedreigd en volgens Cornald zijn er geen beelden, of hij weet er in ieder geval niks van af.
  zondag 12 mei 2024 @ 02:21:13 #59
6941 APK
Factual, I think.
pi_213532552
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Hij heeft niemand bedreigd en volgens Cornald zijn er geen beelden, of hij weet er in ieder geval niks van af.
Ik denk dat laatste dan, zonder beelden is de uitsluiting wel erg mager lijkt mij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_213532576
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef APK het volgende:

[..]
Ik denk dat laatste dan, zonder beelden is de uitsluiting wel erg mager lijkt mij.
Volgens mij is alleen gezegd dat het verhaal van de vrouw anders was dan dat van Joost. Dus geen beelden, lijkt me
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 02:25:02 #61
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213532580
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef APK het volgende:

[..]
Als er beelden waren geweest had EBU er AL LANG mee lopen zwaaien denk ik. Ik zeg niet dat zij het naar buiten zouden brengen, maar wel duidelijk maken dat er beelden zijn. Zij hebben uren lopen vergaderen en niemand heeft het ooit over beelden gehad, dus die zijn er blijkbaar gewoon niet. Of ze zijn er wel, maar daar is niks op te zien, dus wordt er niks gezegd. Als er wel iets op te zien zou zijn dan was het al lang gespeeld en had het ook niet twee dagen hoeven te duren voordat er een DQ kwam.

Het lijkt echt op een he said, she said verhaal en SVT en EBU hebben voor hun eigen medewerker gekozen. Niks meer, niks minder.
  zondag 12 mei 2024 @ 02:25:12 #62
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213532581
quote:
Nee
  zondag 12 mei 2024 @ 02:29:30 #63
88831 Shreyas
De beste
pi_213532611
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Hij heeft nota bene zelf die kans gecre๋erd, pannenkoek.
Heb je nu toch helemaal niets aan?

quote:
Van jou had hij niet eens mogen gaan want hij heeft een beetje karakter.
Ik heb inderdaad liever dat iemand ons land vertegenwoordigt die niet wordt gediskwalificeerd.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213532642
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Volgens mij is alleen gezegd dat het verhaal van de vrouw anders was dan dat van Joost. Dus geen beelden, lijkt me
Dit inderdaad. Dus een he-said-she-said. Dus bespottelijk.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213532646
quote:
Isra๋l was kansloos na de jury voting.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 02:35:53 #66
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213532652
Ik stel voor een vijfjarige boycot van dit flutfestijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213532655
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stel voor een vijfjarige boycot van dit flutfestijn.
Nou, dat zal ze leren.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_213532657
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Heb je nu toch helemaal niets aan?
[..]
Ik heb inderdaad liever dat iemand ons land vertegenwoordigt die niet wordt gediskwalificeerd.
Maar wat jij niet inziet is juist dat het bijzondere karakter van Joost maakt dat hij zo'n kansrijke inzending is. Dat kun je niet los van elkaar zien. Volgend jaar weer een saai iemand, Maan ofzo. Daar zul je geen relletje krijgen. Maar die zal ook lang niet zoveel Europeanen kunnen boeien.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 02:39:36 #69
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213532673
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, dat zal ze leren.
Akkoord.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213532676
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:36 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Nou, dat zal ze leren.
Neem aan dat dat de EBU en het ESF gewoon geld kost, van ้้n land minder inkomsten namelijk, dus denk niet dat ze daar blij mee zijn inderdaad.

en misschien krijg je op de lange termijn wel meer landen mee als ze gaan inzien wat voor shitshow het is geworden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213532679
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213532746
twitter
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213532759
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Neem aan dat dat de EBU en het ESF gewoon geld kost, van ้้n land minder inkomsten namelijk, dus denk niet dat ze daar blij mee zijn inderdaad.

en misschien krijg je op de lange termijn wel meer landen mee als ze gaan inzien wat voor shitshow het is geworden.
Ik denk dat je beter van binnenuit kunt werken en als het zo is dat Joost disproportioneel gestraft is daar een rechtszaak over beginnen vanuit Joost.

Zoals het dit jaar ging hebben de mensen in de organisatie ongetwijfeld ook een hoop stress opgeleverd en het is niet alsof de organisatie nergens van probeert te leren getuige de veranderingen elk jaar. Maar ik ben dan misschien ook wel te optimistisch.
  zondag 12 mei 2024 @ 03:09:56 #74
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213532792
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 01:03 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
[..]
Nou reken er maar niet teveel op. Met de avro en NPO eindigt dit waarschijnlijk in een enorme flater. Vervolgens een slappe tegenreactie om uiteindelijk toch maar weer mee te doen volgend jaar.
Als ze niet zo slap waren geweest dan had Joost wel mee mogen doen vanavond, maar ze accepteren het allemaal als braafste van de klas.
Baasje van de AVROTROS en mevroi Leeflang lijken me geen juridische tijgers. Geert Jan Knoops zei bij Op1 dat er direct vanochtend een spoedeisend kort geding aangespannen had moeten worden bij de rechtbank in Malm๖. Welke juridische ondersteuning heeft Twan gehad vanuit Hilversum?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 12 mei 2024 @ 03:13:40 #75
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213532806
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:58 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik denk dat je beter van binnenuit kunt werken en als het zo is dat Joost disproportioneel gestraft is daar een rechtszaak over beginnen vanuit Joost.

Zoals het dit jaar ging hebben de mensen in de organisatie ongetwijfeld ook een hoop stress opgeleverd en het is niet alsof de organisatie nergens van probeert te leren getuige de veranderingen elk jaar. Maar ik ben dan misschien ook wel te optimistisch.
De EBU had aangegeven dat ze dit jaar een zero tolerance beleid zouden handhaven maar daar zijn ze flink in doorgeschoten.
1 beschuldiging zonder verder bewijs (er schijnen geen beelden van te zijn ondanks dat de cameravrouw aan het filmen zou zijn) en Joost was gedisqualificeerd.

De EBU zegt er verder ook helemaal niks over, zeggen wel dat het hoofd van de Nederlandse delegatie in correct was toen die zie dat er alleen een dreigende houding (naar de camera..,, maar geen beelden daarvan?) werd gedaan.
Maar de EBU zegt verder ook niet wat er dan wel gebeurd zou zijn, alleen dat de cameravrouw het anders ervaren heeft.

het zou donderdagavond gebeurd zijn en we weten nog steeds helemaal niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')