Ik snap het echt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:55 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is dat toch met dat gegeil op Zweden van de jury’s.
Ja, al hoeft dat nog niks te zeggen. Is wel vaker dat sommige landen later opkomen.quote:
Nee. Al was Drip Drip ook nog wel goed.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Aysel. En Arash. Daar zijn de Azeri’s nooit meer overheen gegaan.
Ja, hoewel inmiddels 0 punten uit 5 juries echt geen goed teken is, dat maak je met de televote niet goed denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, al hoeft dat nog niks te zeggen. Is wel vaker dat sommige landen later opkomen.
Dat denk ik ook niet. En laten we het hopen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, hoewel inmiddels 0 punten uit 5 juries echt geen goed teken is, dat maak je met de televote niet goed denk ik.
Op zijn Italiaans je concurrent geen punten gevenquote:
oh ja, die gekken moeten ook nog stemmenquote:Op zondag 12 mei 2024 00:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zijn Italiaans je concurrent geen punten geven
Dat wordt weer een totale willekeur.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
oh ja, die gekken moeten ook nog stemmen
Maltaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie had nou ook alweer die 3 punten aan Israël gegeven?
?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen wel een flink vermoeden van EBU-instructies aan de jury’s
Dat Israël met zo'n juryvriendelijk liedje zo weinig scoort is wel opmerkelijk jaquote:Op zondag 12 mei 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Intussen wel een flink vermoeden van EBU-instructies aan de jury’s
Normaal VRETEN jury’s liedjes als die van Israël en nu zou het ineens nagenoeg geen punten krijgen?quote:
De Noren hebben alleen de memo gemist.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Normaal VRETEN jury’s liedjes als die van Israël en nu zou het ineens nagenoeg geen punten krijgen?
Duitsland ook..quote:Op zondag 12 mei 2024 00:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Noren hebben alleen de memo gemist.
Komt wel na de politieke juryquote:
Dat zal denk ik toch vooral om ze te vriend te houden zijn.quote:
Ja..quote:Op zondag 12 mei 2024 00:08 schreef Moira het volgende:
Wacht gaf Noorwegen punten aan Israel? Geen wonder dat Alessandra de punten niet wilde geven dan
Die kunnen bijna niet anders.quote:
Weer 12 pnt, dus 2e nuquote:
Van Kroatië nietquote:Op zondag 12 mei 2024 00:11 schreef Redefine het volgende:
Heeft Zwitserland nu van elke jury punten gekregen?
Oh ja.quote:
Stel je niet zo aan.quote:
Die hadden het tegenovergestelde van een juryliedje.quote:
Wijs de hatelijke posts bij mijzelf dan maar aan. Zal nog lastig worden voor je.quote:
Nou ja, met een gat van 200 niet hoor.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Als Israël straks 400 pakt is de rest alsnog klaar
Was bij de jury te verwachten toch? Ik hoop dat zij dan maar alle Joost-televotes pakken om boven de Israël sympathy/troll votes uit te komenquote:
Nee, het is niet alsof de top bij de jury allemaal niks pakt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ierland kan deze zooi ook nog winnen
Ik denk televote 1 Israël 2 Oekraïne 3 Kroatië 4 Ierland 10 Zwitserland. Wordt spannend dusquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Was bij de jury te verwachten toch? Ik hoop dat zij dan maar alle Joost-televotes pakken om boven de Israël sympathy/troll votes uit te komen
Die mag van mijquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ierland kan deze zooi ook nog winnen
Nee, het is niet alsof de top bij de jury allemaal niks pakt.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Viel wel te verwachten. Jeroen Kijk in de Vegte vond het een verschrikkelijk nummer en dat is wel het type wat vaak in de jury zit.quote:
Zwitserland gewoon Top 5 lijkt me. Die wonnen zelfs de poll in de zaal gisteren.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk televote 1 Israël 2 Oekraïne 3 Kroatië 4 Ierland 10 Zwitserland. Wordt spannend dus
Het gaat om het x punten meer dan de restquote:Op zondag 12 mei 2024 00:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Dat misschien niet. Maar denk wel iets van 130+quote:
Vorig jaar zelfs nog minder.quote:
Misschien gaan ze het eindelijk eens loslaten. Al denk ik dat ze het wel weer gaan doen zodra ze beiden weer eens echt een kanshebber sturen.quote:
Nikkie heeft aangegeven het niet te doen.quote:
Dan maar die gladjanus?quote:Op zondag 12 mei 2024 00:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nikkie heeft aangegeven het niet te doen.
En ging ook heel erg snel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |