Ben zelf jarenlang drummer geweest, lijkt me echt onmogelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
Vind nep drummen altijd knapper dan air guitar spelen
Nyckelharpaquote:
Israel is al geweest (na de oorspronkelijk plek van Nederland). Er gaat nu niks geks meer gebeuren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik op een enorme rel te wachten vanuit de Nederlandse medewerkers, inclusief Cornald Maas.
Inderdaad, weer zo'n 'luisterde ik maar naar m'n tinnitus'-moment.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik op een enorme rel te wachten vanuit de Nederlandse medewerkers, inclusief Cornald Maas.
Die wordt nog wel gemaakt als de 12 punten van NL bekend worden gemaakt.quote:
Gaat niet gebeuren helaas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niemand wil meer straks. Alleen van die Mia en Dion typesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Floor Janssen en Simone Simons als duo sturen... Of een trio met Anneke van Giersbergen erbij
Nee want Nikkie komt niet in beeld, er worden alleen cijfers in beeld getoondquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die wordt nog wel gemaakt als de 12 punten van NL bekend worden gemaakt.
Reken maar dat wat er deze week allemaal is gebeurd nog wel een ding gaat wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd niet dat die 3 dames echt actieve volgers van het ESF nieuws zijn... Mss kunnen we ze strikken? Krijg je iig wel hele goede zangeressen & stevige muziek op het podiumquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niemand wil meer straks. Alleen van die Mia en Dion types
Glennis Grace stroopt haar mouwen al op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niemand wil meer straks. Alleen van die Mia en Dion types
Wel beter dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jurk is anders bij Italie dan bij de halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |