Geld weg?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Israel staat nog steeds 'officieel' op zes. Wat zou er gebeuren als iemand gewoon op nummer 5 stemt?Foutmelding ofzo?
Mooi zoquote:
Die stemmen gaan naar het volgende nummerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Israel staat nog steeds 'officieel' op zes. Wat zou er gebeuren als iemand gewoon op nummer 5 stemt?Foutmelding ofzo?
Volgens het schedule in de OP komt liedje 6 direct na 4. Dus op dat moment niet iig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Japepk het volgende:
En ook gewoon nummer 5 eruit gepoetst. Ben benieuwd of ze dat nog uitleggen
Grapjequote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef RipCity het volgende:
Waarom staat er een Gilmore Girls dvd box voor die award?
Je kan de hele tijd voor alles stemmen geloof ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Eagles89 het volgende:
Vanaf wanneer kan ik voor Israel stemmen?
Eens. Donderdag ook al, toen ze een vrij kort jurkje aanhad 👌quote:
Ze gaan helemaal niks uitleggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Japepk het volgende:
En ook gewoon nummer 5 eruit gepoetst. Ben benieuwd of ze dat nog uitleggen
Dat laatste is niet perse negatief.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef Kinga het volgende:
Cornald klinkt wel heel verslagen. En Jacqueline zegt gewoon helemaal niks.
Ja, nadat er een 1,5 meter vanaf de grond afgeknipt was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:14 schreef UitStraling het volgende:
Die zwarte jurk zou ik wel aan friemelen
Nu. Ook voor de andere landen overigens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef Eagles89 het volgende:
Vanaf wanneer kan ik voor Israel stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |