Hij lijkt me anders niet dronken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Hooked on a feeling is een David Hasselhof klassieker
Al besproken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef Karina het volgende:
Als ik dit hoor moet ik altijd aan guardian of the galaxy denken
in dit geval vind ik het geen aanbeveling. Voor mij hoort hier die Super slechte clip bij van Hasselhof op een vliegend board.quote:
Het geluid werd eerst ineens veel zachter, het valt gewoon opquote:
Je loopt achter. Kijkt zeker stream.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]Da's een decennium of 2 eerder... Dit is Icona Pop
En terecht,quote:
Jij loopt nog meer achter dan ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]Da's een decennium of 2 eerder... Dit is Icona Pop
In Leeuwarden welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat er bij Israël boe geroepen werd
Veel publiek beelden als er iets tricky te zien is. Net zoals sinterklaas die op zijn paard klimt met de intocht. Dan schakelen ze ook altijd even naar zwaaiende kindjesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Had het idee dat er wat gemonteerd was rond |Israël
Ik heb niet meer de conditie om erop te dansen dus dan blijft het kijken alleen maar overquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:07 schreef Akathisia het volgende:
Nu ik voor het eerst in 15 jaar ESF op heb staan realiseer ik me weer dat naar muziek kijken ontiegelijk kut is. Of je danst op muziek, of je staart in het niets terwijl je jezelf er door laat meenemen.
De focus lag rondom die opkomst ook op het publiek ipv opkomstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef x3rius het volgende:
Opkomst van Israel was van de repetitie? Duurde erg lang en geluid klopte niks van. Ze werd ook niet omgeroepen
Ik hoop dat hij het podium opsjeest als streaker,quote:
Ja, dat kunnen we wel raden ja. Dan is iedereen helemaal over de zeik.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik hoop dat hij het podium opsjeest als streaker,.
Cornald is mad en Jacqueline horen we niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Ewelina het volgende:
Is het Nederlands commentaar de moeite waard? Kijk nu de BBC.
Viel mij ook op, veel beeld vanuit het publiek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef x3rius het volgende:
Opkomst van Israel was van de repetitie? Duurde erg lang en geluid klopte niks van. Ze werd ook niet omgeroepen
Maanlandingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het podium opsjeest als streaker,.
Je kan er ook conditie mee opdoen. Gewoon beginnen met lafjes hakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb niet meer de conditie om erop te dansen dus dan blijft het kijken alleen maar over
Lekker zuur & cynischquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Ewelina het volgende:
Zweden heeft niets gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Evangelion het volgende:
Roxettegenot
Je kan niet lang boos blijven op dat Zweden, he?
Als je tussendoor nog wat updates van ome Cornald wil wel. Die gaat, bedoeld of onbedoeld, echt wel tea spillenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Ewelina het volgende:
Nee, ben naar de Belg geschakeld. Wat een zure vent die Cornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Ewelina het volgende:
Die durft niks meer te zeggen na alle kritiekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Cornald is mad en Jacqueline horen we niet.
Heb de eerste stappen gezet naar de koelkast dus het begin is erquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je kan er ook conditie mee opdoen. Gewoon beginnen met lafjes hakken.
Zo van wooow kijk mij eens etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, ben naar de Belg geschakeld. Wat een zure vent die CornaldJoost Klein verwijzing in elke half zin, niet te doen.
Wedden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Evangelion het volgende:
Roxettegenot
Je kan niet lang boos blijven op dat Zweden, he?
Vind je het heul gek?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, ben naar de Belg geschakeld. Wat een zure vent die CornaldJoost Klein verwijzing in elke half zin, niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |