Verslagje is hier te lezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:42 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we uit eten bij een Japans restaurant.
Meet dan één?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef marc0871 het volgende:
Paar pakjes Nongshim Kimchy soldaat gemaakt.
Ook kipsaté, lekker!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:58 schreef foodlover het volgende:
Gado Gado met kipsate zonder stokjes, longing, kroepoek en cassave.
Witte wijn en Songfestival...
Gok lontong, stukken kleefrijstquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ook kipsaté, lekker!
Maar wat is longing?
Jaquote:
Tof zou ik ook wel willen zijn, maar mij iets te ver.quote:Op zondag 12 mei 2024 12:41 schreef Karzai het volgende:
Ik ben op de rollende keukens, straks hier iets lekkers eten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOLquote:Op zondag 12 mei 2024 17:05 schreef Karzai het volgende:
Nu iets meer bloot @:Jan_onderwater
[ afbeelding ]
Pas maar op hoor! Zo meteen krijg je nog een ban vanwege al dat bloot !quote:Op zondag 12 mei 2024 17:05 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Karzai heldquote:Op zondag 12 mei 2024 17:05 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Je disgenoten zijn toch belangrijker dan de disquote:Op zondag 12 mei 2024 19:12 schreef Kanaroe het volgende:
Ik at een Whopper met bacon en kaas en twister frietjes![]()
Vond het maar matig voer, maar het was wel gezellig met de mede--eters
Ja, hoewel ik eten ook wel erg belangrijk vindquote:Op zondag 12 mei 2024 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je disgenoten zijn toch belangrijker dan de dis
Hmmmmquote:Op zondag 12 mei 2024 20:06 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Koolrabi, asperges, ansjovis en hollandaise.
[ afbeelding ]
Daarna lasagna met geroosterde groenten.
Qua vlees de laatste keer....hmmmzz, ga je (weer) vegetarisch?quote:Op zondag 12 mei 2024 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Hmmmm
Hier bbq aan gehad, geroosterde wortelen, steak en hamburgertje van de AH. Dat was qua vlees ook meteen weer de laatste keer
Nu een Duits wijntje
Nee AH vleesloosquote:Op zondag 12 mei 2024 21:08 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Qua vlees de laatste keer....hmmmzz, ga je (weer) vegetarisch?
Ah ja, ik snap het. Moet zeggen dat ik wel eens een scharrelkippetje koop bij AH, best okee.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee AH vleesloos
Slager hier is niet open op zondag helaas, haal normaal nooit vlees bij de AH
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef golfer het volgende:
Straks, als tussendoortje, zelfgemaakte romige aspergesoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2024 15:27:54 ]
quote:Op maandag 13 mei 2024 13:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekookte asperges, gebakken krielaardappeltjes, beenham, eitjes en roombotersaus.
Kan saus bij, maar kaas saus zou ik dan weer niet doen. Of een simpele lichte tomaten saus of gewoon wat ricotta en/of parmezaan nog met wat olijfolie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Even een pasta-n00b vraagje, ik vind pasta vreselijk smerig, op lasagne na.
Toch wil ik het weereens proberen, bij de Plus hebben ze verse pasta(sauzen) 1+1 gratisch.
Nou viel mijn oog op ravioli gevuld met drie kazen. Doe je daar dan nog saus overheen?
Want ze hebben bijv ook 4 kazensaus.
Of is dat iets te veel van het goede?
Ah parmezaan heb ik nog. En ik heb nog wat overrijpe tomaten waar ik een prima saus mee kan makenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:42 schreef anndb het volgende:
[..]
Kan saus bij, maar kaas saus zou ik dan weer niet doen. Of een simpele lichte tomaten saus of gewoon wat ricotta en/of parmezaan nog met wat olijfolie?
Of de ravioli in een bouillon kan ook nog. Kaas saus over kaas ravioli zou ik in ieder geval niet doen.
Haha wat een pasta haatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ohja en ik wil dus graag een saus erbij omdat ik anders bang ben dat ik de pasta te veel proef![]()
Nooit fan van geweest. Maar op een gegeven moment ging ik echt kokhalzen bij de lucht van het koken ervan. Toen was ik er echt helemaal klaar mee.quote:
Ik zou er ook geen saus bij doen. Die gevulde pasta's zijn vaak best heftig van smaak vind ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Even een pasta-n00b vraagje, ik vind pasta vreselijk smerig, op lasagne na.
Toch wil ik het weereens proberen, bij de Plus hebben ze verse pasta(sauzen) 1+1 gratisch.
Nou viel mijn oog op ravioli gevuld met drie kazen. Doe je daar dan nog saus overheen?
Want ze hebben bijv ook 4 kazensaus.
Of is dat iets te veel van het goede?
Pac Man op de laatste fotoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:07 schreef anndb het volgende:
Nu niks, gister avond bij "Fusion Proeven" gegeten in Goirle:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:21 schreef golfer het volgende:
Vanavond: krokant buikspek uit de oven, patat van Friethoes uit de airfryer en een salade met komkommer, ei, tomaat en een mosterd-honing dressing.
Ik heb het met rijst. Ik eet het wel, als nasi, maar dan zeer zeer zeer rijk gevuld en nog een plak ham en gebakken ei eroverheen, dan is het nog te doen. Flink veel knappierige tauge erdoor wil ook helpen. Mijn vriendin houdt van nasi en zij begrijpt niet dat ik bami lekker vind.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |