Dan dien je een klacht in. Of is Klein God in hoogst eigen persoon ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ja zo’n vrouw mag koste wat kost doordrammen en filmen. Jaaaaa.
Waarom niet? Als beide partijen die afspraken onderschrijven, is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waarom continu die aparte regels voor Joost en met wie is dat dan afgesproken?
Ik hoop hoop hoop dat we Joost weer sturen. Its only right. En dan een extreem verzoenend nummer maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon weer Joost sturen. Als Israël organiseert ook.
Dat is het verschil hier inderdaad. Een omissie in het contract, herstellen voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja zero tolerance voor onacceptabel gedrag richting hun personeelsleden maar blijkbaar niet voor onacceptabel gedrag richting de artiesten.
Nikkie had gewoon moeten zeggen jullie zoeken het maar uit. Ik geef geen punten meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef RipCity het volgende:
Nikkie weer met haar veilige statement. Zal waarsch gewoon zelfde zeggen als bij de rehearsal
Of ze is doodsbang voor Joost na die aanvaring.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
sterker die vrouw zou niet eens in gesprek willen om het goed te maken.
Dit alleen al maakt dat ik denk, dat er opzet in het spel is vanuit die vrouw.
tja, het antwoord zal dan zijn dat er niemand zich bedreigd voelde door dit statementquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef Puzzie het volgende:
Frankrijk had vanmiddag ook een statement gemaakt op het podium ,'United by music'
Mag niet van de EBU .
Welke aparte regels heb je het nog meer over?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waarom continu die aparte regels voor Joost en met wie is dat dan afgesproken?
... ook dat nog, dat had ik niet gelezen. Zucht. Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
sterker die vrouw zou niet eens in gesprek willen om het goed te maken.
Dit alleen al maakt dat ik denk, dat er opzet in het spel is vanuit die vrouw.
Nederland doet niet mee en gedoodverfde favoriet Kroatië wint. Geen reet aan.quote:
En nu staan dus de extra verzoeken niet te filmen en die 'stuitende' misdraging op film.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef viceversa het volgende:
Er was afgesproken hem niet te filmen na het optreden. Dat was een regel.
Geneuzel, het is precies wat er gebeurt. Heel extreem rechts vandaag en gisteren nee joost is antisemiet... heel terrecht.quote:
Ik ga even op zoek naar een Saab, brb!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik heb een ruitje van een Volvo ingeslagen.
Daar zou ik nog niet zeker van zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nederland doet niet mee en gedoodverfde favoriet Kroatië wint. Geen reet aan.
Waarom? Je doet mee aan een tv show. Dan is het nogal logisch dat er gefilmd wordt. Die mevrouw werkt waarschijnlijk ook gewoon in opdrachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zelfs als zij niks van die afspraak weet zou nee goed genoeg moeten zijn.
Jezus wat triest dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is de interpretatie van de AvroTros natuurlijk. Vraag een is of die afspraak überhaupt zo gemaakt is. Vraag twee is of de cameravrouw in kwestie die afspraak ook kende.
Maar zelfs als dat zo is heeft hij natuurlijk niet fysiek te worden.
Die komt echt met NIKS. Jammer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:33 schreef RipCity het volgende:
Nikkie weer met haar veilige statement. Zal waarsch gewoon zelfde zeggen als bij de rehearsal
de zweden liggen trillend en bevend op hun MALM-bedden hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Zojuist een zak Zweedse balletjes in de kliko getiefd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of ze is doodsbang voor Joost na die aanvaring.
En daar heb je ook een bron van?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:32 schreef viceversa het volgende:
[..]
Er was afgesproken hem niet te filmen na het optreden. Dat was een regel.
Ze zijn er net binnen, ophoepelen dan maar weer. Dat landje was al dubbel tijdens 40-45, ophoepelen met hun muggen en hypocriet gedoe.quote:
AVROTROS meneer zei dat in 1Vandaagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... ook dat nog, dat had ik niet gelezen. Zucht. Dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |