Dit vind ik een uitermate goed idee, als Heraclessupporter!quote:Op maandag 13 mei 2024 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Erwin van de Looi.
Mja lastig inschatten, dit was de hele discussie na afloop van de verkiezingen: hebben mensen terechte zorgen of zijn ze gewoon racisten? Maar het stuk gaat specifiek over mensen die het goed hebben: ruim koophuis, een of meerdere auto's, etc. Wat Sander S. altijd Vinexië noemt.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De middenklasse wordt ook wel totaal uitgehold in een coalitie paars op dit moment, omdat er gekeken wordt naar bestaanszekerheid waarbij de vvd de bovenlaag niet te hard wil pakken “want die werken er zo hard voor”
Dus pak je alles boven de onderklasse evenredig, maar daarmee pak je de middenklasse het hardst van allemaal.
Enige probleem is dat de pvv die problemen niet gaat oplossen, maar ik snap de irritatie en frustratie zeker.
quote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Szura het volgende:
Genot weer 5 miljard die het nieuwe kabinet niet kan uitgeven
https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-5-miljard-extra
Goede methode, beetje je verhaal aandikken en je krijgt er tonnen bij of hoe werkt dit?quote:Ouders kunnen bij de stichting hun verhaal één keer doen en op basis van elementen uit het verhaal wordt een compensatie berekend. Is er bijvoorbeeld sprake van een scheiding in de tijd dat de stress door de toeslagenaffaire opliep, dan staat daar een standaardbedrag voor.
Ik mag toch hopen dat ie ontslagen wordt na de laatste wedstrijd. Echt chanant om zo dik te verliezen van zowel RKC als Excelsior. Dat is geen incident. Het is dat PSV en Feyenoord niet allebei gaan verliezen natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Erwin van de Looi.
Dit is toch letterlijk een soort omgekeerde toeslagenaffaire die zich voor onze ogen afspeelt?quote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Goede methode, beetje je verhaal aandikken en je krijgt er tonnen bij of hoe werkt dit?
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is toch letterlijk een soort omgekeerde toeslagenaffaire die zich voor onze ogen afspeelt.
Van tevoren even wat uien snijden en een goed verhaal verzinnen en je krijgt zonder ook maar één fatsoenlijke check tonnen in je handen gedrukt.
Aangezien er al een trainer is ontslagen dit seizoen én Erwin een vriendje is van Hoogma senior, verwacht ik dat hij nog een jaartje mag blijven zitten, helaas.quote:Op maandag 13 mei 2024 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ie ontslagen wordt na de laatste wedstrijd. Echt chanant om zo dik te verliezen van zowel RKC als Excelsior. Dat is geen incident. Het is dat PSV en Feyenoord niet allebei gaan verliezen natuurlijk.
De ouders die al gecompenseerd zijn gaan nu vast ook weer extra compensatie aanvragen genotquote:Op maandag 13 mei 2024 18:20 schreef Szura het volgende:
Genot weer 5 miljard die het nieuwe kabinet niet kan uitgeven
https://nos.nl/artikel/25(...)-nog-5-miljard-extra
Dan hebben we straks dus een toeslagenaffairecompensatieaffaire.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ouders die al gecompenseerd zijn gaan nu vast ook weer extra compensatie aanvragen genot
Dat leest als satirequote:Op maandag 13 mei 2024 18:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Goede methode, beetje je verhaal aandikken en je krijgt er tonnen bij of hoe werkt dit?
Dat gaat dus geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
IJdeltuit Plasterk zou de perfecte premier zijn voor dit gare kabinet
Maar hoe kan Omzicht daarmee akkoord zijn na wat er in de vorige fase is gebeurd? Nou ja, alsof die wolf in schaapskleren nog maar enige geloofwaardigheid over had.
De basislijn, oftewel dat vod van Plasterk, blijkt weer eens niks waard. Dat verwacht je toch ook niet!quote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, het immer kwaadaardige monster Dilan Y.
We hebben de eu in de maand.quote:Op maandag 13 mei 2024 07:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets wat dat betreft!
Ik was er van uit gegaan dat ik een enkele keer de KPN itv player aan zou kunnen gooien afgelopen week voor wat glimpen van Karsten en Jeroen maar die werkt dus niet buiten de eu.
De twist dat Tim Hofman ooit nog populair zou zijn zag ik echt niet aankomenquote:Op maandag 13 mei 2024 20:36 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Ach, het immer kwaadaardige monster Dilan Y.
Als je aan het eind naast promotie grijpt verlies je altijd in de nacompetitie, dat is een wetmatigheid.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Roda JC
Drie keer een streep door promotie in tien dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |