Doe en schrijf direct even een OP voor morgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:41 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben trouwens wel sterk aan het overwegen om als een ware ramptoerist voor het eerst ooit naar het ESF te gaan kijken.
De gigantische steun onder jongeren voor de PVV/VVD is ook fascinerend. Vakkundig elk toekomstperspectief ontnomen door 25 jaar VVD beleid en dan vrolijk stemmen voor meer inkomensongelijkheid en belastingvoordelen voor vermogende bejaarden die al hun hele leven financiele meevallers hebben gehad...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over Vinexwoningen gesproken: daar stond vorige week nog een artikel over in de altijd fantastische Groene. Blijkbaar stemt men in de Vinexwijken massaal op de PVV.
We zijn reddeloos verloren.
Social Media is vergif voor het brein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De gigantische steun onder jongeren voor de PVV/VVD is ook fascinerend. Vakkundig elk toekomstperspectief ontnomen door 25 jaar VVD beleid en dan vrolijk stemmen voor meer inkomensongelijkheid en belastingvoordelen voor vermogende bejaarden die al hun hele leven financiele meevallers hebben gehad...
Stukje Tate.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De gigantische steun onder jongeren voor de PVV/VVD is ook fascinerend. Vakkundig elk toekomstperspectief ontnomen door 25 jaar VVD beleid en dan vrolijk stemmen voor meer inkomensongelijkheid en belastingvoordelen voor vermogende bejaarden die al hun hele leven financiele meevallers hebben gehad...
Ik ken eigenlijk geen jongeren die VVD stemmen. Eerder D66, GL, PvdD of inderdaad de PVV.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik ben niet benaderd door @Slobeend, maar die heeft dus definitief geen tijd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Doe en schrijf direct even een OP voor morgen.
Ik kan 10 minuten vrij maken voor iets heel basics, je mag het aanvullen morgenochtend als je daad zin in hebt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben niet benaderd door @:Slobeend, maar die heeft dus definitief geen tijd?
Eventueel wil ik morgenochtend dan nog wel wat in elkaar flansen als er echt niemand anders is.
Lijkt me prima, stuur maar door wat je hebt dan maak ik het af morgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik kan 10 minuten vrij maken voor iets heel basics, je mag het aanvullen morgenochtend als je daad zin in hebt.
Lekker stukkie wel inderdaad, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat de middenklasse doodsbang is, ergens is het ook wel zielig. Al wil ik ook wel met Milan Kundera zeggen dat mensen verantwoordelijkheid hebben voor hun eigen onwetendheid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over Vinexwoningen gesproken: daar stond vorige week nog een artikel over in de altijd fantastische Groene. Blijkbaar stemt men in de Vinexwijken massaal op de PVV.
We zijn reddeloos verloren.
Doodsbang voor Marokkanen, maar er nooit één ontmoet hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lekker stukkie wel inderdaad, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat de middenklasse doodsbang is, ergens is het ook wel zielig. Al wil ik ook wel met Milan Kundera zeggen dat mensen verantwoordelijkheid hebben voor hun eigen onwetendheid.
Weet je wie ook heel goed propaganda kon maken? @AllesKaputtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
Dit wordt echt een staaltje live audio-editing waar ze in Sovjet-Unie nog bang van zouden worden.
En voor het verlies van het beetje welvaart dat ze hebben opgebouwd. Maar er gaat een diepe onzekerheid schuil achter een stem op de vvd en rechts daarvan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doodsbang voor Marokkanen, maar er nooit één ontmoet hebben.
"Scarlet Pimpernel"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je wie ook heel goed propaganda kon maken? @:AllesKaputt
Wie zal Geert als huisregisseur inhuren?
In Italië? Beetje kunnen genieten van het weer, de keuken, de historische stadjes, de goede koffie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk nu een paar dagen wielrennen en nu Eurovisie op de RAI en daar gooien ze er gewoon iedere 10 minuten een kort reclameblok in. Ook gewoon op 3km van de streep vandaag![]()
De NPO is een verademing in vergelijking.
Iets is beter dan niets wat dat betreft!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:14 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk nu een paar dagen wielrennen en nu Eurovisie op de RAI en daar gooien ze er gewoon iedere 10 minuten een kort reclameblok in. Ook gewoon op 3km van de streep vandaag![]()
De NPO is een verademing in vergelijking.
Je moet ook gewoon naar Salou gaan zodat je patat en frikadellen kan eten.quote:Op maandag 13 mei 2024 07:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets wat dat betreft!
Ik was er van uit gegaan dat ik een enkele keer de KPN itv player aan zou kunnen gooien afgelopen week voor wat glimpen van Karsten en Jeroen maar die werkt dus niet buiten de eu.
De middenklasse wordt ook wel totaal uitgehold in een coalitie paars op dit moment, omdat er gekeken wordt naar bestaanszekerheid waarbij de vvd de bovenlaag niet te hard wil pakken “want die werken er zo hard voor”quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lekker stukkie wel inderdaad, maar eigenlijk komt het er dus op neer dat de middenklasse doodsbang is, ergens is het ook wel zielig. Al wil ik ook wel met Milan Kundera zeggen dat mensen verantwoordelijkheid hebben voor hun eigen onwetendheid.
Ik gooi een steen in de kikkerpoel: Erwin van de Looi.quote:Op maandag 13 mei 2024 00:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ook Hansi Flick zal het niet worden. @:rellende_rotscholier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |