Als een echte tv-camera gesneuveld is kost dat dusdanig veel dat ze dat wel gewoon hadden gemeld. Die krengen kosten tienduizenden euro's per stukquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die camera gesneuveld is.
Typisch zoiets die we over 15 jaar in een of andere terugblik zien. "Oh ja, die was er toen een paar dagen".quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het ook wel zielig voor die rare blauwe vogel.
Misschien was dat ook wel niet zo, is het akkefietje bewust getriggerd, omdat ze hem beslist wilden weg hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:31 schreef Verida het volgende:
Bah, bah, bah,
dit is een heel vies zaakje geworden, Niet te geloven dat zoiets als dit voor diskwalificatie zorgt.
Dreigend gebaar richting camera is niet hetzelfde als vernielen van camera. Dan stond dat er wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ehm, heeft Joost dat liedje geschreven/gecomponeerd of een songwriter? Kan me niet voorstellen dat hij een componist is. Hij is de “zanger” maar dat staat tussen aanhalingstekens want zonder autotune afgelopen donderdag bleek er weinig zang aan te herkennen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hasses? Het gaat niet om zuiver zingen, Joost heeft een knetterleuk liedje geschreven dat zelfs kleuters mee hummen. Precies waar het altijd bij een ESF om draaide.
Wat is toch die enorme drang naar zwartmakerij van Joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uitzoeken en aangifte opnemen zijn 2 verschillende dingen. Het staat in de wet dat de politie verplicht is om je aangifte op te nemen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:38 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben wel eens een brief gehad met 'geen capaciteit om dit uit te zoeken'
Inderdaad. Er zit meer achterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:41 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien was dat ook wel niet zo, is het akkefietje bewust getriggerd, maar wilden ze hem weg hebben.
BV omdat ze dachten dat hij een loopje nam met het ESF, dat zijn lied een politiek statement was tegen Europa, een protestsong in feite.
Nee, Joost en team kunnen niks meer behalve in de media hun verhaal doen. Wat Nederland kan doen is zich helemaal terug trekken uit deze editie en dus ook geen verslag doen of punten uitdelen. Uitzenden moet kennelijk (wat een onzin) maar dat kan ook zonder commentaar of met de soundtrack van Europapa onder de hele uitzending.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in plaats van het toetsenbord onder spugen, geef dan eens antwoord wat ze precies zouden moeten doen daar? Ze kunnen toch niet heel hard "NEE, WE DOEN WÉL MEE!" roepen, de beveiliging kapot slaan en het podium op lopen?
Ja, en dan ben je nu toch niet goed bij je kokosnoot als je nu niet gaat kijken? Potentie voor de meest bizarre Songfestivalfinaleuitzending ooitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
Hopelijk gaat de hele finale helemaal mis vanavond
Ongelofelijk al die aannames .. te ziek voor woorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:41 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dreigend gebaar richting camera is niet hetzelfde als vernielen van camera. Dan stond dat er wel.
Tot op CNN. Dat ben je een echte grotequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Eén ding heeft Joost wel bereikt: Heel Europa is verenigd in hun verontwaardiging tegen deze diskwalificatie.
Krijg zin in kokosnootquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je nu toch niet goed bij je kokosnoot als je nu niet gaat kijken? Potentie voor de meest bizarre Songfestivalfinaleuitzending ooit
Kan, maar dat gaat ze ongetwijfeld geld kosten en mensen gaan 100% zeker daar dan weer over zeiken. Gewoon uitzenden, ik heb geen zin in die BBC-luiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, Joost en team kunnen niks meer behalve in de media hun verhaal doen. Wat Nederland kan doen is zich helemaal terug trekken uit deze editie en dus ook geen verslag doen of punten uitdelen. Uitzenden moet kennelijk (wat een onzin) maar dat kan ook zonder commentaar of met de soundtrack van Europapa onder de hele uitzending.
Volgens mij niet hoor. Overduidelijke onzin aangiftes hoeven ze niet op te nemen, en al helemaal niet door te sturen naar het OM.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef totebel het volgende:
[..]
Uitzoeken en aangifte opnemen zijn 2 verschillende dingen. Het staat in de wet dat de politie verplicht is om je aangifte op te nemen.
Dat er keuzes gemaakt moeten worden door capaciteitsgebrek om onderzoek te doen kan inderdaad..en dan gaat het ofwel om de zwaarte van de daad ofwel de belangen..en die zijn bij de EBU aanzienlijk groter dan bij jou of bij mij
ja precies, ik ben heel erg benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen om 9 uurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je nu toch niet goed bij je kokosnoot als je nu niet gaat kijken? Potentie voor de meest bizarre Songfestivalfinaleuitzending ooit
Ik was totaal niet van plan om het ESF te gaan bekijken maar nu ontkom ik er ook niet aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve iemand uit Luxemburg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
Eén ding heeft Joost wel bereikt: Heel Europa is verenigd in hun verontwaardiging tegen deze diskwalificatie.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..] of met de soundtrack van Europapa onder de hele uitzending.
Entertainer vooral en dat kan hij goed. Het nummer is ook catchy, niet voor niets vaak gestreamd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:41 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehm, heeft Joost dat liedje geschreven/gecomponeerd of een songwriter? Kan me niet voorstellen dat hij een componist is. Hij is de “zanger” maar dat staat tussen aanhalingstekens want zonder autotune afgelopen donderdag bleek er weinig zang aan te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |