Kijk, dit zijn uitspraken!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:35 schreef RamboDirk het volgende:
Die hele Joost Klein is net zo kut als Little Kleine.
Die zien natuurlijk dat Israël een monsteroverwinning gaat boeken en wil geen "douze points" aan Israël geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsnog palestina erbij betrekken, wat ongelofelijk sneu
Ik zou niet kijken maar nu zeker welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef herverwijderd het volgende:
God allemachtig jongens, ik ben een songfestival fan dus ik zou sowieso al kijken vanavond, maar ik ben echt zo benieuwd naar de finale en of we nog wat meer reuring krijgen.
die stond toch bekent als Emma aandachts.oer (.=H)quote:
Ik dacht dat vrede en verbroedering het uitgangspunt was van dat hele eurovisie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:36 schreef Aether het volgende:
De Franse deelnemer Slimane heeft bij de laatste repetitie een toespraak gehouden tijdens zijn optreden. Hij onderbrak zijn nummer Mon Amour met een pleidooi voor vrede en verbroedering. Door zijn lied stil te leggen en een statement uit te spreken heeft hij zich niet gehouden aan de regels voor het songfestival, die politieke statements verbieden.
Gezellig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zou niet kijken maar nu zeker wel
LOL ik denk dat ik toen dit nummer uit kwam voor het laatst de hele uitzending heb gekeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrede en verbroedering het uitgangspunt was van dat hele eurovisie?
Dat is ook zo ongeveer het laatste ESF dat ik meegekregen heb.
Toen ik nog thuis woonde gingen we zelf stemmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
LOL ik denk dat ik toen dit nummer uit kwam voor het laatst de hele uitzending heb gekeken.
Mede omdat ik toen nog thuis woonde en mijn ouders het leuk vinden
Ik had al Franse kaasjes, wijn, nootjes, tapas. speciaal bier etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:13 schreef herverwijderd het volgende:
God allemachtig jongens, ik ben een songfestival fan dus ik zou sowieso alkijken vanavond, maar ik ben echt zo benieuwd naar de finale en of we nog wat meer reuring krijgen.
Woke-land Zweden, het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
In deze tijden denk ik dat ie iemand gemisgenderd heeft.
Wij hebben de bbq maar aangestookt. Laptop erbij om de reuring te volgen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had al Franse kaasjes, wijn, nootjes, tapas. speciaal bier etc.
Wordt-ie gediskwalificeerd.![]()
hoop dat ze van het script afwijkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik nog het meest sneu vind is dat NL blijkbaar nog wel punten gaat uitdelen aan de andere landen vanavond.. zo'n Nikkie de Jager wil dan wel heeel graag op tv of niet? Heb een beetje ruggegraat en laat ze het uitzoeken!
Tja, het is een samenkomen van nogal alternatieve (en waarschijnlijk progressief linkse) artiesten (waarvan er enkelen nog een Islamtische/Arabische achtergrond hebben ook) die Israël niet eens kunnen aanwijzen op een kaart en hun nieuws van sociale media halen. Dan krijg je dit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:44 schreef RamboDirk het volgende:
Dat hele, met zijn allen tegen alles wat met Israel te maken heeft, begint een behoorlijk pesterig karakter te krijgen.
Die persconferentie alleen al, hoe die deelnemers erbij zitten als Golan vragen krijgt, genant.
Ik hoop heerlijk dat Israel glansrijk wint.
Ga je toch gewoon alsnog kijken? Of kijk je normaal geen songfestival?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had al Franse kaasjes, wijn, nootjes, tapas. speciaal bier etc.
Wordt-ie gediskwalificeerd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |