We zijn met 6 man ongeveer aan het vegen, er verdwijnen meer posts dan je denkt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef timmmmm het volgende:
We zijn in 80 jaar uiteindelijk weinig opgeschoten.
De Nederlandse artiest bedreigt een productiemedewerker van de EBU en wat lees je overal, ook hier? Het is de schuld van de joden. Die hebben verder niks met het incident te maken, maar zij zijn er ook en we vinden ze nu eenmaal heel vervelend dus hun schuld.
Ik snap ook niet dat men hier niet harder optreedt tegen sit soort posts.
Kopi Luwak ook?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://epicureandculture.com/drinking-cat-poo-chino-bali/
Catpoochino is helemaal niet zo slecht.
quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En waarom ben jij nog op FOK! ipv dat je daar de supermarkt en IKEA en een Zweedse boom kapot slaat enzo?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar; RTL Boulevard
Nou nou moet hier een onderzoek voor gedaan worden. Wat belachelijk overtrokkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heeeel betrouwbaar, maar klinkt niet onrealitisch.
Gewoon voor de deur van ESF & NPO dat laten uitzenden op plek 5quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
Joost moet nu in pak naar buiten lopen en gewoon zeggen ik treed op vanavond genot
Ik lees hier helemaal niet wat jij zegt op een aantal complotdenkers na.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef timmmmm het volgende:
De Nederlandse artiest bedreigt een productiemedewerker van de EBU en wat lees je overal, ook hier? Het is de schuld van de joden. Die hebben verder niks met het incident te maken, maar zij zijn er ook en we vinden ze nu eenmaal heel vervelend dus hun schuld.
Dat geloof ik ook onmiddellijk hoor en ik weet hoe lastig het is, dus waarschijnlijk heb ik van de andere kant te snel mijn oordeel klaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zijn met 6 man ongeveer aan het vegen, er verdwijnen meer posts dan je denkt.
Goed bezig, maar het blijft heel treurig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zijn met 6 man ongeveer aan het vegen, er verdwijnen meer posts dan je denkt.
Zal in Zweden niet anders zijn. En Joost is uitsluitend en alleen gehoord. Waarmee je het impliciete oordeel van de politie ook al weet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Discriminatieaangiftes in Nederland moeten altijd ter beoordeling worden aangeboden aan het OM, ook al concludeert de politie informeel al dat het een onzinaangifte is.
Goed zo, pak ze! We zullen ze krijgen, die Zwedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:13 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik zal zo wat Zweedse grassprieten een kopje kleiner maken.
That's it? en vol adrenaline zittend iemand, nou, oké, goed. Dan is dara vast beeld en audio van.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Israël krijgt helemaal niet de schuld van de diskwalificatie van Joost. Er zijn separate aanklachten tegen hen ingediend bij de EBU door Ierland, Griekenland en nog een land..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als dat het isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij had er achter aan moeten zeggen 'with my charisma'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou nou moet hier een onderzoek voor gedaan worden. Wat belachelijk overtrokken
Wat ik vooral lees, is gelijke monniken, gelijken kappen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:10 schreef timmmmm het volgende:
Zero tolerance zou ook voor Israel moeten gelden, die maken zich (ook) schuldig aan gedrag waardoor niet iedereen zich veilig voelt. Dat zijn dan wel geen medewerkers maar deelnemers.quote:We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest.
Ik zou geen gekke dingen zeggen of roepen, maar het juist heel simpel houden. Desnoods niks zeggen en alleen een papiertje omhoog houden met de uitslag.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
Hoeveel andere landen zouden het vanavond nog braaf uitzenden en hun punten oplezen als ze op deze manier gediskwalificeerd zouden worden, vraag ik me af?
Met je EBU-regels.
Dat had toch ook vorige week gekund? Of vorige maand? Of drie maanden geleden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar misschien trekt ze zich wel terug vanwege Palestina zoals ze zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |